Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dubienka

GMINA DUBIENKA ogłasza przetarg

  • Adres: 22-145 Dubienka, ul. 3 Maja 6
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA DUBIENKA
    ul. 3 Maja 6
    22-145 Dubienka, woj. lubelskie
    REGON: 110198089
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dubienka.eurzad.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dubienka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Dubienka.1.1. Rodzaje odpadów komunalnych i częstotliwość ich odbioru.1.1.1. Papier – raz w miesiącu;1.1.2. Szkło - raz w miesiącu;1.1.3. Metale, tworzywa sztuczne i odpady opakowaniowe wielomateriałowe - raz w miesiącu;1.1.4. Bioodpady – raz w miesiącu w okresie od listopada do marca, a w okresie od kwietnia do października raz na tydzień z budynków wielolokalowych i raz na dwa tygodnie z budynków mieszkalnych jednorodzinnych ;1.1.5. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne – raz w miesiącu w okresie od listopada do marca, a w okresie od kwietnia do października raz na tydzień z budynków wielolokalowych i raz na dwa tygodnie z budynków mieszkalnych jednorodzinnych;1.1.6. Popiół – dwa razy w roku w okresie od listopada do kwietnia w okresowych akcjach zbierania odpadów;1.1.7. Meble i inne odpady wielkogabarytowe, przeterminowane leki i chemikalia, zużyte baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz zużyte opony – jeden raz w roku na przełomie czerwca i lipca.2.. Zamawiający szacuje, że prognozowana ilość odpadów objętych przedmiotem zamówienia wynosi 295,78 Mg. Rzeczywista ilość odpadów do odbioru i zagospodarowania może ulec zmianie. Zamawiający informuje jednak, że ilość odpadów każdego rodzaju będzie nie mniejsza w okresie świadczenia umowy niż 50% ilości szacunkowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu niniejszego zamówienia, określone zostały w pkt 4.2-4.12. SWZ a także w Projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, o którym mowa w przepisie art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2023 r., poz. 1469) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych przedmiotem zamówienia,1.3. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje co najmniej 1 usługę, trwającą nieprzerwanie co najmniej 9 miesięcy (każda) i polegające na odbiorze odpadów komunalnych w ilości nie mniejszej niż 200 Mg (każda).UWAGA:Przez jedną usługę należy rozumieć jedną umowęPrzez usługi wykonane należy rozumieć:1) usługi rozpoczęte i zakończone w w/w okresie,2) usługi zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.Przez usługi wykonywane należy rozumieć usługi, które trwają nadal (niezakończone) i w ramach, których Wykonawca wykonał powyższe usługi.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-12-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach