Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Gruta w 2018 roku

Gmina Gruta ogłasza przetarg

  • Adres: 86-330 Gruta, Gruta
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 564 683 121 , fax. 564 683 188
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gruta
    Gruta 244
    86-330 Gruta, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 564 683 121, fax. 564 683 188
    REGON: 53429100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gruta.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Gruta w 2018 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Gruta”. Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Charakterystyka gminy Gruta: - powierzchnia Gminy Gruta wynosi 123,77 ha; - region gospodarki odpadami komunalnymi nr 1 określony w Uchwale nr XXVI/434/12 Sejmiku Województwa Kujawsko- Pomorskiego z dnia 24 września 2012 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2012-2017, zmienionej uchwałą nr XLVI/740 /14Sejmiku Województwa K-P z dnia 24 lutego 2014 r.; - liczba ludności Gminy Gruta wynosi 6653 osób, stan na dzień 31.12.2016 r. Masa odpadów komunalnych odebranych z terenów zamieszkałych: - niesegregowane odpady komunalne: 1 351,090 ton; - pozostałe: 161 046 ton. Liczba nieruchomości: 1474. Dodatkowo na terenie Gminy Gruta funkcjonuje łącznie 13 wspólnot mieszkaniowych i 1 spółdzielnia mieszkaniowa. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany do 20 % ilości punktów gromadzenia odpadów w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca będzie odbierał i zagospodarowywał w każdej ilości następujące rodzaje odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych: - niesegregowane odpady komunalne, - odpady ulegające biodegradacji, - szkło, - papier i tektura, - tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe. Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia i ustawienia na terenach nieruchomości zamieszkałych, bez dodatkowej opłaty od właściciela nieruchomości pojemników na odpady. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia mobilnego punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych, co najmniej 2 razy do roku. Odpady zbierane podczas mobilnych zbiórek: a) przeterminowane leki i chemikalia, b) zużyte baterie i akumulatory, c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, d) meble i inne odpady wielkogabarytowe, e) zużyte opony, f) odpady budowlane i rozbiórkowe (powstałe z prowadzenia drobnych prac nie wymagających pozwolenia na budowę, zgłoszenia zamiaru budowy lub wykonania robót). Wykonawca będzie odbierał i zagospodarowywał w/w odpady w każdej ilości. Odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gruta Wykonawca zobowiązany będzie zagospodarować (odbiór, transport, poddanie odzyskowi lub unieszkodliwianiu) zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarki Odpadami, tj. regionu 1 tucholsko-grudziądzkiego, co oznacza, że zebrane na terenie Gminy Gruta odpady komunalne mogą trafić do jednego ze wskazanych w Planie RIPOK-ów. W przypadku frakcji odpadów selektywnie zebranych w ramach zagospodarowania odpadów Wykonawca zobowiązany będzie do ich przekazania do instalacji odzysku unieszkodliwiana, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami. Punkt selektywnej zbiorki odpadów komunalnych będzie funkcjonował na stałe na terenie Gminy. Odbieranie powinno następować, co najmniej raz na dwa miesiące, według harmonogramu uzgodnionego przez Wykonawcę z Zamawiającym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 1.000,00 zł, słownie: jeden tysiąc 00/100 złotych. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy Łasin Nr: 64 9500 0008 0007 1879 2000 0100 z dopiskiem: „Wadium na zadanie „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Gruta w 2018 roku”, ZP.271.63.2017.EK” 5. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu, określonej w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy Pzp, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: Wykonawca posiada: a) zezwolenie na transport odpadów bądź zaświadczenie o wpisie do rejestru prowadzących transport odpadów, b) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Gruta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: UWAGA: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji której mowa w art. 86 ust. 5 ust. Pzp przekazuje Zamawiającemu przedmiotowe oświadczenie, oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożonym oświadczeniem, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy Wykonawca wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty i musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach