Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w gminie Ojrzeń w roku 2019

Gmina Ojrzeń ogłasza przetarg

  • Adres: 06456 Ojrzeń, Ciechanowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 671-83-20 , fax. 0-23 671-83-10
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ojrzeń
    Ciechanowska 27
    06456 Ojrzeń, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 671-83-20, fax. 0-23 671-83-10
    REGON: 13037833800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ojrzen.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w gminie Ojrzeń w roku 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Ojrzeń, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, zgodnie z: ustawą z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 j.t., z poź. zm.); ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992, z poź. zm.); zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza; Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Ojrzeń; Uchwałą Rady Gminy Ojrzeń w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi i sposób świadczenia usług przez punkty selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, a także ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz projektem umowy w przedmiotowej sprawie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w niniejszym postępowaniu jest wymagane w wysokości 10.000,00zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu: 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych: 4) gwarancjach ubezpieczeniowych: 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Płońsku Nr 56 8230 0007 0017 2651 2000 0011 z podaniem tytułu: „wadium przetargowe, nr sprawy ZPU.271.17.2018” 3. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą w osobnej kopercie. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony druk „Oferta” - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, b) Dowód wniesienia wadium – w przypadku wadium wnoszonego w formie niepieniężnej. c) Pełnomocnictwo do popisania oferty (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach