Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Żegocina.

Gmina Żegocina ogłasza przetarg

  • Adres: 32-731 Żegocina, Żegocina 316
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
  • Data zamieszczenia: 2018-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żegocina
    Żegocina 316 -
    32-731 Żegocina, woj. małopolskie
    tel. 14 648 45 20, , fax. 14 61 32 036
    REGON: 85166075000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegocina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Żegocina.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Żegocina. CHARAKTERYSTYKA GMINY ŻEGOCINA 1) Powierzchnia Gminy Żegocina wynosi 35 km2 2) Liczba zameldowanych mieszkańców Gminy Żegocina wynosi 5509 osób, orientacyjna liczba gospodarstw domowych wynosi ok. 1302 w tym ok. 1228 gospodarstw stałych i ok. 74 gospodarstw sezonowych. Liczba gospodarstw domowych w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie, na skutek składania przez mieszkańców deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 3) Gmina liczba 5 sołectw o nazwach: Bełdno, Bytomsko, Łąkta Górna, Rozdziele i Żegocina. 2. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1) Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Żegocina z następujących sołectw: Bełdno, Bytomsko, Łąkta Górna, Rozdziele i Żegocina. 2) Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w sposób selektywny jak i zmieszanych oraz ich zagospodarowanie. 3) Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych dla Regionu Małopolskiego wskazanych w akcie prawnym właściwego organu (na dzień ogłoszenia zamówienia jest to Uchwała Nr XXXIV.510.17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016 – 2022”, Uchwała nr XXXVI.543.17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIV.510.17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 27 marca 2017 roku w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016 – 2022” oraz Uchwała nr XLII/644/17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 23 października 2017 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXXIV.510.17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 27 marca 2017 roku w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego na lata 2016 – 2022”. Wykonawca odbierający selektywnie zebrane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości będzie zobowiązany do przekazania odebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 i 20 Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jedn. Dz. U z 2018 r. poz. 992 ze zm.) 4) Rodzaje odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy: Lp. Rodzaje odpadów komunalnych 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 2) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (w tym odpady zielone i kuchenne ulegające biodegradacji oraz odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji) – frakcja bio 3) odpady z papieru, odpady z tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury - frakcja odpadów papier 4) odpady metali, odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe - frakcja odpadów metale i tworzywa sztuczne 5) odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła - frakcja odpadów szkło 6) odpady wielkogabarytowe (w tym meble) 7) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne 8) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 9) chemikalia 10) zużyte opony 11) przeterminowane leki 12) zużyte baterie i akumulatory 13) odzież i tekstylia 5) Na terenie Gminy Żegocina w zabudowie jednorodzinnej obowiązywać będzie system workowy lub pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych. Worki i pojemniki na poszczególne frakcje odpadów mają być oznaczone przez Wykonawcę zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017r. poz. 19) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żegocina, za wyjątkiem pojemników w zabudowie jednorodzinnej, które oznaczy właściciel nieruchomości. Wykonawca zaopatruje właścicieli nieruchomości w zróżnicowane kolorystycznie worki posiadające logo lub nazwę przedsiębiorcy, prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych oraz naklejki samoprzylepne umożliwiające identyfikację danej nieruchomości. W pojemniki wyposaży nieruchomość właściciel posesji. W przypadku zabudowy wielorodzinnej (SM Przybyszówka) Wykonawca wyposaży w terminie 3 dni przed dniem obowiązywania umowy w 2 pojemniki KP7m3 na odpady niesegregowane, po 2 pojemniki o poj. 1500 l na frakcję odpadów metale i tworzywa sztuczne, po 2 pojemniki o poj. 1500 l i 1100 l na frakcję odpadów papier, po 1 pojemniku o poj. 1500 l na frakcję odpadów szkło, po 5 pojemników o pojemności 240 l na odpady ulegające biodegradacji, po jednym pojemniku o pojemności 1100 l na odzież i tekstylia a także po jednym pojemniku o poj. 240 l na chemikalia opisane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017r. poz. 19) oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żegocina, które powinny posiadać logo lub nazwę przedsiębiorcy, prowadzącego działalność w zakresie odbierania odpadów komunalnych. W przypadku zapotrzebowania większej ilości pojemników na odpady w zabudowie wielorodzinnej (SM Przybyszówka), Wykonawca dostarczy dodatkowe pojemniki w terminie 1 miesiąca od zgłoszenia przez Zamawiającego. Pojemniki powinny spełniać aktualnie obowiązujące polskie normy. Ponadto należy wyposażyć mieszkania w Szkole Podstawowej w Rozdzielu i Dom Nauczyciela w Żegocinie, po jednym pojemniku o poj. 1100 l na odpady niesegregowane i po jednym pojemniku o pojemności 240 l na odpady ulegające biodegradacji. W przypadku zapotrzebowania większej ilości pojemników na odpady, Wykonawca dostarczy dodatkowe pojemniki w terminie 1 miesiąca od zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku wejścia w życie nowego rozporządzenia w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów Wykonawca w trakcie trwania umowy zobowiązany jest dostosować się do nowo obowiązujących przepisów prawnych. a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne będą gromadzone w workach lub pojemnikach w kolorze CZARNYM oznaczone napisem „Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne. b) Na selektywnie zbierane odpady komunalne wprowadza się 6 rodzajów worków lub pojemników:  dla frakcji odpadów papier w skład, której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury worki lub pojemniki w kolorze niebieskim oznaczone napisem „Papier”,  dla frakcji odpadów szkło w skład, której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła worki lub pojemniki w kolorze zielonym oznaczone napisem „Szkło”,  dla frakcji odpadów metale i tworzywa sztuczne w skład, której wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe worki lub pojemniki w kolorze żółtym oznaczone napisem „Metale i tworzywa sztuczne”,  dla frakcji odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów worki lub pojemniki w kolorze brązowym oznaczone napisem „Bio”,  chemikalia worki lub pojemniki w kolorze pomarańczowym oznaczone napisem „Chemikalia”,  odzież i tekstylia worki lub pojemniki koloru popielatego oznaczone napisem „Odzież i tekstylia”. 6) Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych będzie prowadzony w następujący sposób: W okresie od 1 stycznia do 31 marca i od 1 października do 31 grudnia: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 1 raz w miesiącu. W przypadku zabudowy wielorodzinnej (SM Przybyszówka) pojemniki KP7 będą dodatkowo odbierane w przypadku przepełnienia na telefoniczne zgłoszenie Zarządu Spółdzielni lub Zamawiającego w terminie 3 dni od zgłoszenia. Dotyczy to również odpadów segregowanych. b) Frakcja odpadów papier w skład, której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury – 1 raz w miesiącu, c) Frakcja odpadów metale i tworzywa sztuczne w skład, której wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – 1 raz w miesiącu, d) Frakcja odpadów szkło w skład, której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła – 1 raz w miesiącu, e) Frakcja odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (w tym odpady zielone, odpady kuchenne ulegające biodegradacji, odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji) – dwa razy w miesiącu, f) odzież i tekstylia – 1 raz na kwartał g) Chemikalia - odbierane będą dwa razy do roku, w terminach określonych w harmonogramie, w okresie wiosennym i jesiennym, a w przypadku zabudowy wielorodzinnej (SM Przybyszówka) odbierane będą z miejsca, w którym ustawione są pojemniki na odpady komunalne – pojemnik oznaczony napisem „Chemikalia” W okresie od 1 kwietnia do 30 września: a) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne - 2 razy w miesiącu. W przypadku zabudowy wielorodzinnej (SM Przybyszówka) pojemniki KP7 będą dodatkowo odbierane w przypadku przepełnienia na telefoniczne zgłoszenie Zarządu Spółdzielni lub Zamawiającego w terminie 3 dni od zgłoszenia. Dotyczy to również odpadów segregowanych. b) Frakcja odpadów papier w skład, której wchodzą odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury – 1 raz w miesiącu, c) Frakcja odpadów metale i tworzywa sztuczne w skład, której wchodzą odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady z tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe – 2 razy w miesiącu, d) Frakcja odpadów szkło w skład, której wchodzą odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła – 1 raz w miesiącu, e) Frakcja odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (w tym odpady zielone, odpady kuchenne ulegające biodegradacji, odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji) – 2 razy w miesiącu, f) odzież i tekstylia – 1 raz na kwartał g) Chemikalia - odbierane będą dwa razy do roku w terminach określonych w harmonogramie, w okresie wiosennym i jesiennym, a w przypadku zabudowy wielorodzinnej (SM Przybyszówka) odbierane będą z miejsca, w którym ustawione są pojemniki na odpady komunalne – pojemnik oznaczony napisem „Chemikalia”. h) Odpady wielkogabarytowe w tym meble, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, akumulatory – odbierane będą z miejsc wskazanych przez gminę Żegocina w poszczególnych miejscowościach jeden raz do roku w terminie określonym w harmonogramie, i) Odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, które powstały w wyniku prowadzenia drobnych robót we własnym zakresie przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych odbierane będą z miejsc wskazanych przez gminę Żegocina w poszczególnych miejscowościach w terminie określonym w harmonogramie (odbiór 1 raz w roku) w ilości do 2 m3 rocznie od gospodarstwa domowego. Odpady niespełniające tej definicji oraz odpady powyżej limitu 2 m3 nie są przedmiotem niniejszego zamówienia, ich odbiór powinien odbywać się w oparciu o indywidualne umowy zawierane pomiędzy podmiotami wykonującymi prace remontowo - budowlane lub właścicielami a uprawnionymi do odbioru odpadów przedsiębiorstwami. j) Szczegółowy harmonogram wywozu odpadów komunalnych z terenu Gminy Żegocina zostanie sporządzony przez Wykonawcę i uzgodniony z Zamawiającym przy podpisywaniu umowy oraz zostanie doręczony przez Wykonawcę właścicielom nieruchomości w terminie 3 dni przed dniem obowiązywania umowy W trakcie trwania umowy w uzasadnionym przypadku Zamawiający na wniosek mieszkańców może zmienić harmonogram wywozu odpadów komunalnych w porozumieniu z Wykonawcą. 7) Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i ustawić w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego w terminie 3 dni przed dniem obowiązywania umowy tj: a) w 2-ch aptekach po jednym pojemniku specjalistycznym na przeterminowane leki tj. Apteka REMEDIUM w Łąkcie Górnej, Apteka Zdrowe Ceny w Żegocinie w miejscu, uzgodnionym z zarządcą budynku b) w UG w Żegocinie, w 4 szkołach (Bytomsku, Rozdzielu, Łąkcie Górnej, Żegocinie) i w 5-ciu świetlicach wiejskich (Bełdnie, Bytomsku, Rozdzielu, Łąkcie Górnej, Żegocinie) po jednym pojemniku specjalistycznym na zużyte baterie i drobne akumulatorki w miejscu, uzgodnionym z zarządcą budynku. Pojemniki o pojemności minimum 20 l powinny posiadać zamknięcie uniemożliwiające otwarcie przez nieuprawnione osoby. Wykonane z trwałego materiału z umieszczonym napisem informującym o rodzaju odpadów oraz powinny posiadać logo lub nazwę Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie w godzinach pracy aptek i budynków użyteczności publicznej monitorować stan zapełnienia pojemników i odbierać odpady w takiej częstotliwości, aby nie powodowało to przepełnienia tych pojemników, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu. 8) Charakterystyka worków do zbiórki odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych:  materiał - folia LDPE,  pojemność - 120 l,  nadruk – jednostronny, zgodny z ust. 3 pkt 4) Pojemniki mają spełniać wymogi techniczne i sanitarne określone w PN 9) Orientacyjna liczba worków do odpadów zmieszanych (na okres 12 miesięcy)  czarne - 27.000 szt. Orientacyjna liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów (na okres 12 miesięcy):  niebieski - 3.000 szt.  żółty - 21.000 szt.  zielony - 15.000 szt.  brązowy – 4.000 szt.  pomarańczowy - 2.000 szt.  popielaty – 4.000 szt. Ponadto, Zamawiający wymaga zabezpieczenia worków w poszczególnych kolorach w ilości 10 % podstawowego zamówienia, które Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał do siedziby Zamawiającego. Wykonawca dostarczy do siedziby Zamawiającego pierwszą partię worków w ilości 300 szt. każdego koloru w terminie nie krótszym niż 3 dni przed dniem obowiązywania umowy . Po wyczerpaniu zapasu Wykonawca będzie sukcesywnie dostarczał do siedziby Zamawiającego kolejne partie worków w terminie 3 dni od zgłoszenia przesłanego w formie elektronicznej lub zgłoszenia telefonicznego. Ilość wytworzonych odpadów na terenie Gminy Żegocina nie jest zależna od Zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego uwzględniając ilość odpadów wytworzonych przez gospodarstwa domowe. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 690 Mg/12 miesięcy (w tym ok. 330 Mg odpadów zmieszanych). Podane wyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości. Według zamawiającego ilości te mogą wahać się na plus lub minus o ok. 10 % System odbierania odpadów komunalnych obejmuje tylko odpady z nieruchomości zamieszkałych, natomiast nie obejmuje odpadów powstających w instytucjach, szkołach, obiektach użyteczności publicznej i w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej w tym działalności rolniczej. 10) Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska a) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności przepisami prawa ochrony środowiska, każdorazowo obowiązującej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, uchwały w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, ustawy o odpadach i przepisów wykonawczych w tym zakresie, każdorazowo obowiązującego Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żegocina oraz przepisów sanitarnych. b) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do:  zapobiegania wysypywaniu się odpadów z worków i pojemników podczas dokonywania odbioru odpadów,  odbierania odpadów z miejsc ich gromadzenia i uprzątnięcia terenu w miejscu wystawienia worków i pojemników z odpadami komunalnymi w przypadku jego zanieczyszczenia wynikającego z przepełnienia worka lub pojemnika lub ich uszkodzenia. Wykonawca zobowiązuje się do odbioru z miejsc ustawienia worków i pojemników ewentualnych rozsypanych oraz luźnych odpadów (np. odpady rozrzucone przez zwierzęta). c) Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe gospodarowanie odebranymi odpadami komunalnymi zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 11) Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem. a) Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów w formie pisemnej zawierających informację o ilości odebranych odpadów komunalnych (zmieszanych i segregowanych) z terenu Gminy Żegocina w [Mg] oraz o sposobach i miejscach zagospodarowania tych odpadów lub kserokopii kart przekazania odpadów z terenu Gminy Żegocina sporządzonych zgodnie z obowiązującymi przepisami. Prawidłowo sporządzony Raport miesięczny lub kserokopie kart przekazania odpadów z terenu Gminy Żegocina będzie podstawą do wystawienia faktury za wykonanie usługi. b) Wykonawca przekazuje również informację o liczbie i rodzaju wydanych worków w miesiącu, za który składa informację w formie pisemnej. c) Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia podczas odbioru odpadów, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku w zakresie segregacji odpadów (np. gdy w worku przeznaczonym na odpady segregowane będą znajdować się odpady zmieszane, lub gdy w worku przeznaczonym na daną frakcję odpadów segregowanych będą znajdować się odpady innej frakcji) Wykonawca zobowiązany będzie w terminie 4 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej powyżej sytuacji do pisemnego i drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o nie wywiązaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żegocina. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację fotograficzną i protokół z zaistnienia takiego zdarzenia. Z dokumentacji musi jednoznacznie wynikać, jakiej dotyczy nieruchomości, w jakim dniu doszło do ustalenia w/w zdarzenia. d) Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a nie ujętych w bazie prowadzonej przez Zamawiającego. Informacje te Wykonawca przekazuje Zamawiającemu pisemnie. e) Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu sprawozdania w terminach i na zasadach określonych w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz zgodnie z Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2018 r., poz. 1627), a w przypadku zmiany ustawy lub rozporządzenia zgodnie z obowiązującymi zmienionymi przepisami. f) Wykonawcę zobowiązuje się do przedłożenia informacji o odpadach, o której mowa w art. 9oa ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz.1454 ze zm.) g) Wykonawca na żądanie Zamawiającego powinien okazać wszelkie dokumenty potwierdzające wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) 2. Wykonawca może wnieś wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 200 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy w Krakowie, Oddział w Bochni, Filia w Żegocinie Nr 74 8591 0007 0080 0000 1270 0007 z dopiskiem Odbiór i transport odpadów komunalnych. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert dołączając do oferty. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieś wadium na cały okres związania ofertą. 8. Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie uważa się za wniesione prawidłowo. 9. Zasady zwrotu wadium oraz jego utraty określa art. 46 ust. 1-5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, zgodnie z art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. 2) posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zwanego rejestrem BDO wraz z numerem rejestrowym wpisu wydanym przez Urząd Marszałkowski.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy – załącznik nr 1 SIWZ, Stosowne Pełnomocnictwo(a) – jeśli dotyczy, Zobowiązanie podmiotu trzeciego o którym mowa w rozdziale V pkt 4 b i c – jeśli dotyczy, Dowód zapłaty wadium. Oświadczenie o instalacjach (podmiotach) do których przekazywane będą odpady komunalne odebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Żegocina– załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach