Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gidle.

Gmina Gidle ogłasza przetarg

  • Adres: 97540 Gidle, ul. Pławińska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 343 272 027 , fax. 343 272 111
  • Data zamieszczenia: 2018-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gidle
    ul. Pławińska 22
    97540 Gidle
    tel. 343 272 027, fax. 343 272 111
    REGON: 15139867500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gidle.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Gidle.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Gidle. Część nr 1: 3.1.1. Ogólny opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Gidle w okresie od 01.01.2019r. do 31.12.2019r. (12 miesięcy), w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, zapisami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego, zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gidle oraz innymi obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 2) Zapewnienie przez wykonawcę pojemników do gromadzenia odpadów (pojemniki, worki), które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów wskazanych przez Zamawiającego. Szczegółowe informacje na temat liczby budynków i miejsc gromadzenia odpadów zawarte są w załączniku nr 2 do siwz. 3) Zorganizowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych poprzez zapewnienie odpowiednich pojemników oraz osoby do obsługi PSZOK w godzinach jego pracy. 3.1.2. Szczegółowe dane o gminie Gidle charakteryzujące zamówienie: 1) Powierzchnia gminy Gidle wynosi 116,0km2; 2) Liczba mieszkańców Gminy Gidle, wg stanu na dzień 31.12.2017r. wynosiła: 6188 (w tym czasowi mieszkańcy: 67), z czego w zabudowie jednorodzinnej 5214 osób, a w zabudowie wielorodzinnej 273 osób; 3) Teren Gminy Gidle obejmuje 31 miejscowości skupionych w 21 sołectwach (wykaz miejscowości z liczbą zamieszkałych nieruchomości i liczbą mieszkańców zawiera załącznik nr 2 do siwz). Szczegółowy, aktualny wykaz wraz z informacją o adresach punktów odbioru odpadów Zamawiający przekaże wykonawcy najpóźniej w dniu zawarcia umowy. 4) Ilość odpadów zebranych z terenu Gminy Gidle w roku 2017 z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco: a) odpady zmieszane: 797,56 Mg; b) opakowania z tworzyw sztucznych: 58,10 Mg; c) opakowania ze szkła: 87,84 Mg d) opakowania z papieru i tektury: 18,40 Mg e) odpady wielkogabarytowe (z PSZOK): 38,16 Mg f) zużyte opony (z PSZOK): 12,95 Mg g) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 02 21, 20 01 23 i 20 01 35 (z PSZOK): 0,0Mg; h) przeterminowane leki: 0,06 Mg. 5) Przewiduje się wzrost liczby budynków zamieszkałych o ok. 5 rocznie. 3.1.3. Zakres przedmiotu zamówienia: 1) Odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości zebranych odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych (system mieszany workowo - pojemnikowy), z podziałem na następujące rodzaje odpadów: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod: 20 03 01) – gromadzone w pojemnikach, częstotliwość wywozu: 1 raz na miesiąc w przypadku zabudowy jednorodzinnej oraz 2 razy w miesiącu dla zabudowy wielorodzinnej; b) selektywnie zbierane odpady komunalne, gromadzone w workach z folii polietylenowej LDPE o grubości co najmniej 60 mikronów (zabudowa jednorodzinna) oraz pojemnikach w zabudowie wielorodzinnej, z podziałem na następujące frakcje: - tworzywa sztuczne, metale, opakowania wielomateriałowe, – wywóz 1 raz w miesiącu zarówno dla zabudowy jednorodzinnej jak i wielorodzinnej; - szkło, w tym szkło bezbarwne i kolorowe - wywóz 1 raz na kwartał w przypadku zabudowy jednorodzinnej oraz 1 raz w miesiącu w przypadku zabudowy wielorodzinnej. - papier i tektura – wywóz 1 raz w miesiącu zarówno do zabudowy jednorodzinnej jak i wielorodzinnej; - odpady ulegające biodegradacji – częstotliwość wywozu w zabudowie jednorodzinnej w okresie od maja do października 1 raz w miesiącu, a od listopada do kwietnia 1 raz na dwa miesiące, w przypadku zabudowy wielorodzinnej częstotliwość wywozu w okresie od maja do października 2 razy w miesiącu, a od listopada do kwietnia 1 raz w miesiącu. 2)Odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości zebranych i dostarczonych przez mieszkańców Gminy Gidle odpadów komunalnych, z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK), następujących rodzajów odpadów: a) przeterminowane leki, b) papier i tektura, c) metal, d) tworzywa sztuczne, e) szkło, f) chemikalia, g) zużyte baterie i akumulatory (kod odpadu: 20 01 32), h) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (kody: 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36), i) meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07), j) zużyte opony (kod 16 01 03), k) odpady zielone, l) odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne, m) odpady komunalne ulegające biodegradacji. 3) Odbieranie i zagospodarowanie każdej ilości zgromadzonych przeterminowanych leków z wyznaczonych punktów aptecznych (Apteka w Gidlach, ul. Częstochowska 9, 97-540 Gidle; Punkt Apteczny w Gidlach, ul. Wolności 1, 97-540 Gidle) - wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odpowiednich pojemników do gromadzenia przeterminowanych leków i ich systematycznego uzupełniania w razie zaistnienia takiej potrzeby; 4) Zorganizowanie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych – w miejscu wskazanym przez zamawiającego wykonawca zorganizuje PSZOK w terminie do dnia 01.01.2019r. który zostanie wyposażony przez Wykonawcę w odpowiednie pojemniki i kontenery, dostosowane wielkością do występujących potrzeb, w celu zapewnienia prawidłowej segregacji odpadów oddawanych przez mieszkańców zgodnie z zapisami pkt 3.1.3 ppkt 2), uchwałą Rady Gminy w Gidlach w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowanie tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właścicieli nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz uchwałą Rady Gminy w Gidlach w sprawie przyjęcia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gidle”. Wykonawca odpowiadał będzie za utrzymanie na terenie PSZOK i wokół niego czystości i porządku oraz zapewni osobę, która będzie obsługiwała PSZOK w dniach i godzinach jego pracy. PSZOK przyjmował będzie odpady od mieszkańców w drugi i czwarty piątek każdego miesiąca w godz. 12.00 – 16.00, chyba że w tym dniu przypadał będzie dzień ustawowo wolny, wówczas PSZOK będzie nieczynny. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji dostarczanych do PSZOK selektywnie zbieranych odpadów. 5) Wyposażenie (nieodpłatne) właścicieli wszystkich zamieszkałych nieruchomości w pojemniki koloru czarnego na odpady zmieszane z napisem „ZMIESZANE” oraz dostarczanie worków i pojemników na odpady zbierane selektywnie. Ilości i objętości pojemników oraz worków dla nieruchomości zamieszkałych muszą być dostosowane do ilości osób je zamieszkujących, zgodnie z uchwałą Rady Gminy w Gidlach w sprawie przyjęcia „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Gidle” oraz informacjami przekazanymi przez Zamawiającego. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki oraz pierwsze wyposażenie w worki winno nastąpić w terminie najpóźniej do 31 grudnia 2018 roku, a następnie, na bieżąco winno być realizowane w całym okresie trwania zamówienia. Pojemniki w trakcie realizacji zamówienia, winny być dostarczane w ciągu 5 dni roboczych od daty przyjęcia zgłoszenia. W terminie do 31.12.2018r. wykonawca przedłoży zamawiającemu informację o ilościach i rodzaju pojemników oraz worków dostarczonych na poszczególne nieruchomości wraz z informacją o posesjach, na które nie dostarczono pojemników z podaniem przyczyny niedostarczenia. Pojemniki na odpady winny być nowe lub używane (w dobrym stanie technicznym - nieuszkodzone, czyste i estetyczne), posiadające deklarację zgodności wystawioną przez producenta lub spełniające wymagania obowiązujących Polskich Norm. Dostarczane worki na poszczególne frakcje selektywnie zbieranych odpadów komunalnych muszą różnić się kolorystycznie oraz posiadać oznaczenie, jakiego rodzaju odpady należy w nich gromadzić. Czyli: - niebieski z napisem „PAPIER”; - żółty z napisem „METALE i TWORZYWA SZTUCZNE”; - zielony z napisem „SZKŁO”; - brązowy z napisem „BIO”. 6) Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów odbywać się będzie w następujący sposób: a) wykonawca opracuje (w porozumieniu z zamawiającym) i dostarczy w terminie do dnia 31.12.2018r. do wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Gidle harmonogram wywozu odpadów na rok 2019 (ilości posesji do których należy dostarczyć harmonogram – zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 5 do siwz), w postaci ulotek umieszczanych w skrzynkach na listy bądź przekazywanych „do ręki” oraz poprzez wywieszenie na ogólnie dostępnych tablicach ogłoszeń w poszczególnych miejscowościach – ulotki w formie wydruków czarno – białych, format minimalny: A5 (wersję elektroniczną ulotki wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu zamieszczenia na stronie internetowej); b) odpady winny być odbierane w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 – 18.00, w poszczególnych miejscowościach w tym samym dniu tygodnia, w przypadku gdy w ustalony dzień wywozu przypada dzień ustawowo wolny, wówczas odbiór odpadów winien się odbywać w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu ustawowo wolnym; c) odbiór odpadów odbywał się będzie z pojemników wystawionych przez właścicieli na zewnątrz posesji (przy drodze dojazdowej) lub z pergoli śmietnikowych w przypadku zabudowy wielorodzinnej, podczas odbierania odpadów niedopuszczalne będzie mieszanie selektywnie zebranych odpadów z odpadami niesegregowanymi, wykonawca zobowiązany będzie również do zbierania odpadów leżących luzem obok opróżnianych pojemników oraz doprowadzenia do porządku terenu przyległego tj. terenu w promieniu do 2 metrów, zanieczyszczonego na skutek przepełnienia pojemników – obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników; d) odbiór odpadów z nieruchomości o utrudnionym dostępie (budynki stojące poza zwartą zabudową, do których prowadzą drogi gruntowe - ok. 40 posesji), wykonawca może ustalić w odrębnych terminach wywozu niż dla pozostałych nieruchomości w danej miejscowości. Odbiór odpadów z takich posesji odbywać się będzie przy użyciu lekkiego, małogabarytowego sprzętu sprzed bram wjazdowych na posesje; e) wywóz przeterminowanych lekarstw z punktów aptecznych oraz odpadów z PSZOK wykonawca będzie zobowiązany przeprowadzać w taki sposób, aby zapobiec przepełnieniu się dostarczonych do tych punktów i PSZOK pojemników; f) na czas transportu odpady winny być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający ich rozwiewanie i rozpylanie; g) odebrane odpady od właścicieli nieruchomości, wykonawca przekazywać będzie do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów (zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 oraz zasadą bliskości określoną w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach - Dz. U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.), a w przypadku odpadów zmieszanych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych do instalacji posiadającej status regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, lub do instalacji przewidzianych do zastępczej obsługi regionu, gdy regionalna instalacja uległa awarii lub nie może przyjmować odpadów z innych przyczyn, wskazanych w uchwale w sprawie wykonania planu gospodarki odpadami województwa łódzkiego, na zasadach określonych w ustawie z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. h) wykonawca w formularzu ofertowym wskazuje instalacje do przetwarzania odpadów komunalnych, do których przekazywać będzie odebrane odpady; i) wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania przestrzegania przez mieszkańców obowiązku segregowania odpadów komunalnych, w przypadku stwierdzenia, że właściciel posesji mimo obowiązku nie segreguje odpadów, wówczas wykonawca odbiera je jako zmieszane i: - informuje właściciela posesji o źle posegregowanych odpadach poprzez przylepienie na pojemnik nalepki ostrzegawczej, np. w postaci samoprzylepnej kartki; - sporządza fotograficzną dokumentację ze zdarzenia oraz protokół zawierający datę, miejscowość i numer posesji, na której stwierdzono nieprawidłową segregację; - nformuje niezwłocznie o tym fakcie zamawiającego, przekazując sporządzoną dokumentację. 7) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzania i przekazywania zamawiającemu dokumentacji sprawozdawczej z przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: a) raportu na dzień 31.12.2018r. o ilości oraz rodzaju pojemników przekazanych właścicielom poszczególnych posesji oraz comiesięcznych raportów o ilości i rodzajach przekazanych pojemników w danym miesiącu wraz z aktualną informacją o ilości i rodzajach pojemników znajdujących się na poszczególnych posesjach; b) comiesięcznych sprawozdań zawierających informacje na temat ilości (masy) odebranych odpadów komunalnych oraz sposobie ich zagospodarowania – ze wskazaniem instalacji do której zostały przekazane; c) kart przekazania odpadów, które określać będą datę, kod, wagę i rodzaj przekazanych odpadów. Karty muszą wskazywać, że przekazane odpady pochodzą z terenu Gminy Gidle. Karty stanowić będą załącznik do wystawianej przez wykonawcę faktury; d) sprawozdań, o których mowa w art. 9n i 9na ustawy o utrzymaniu i porządku w gminach; e) comiesięcznej informacji na temat liczby nieruchomości, z których nie zostały odebrane odpady komunalne, z podaniem przyczyny nieodebrania odpadów; f) comiesięcznej informacji na temat ilości (masy) oraz frakcji dostarczonych odpadów do PSZOK przez mieszkańców Gminy Gidle; g) innych informacji, będących w posiadaniu wykonawcy, na temat unieszkodliwiania i segregacji odpadów, jeżeli w trakcie realizacji zamówienia zamawiający nałoży taki obowiązek. 3.1.4. Pozostałe wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca realizował będzie usługę pojazdami w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, sprawnymi z aktualnymi badaniami technicznymi oznakowanymi logo i podstawowymi danymi teleadresowymi firmy, oraz spełniającymi wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 2) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania wykonania usługi poprzez przedstawienie zapisu z urządzeń GPS. 3) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez siebie podczas realizacji przedmiotu umowy. 4) Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odbieranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze i przechowywania dokumentacji pomiarów do wglądu zamawiającego przez okres wykonywania zamówienia. 5) Wykonawca zobowiązany jest posiadać bazę magazynowo – transportową zlokalizowaną na terenie Gminy Gidle lub w odległości nie większej niż 60 km od granic Gminy Gidle, na terenie do którego posiada tytuł prawny, wyposażoną zgodnie z wymogami zawartymi w § 2 ust. 2-4 Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 6) Z posesji o utrudnionym dostępie, tj. oddalonych od głównych szklaków komunikacyjnych, do których prowadzą drogi gruntowe, wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady sprzętem małogabarytowy zapewniającym skuteczny do nich dojazd. Część nr 2: 3.2.1 Odbiór i zagospodarowanie następujących odpadów: mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego poprzez dwukrotną zbiórkę objazdową terenu całej gminy Gidle (wszystkich miejscowości), zrealizowaną w miesiącu V 2019 r. Wykonawca zobowiązany będzie do zebrania wszelkiej ilości odpadów wystawionych przed posesje przez mieszkańców gminy Gidle. Przewidywana maksymalna ilości odpadów do zebrania ( 2019r.): wynosi: - meble i inne odpady wielkogabarytowe 50,00Mg; - zużyte opony 25,00 Mg; - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 10,00Mg. Określone powyżej ilości są ilościami maksymalnymi, zakres usługi może ulec zmniejszeniu, w zależności od ilości wystawionych przez mieszkańców odpadów. Z tytułu zmniejszenia ilości zebranych odpadów nie będą przysługiwały wykonawcy żadne roszczenia odszkodowawcze. 3.2.2 Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów odbywać się będzie w następujący sposób: 1) wykonawca opracuje (w porozumieniu z zamawiającym) i dostarczy harmonogram przeprowadzenia akcji odbioru „u źródła” mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon oraz sprzętu elektrycznego i elektronicznego w roku 2019 w terminie od dnia 01.03.2019 r. do dnia 31.03.2019r., do wszystkich nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Gidle (ilości posesji do których należy dostarczyć harmonogram – zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 5 do siwz), w postaci ulotek umieszczanych w skrzynkach na listy bądź przekazywanych „do ręki” oraz poprzez wywieszenie na ogólnie dostępnych tablicach ogłoszeń w poszczególnych miejscowościach – ulotki w formie wydruków czarno – białych, format minimalny: A5 (wersję elektroniczną ulotki wykonawca przekaże Zamawiającemu w celu zamieszczenia na stronie internetowej); 2) odebrane odpady od właścicieli nieruchomości, wykonawca przekazywać będzie do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów (zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 oraz zasadą bliskości określoną w art. 20 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2018r., poz. 992 z późn. zm.); 3) Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i przekazania zamawiającemu dokumentacji sprawozdawczej z przebiegu realizacji przedmiotu zamówienia w postaci: - sprawozdania, o którym mowa w art. 9n ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; - dokumentu z ważenia zebranych odpadów na legalizowanej wadze, określającego rodzaj, ilość oraz miejscowości, z których zostały zebrane poszczególne odpady w danym dniu. Zamawiający uprawniony będzie do dokonywania kontroli ważenia odpadów zebranych z terenu gminy Gidle. - karty przekazania odpadu, które określać będą datę, wagę, kod, rodzaj przekazanych odpadów oraz instalację odzysku i unieszkodliwiania odpadów, do których odpady zostały przekazane. Z kart przekazania odpadu musi wynikać jednoznacznie, że przekazane odpady pochodzą z terenu gminy Gidle. Karty stanowić będą załącznik do wystawionej przez Wykonawcę faktury. 4) Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia w danym roku wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia i przekazania Zamawiającemu sprawozdania z przeprowadzonej akcji zbiórki mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon i sprzętu elektrycznego i elektronicznego, zawierającego informacje o łącznej masie zebranych w danym roku odpadów z podziałem na poszczególne frakcje odpadów i informacjami o sposobie ich zagospodarowania. Do sprawozdania należy załączyć karty przekazania odpadów. Sprawozdanie Wykonawca zobowiązany będzie przedłożyć w nieprzekraczalnym terminie do 7 dni od daty zakończenia akcji w danym roku. 5) Wykonawca realizował będzie usługę pojazdami w odpowiednim stanie technicznym i sanitarnym, sprawnymi z aktualnymi badaniami technicznymi oznakowanymi logo i podstawowymi danymi teleadresowymi firmy, oraz spełniającymi wymogi Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). 6) Na żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania wykonania usługi poprzez przedstawienie zapisu z urządzeń GPS. 7) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone przez siebie podczas realizacji przedmiotu umowy. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Gidle.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1 Wysokość i termin wniesienia wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części nr 1 zamówienia w wysokości 15 000 PLN (słownie: piętnaści tysięcy zł). Wadium to powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert i być ważnym w okresie nie krótszym niż termin związania ofertą. Dla części nr 2 zamówienia wadium nie jest wymagane. 9.2. Formy wnoszenia wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w: Bank Spółdzielczy w Żytnie o/Gidle, nr rachunku: 92 8267 1019 2101 0000 0127 0002 z dopiskiem „Wadium - „Odbiór i zagospodarowanie odpadów” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (jednolity tekst Dz. U. z 2018 r., poz. 110, z późn. zm.) Uwaga: W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ta powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwa dającego zlecenie udzielenia gwarancji (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib; b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: "zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy". 9.3. Zwrot wadium Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności zawodowej, jeżeli Wykonawca: a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Gidle, zgodnie z przepisami art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), b) posiada wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018 r.,poz.1466), c) posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ofertę według wzoru - ( załącznik nr 1). Zakres zadań jakie zamierza powierzyć podwykonawcom wg załącznika nr 6.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach