Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Niebylec w 2019 roku

Gmina Niebylec ogłasza przetarg

  • Adres: 38114 Niebylec, Niebylec
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 277 30 02, 12 277 39 98 , fax. 17 277 34 54
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Niebylec
    Niebylec 170
    38114 Niebylec, woj. podkarpackie
    tel. 17 277 30 02, 12 277 39 98, fax. 17 277 34 54
    REGON: 69058219200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.niebylec.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Niebylec w 2019 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Niebylec, a także z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz zagospodarowaniu tych odpadów w 2019 roku. Szacowana ilość odpadów komunalnych do odebrania w ramach zamówienia wynosi około 1268 Mg. Zamówienie obejmuje również dostawę worków na odpady wraz z nalepkami na worki w formie kodu kreskowego, identyfikującymi każdą zamieszkałą nieruchomość, w ilości około 204 000 szt. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności odbiór i zagospodarowanie: 1) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych w ilości około 615 Mg, 2) segregowanych odpadów komunalnych podanych poniżej rodzajów w ilości około 415 Mg, w tym: a) papier (w tym tektury, odpadów opakowaniowych z papieru i odpadów opakowaniowych z tektury), b) metale i tworzywa sztuczne (w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe), c) szkło (w tym odpady opakowaniowe ze szkła), d) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (w tym odpadów zielonych), 3) pozostałych odpadów w łącznej ilości około 238 Mg, w tym: a) zużyte opony, b) meble i inne odpady wielkogabarytowe, c) odpady budowlane i rozbiórkowe, stanowiące odpady komunalne, które powstały w wyniku powadzenia drobnych robót budowlanych lub remontowych, nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do organu architektoniczno-budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 22 ust. 1b pkt 1 ustawy Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: 1) Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Niebylec, prowadzonego przez Wójta Gminy Niebylec; 2) Wykonawca musi posiadać wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późń. zm.); 3) Wykonawca musi posiadać wymagane zezwolenia, o których mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późń. zm) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia; 4) Wykonawca musi posiadać zawartą umowę lub pisemne zapewnienie na przyjmowanie zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów z pielęgnacji terenów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania przez Regionalną Instalację Przetwarzania Odpadów Komunalnych bądź Zastępcze Instalacje przewidziane do obsługi Regionu Centralnego, zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wadium w oryginale, o ile jest wnoszone w formie niepieniężnej (w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się załączyć kopię polecenia przelewu lub wydruk zrealizowanego przelewu elektronicznego). 2) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem: a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby działające na podstawie pełnomocnictwa (upoważnienia), o ile nie wynika ono z dokumentów rejestrowych Wykonawcy; b) w przypadku ustanowienia pełnomocnika przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 3) Zobowiązanie innych podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu), składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach