Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Turobin

Gmina Turobin ogłasza przetarg

  • Adres: 23465 Turobin, ul. Rynek
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 833 343 , fax. 846 833 335
  • Data zamieszczenia: 2018-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Turobin
    ul. Rynek 4
    23465 Turobin, woj. lubelskie
    tel. 846 833 343, fax. 846 833 335
    REGON: 95036918400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugturobin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Turobin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zmówienia jest usługa odbioru i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Turobin, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 199 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454), uchwały Nr XXI/116/2016 Rady Gminy Turobin z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Turobin i zagospodarowania tych odpadów (załącznik nr 7 do SIWZ) oraz uchwały Nr XXI/115/2016 Rady Gminy Turobin z dnia 29 czerwca 2016 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Turobin (załącznik nr 8 do SIWZ). 2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odbiór i zagospodarowanie całej masy odpadów komunalnych zmieszanych i odpadów gromadzonych w sposób selektywny z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Turobin oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. Odpady należy przekazać do regionalnej instalacji przekazania odpadów komunalnych zgodnie z uchwałą Nr XLI/618/2018 Sejmiku Województwa Lubelskiego z dnia 18 czerwca 2018 r. zmieniająca uchwałę w sprawie wykonania „Planu Gospodarki Odpadami dla województwa lubelskiego 2022”; 2) wyposażenie nieruchomości, w których zamieszkują mieszkańcy w pojemniki do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych oraz w pojemniki/worki do selektywnego zbierania odpadów komunalnych; 3) wyposażenie punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w miejscowości Turobin: a) w 4 pojemniki o pojemności 240 l z przeznaczeniem na składowanie 4 frakcji selektywnie zebranych odpadów tj. na papier i tekturę, szkło, tworzywa sztuczne i drobne metale oraz na odpady ulegające biodegradacji; b) w 2 pojemniki o pojemności 1100 l – jeden na odpady budowlane i rozbiórkowe, drobny gruz, drugi na zimny popiół; c) w 2 pojemniki o pojemności 120 l – jeden na zużyte baterie i akumulatory, drugi na przeterminowane leki; 4) transport odpadów do instalacji przetwarzania; 5) Wykonawca do dnia 20 grudnia 2018 r. wyposaży nieodpłatnie właścicieli nieruchomości wskazanych przez Zamawiającego w komplet worków z folii LDPE – grubość min. 60 mikronów o pojemności min. 120 l w szacowanej ilości 1700 sztuk przeznaczonych na gromadzenie odpadów tj. plastiku, metalu, szkła, papieru, odpadów ulegających biodegradacji oraz zmieszanych. Komplet worków składa się z pięciu sztuk z podziałem wyszczególnionym w załączniku nr 6 do SIWZ – szczegółowy sposób segregacji. W przypadku zgłoszenia przez gospodarstwa domowe zapotrzebowania na pojemniki na odpady ulegające biodegradacji w kolorze brązowym o pojemności 120 l oraz zgłoszenia zapotrzebowania na pojemniki w zamian za worki na odpady zbierane w sposób selektywny o pojemności 120 l (wskazany w załączniku nr 6 do SIWZ), koszt zakupu lub najmu ponosi właściciel nieruchomości; 6) worki/pojemniki powinny być w kolorach wskazanych w załączniku nr 6 do SIWZ szczegółowy sposób segregacji oraz oznaczone informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadach, nazwą, adresem, numerem telefonu Wykonawcy; 7) worki należy przekazywać na bieżąco właścicielowi nieruchomości w systemie: za każdy odebrany napełniony worek danej frakcji odpadów Wykonawca na posesji pozostawia worek pusty; 8) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania bezpośrednio z terenu nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej odpady komunalne z częstotliwością określoną w załączniku nr 5 do SIWZ; 9) Wykonawca dostarczy bezpłatnie do każdego gospodarstwa domowego, które zgłosiło zapotrzebowanie na pojemniki na odpady pozostałe (zmieszane), zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego wykazem gospodarstw domowych, do 14 dni po otrzymaniu informacji od Zamawiającego. Przekazanie nastąpi podpisaniem umowy dzierżawy; 10) Wykonawca w dniu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ma obowiązek sprawdzić przyjmowane odpady pod kątem selektywnej zbiórki, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowej segregacji Wykonawca niezwłocznie zawiadomi Zamawiającego; 11) Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych, wynikających z niedopełnienia przez mieszkańców obowiązku selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tę okoliczność dokumentację identyfikującą właściciela nieruchomości (notatkę, oświadczenie, zdjęcia), umożliwiającą wydanie przez zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty; 12) odbiór odpadów wielkogabarytowych i problematycznych będzie się odbywać poprzez ich wystawianie przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą – 2 razy w roku. O terminie odbioru odpadów wielkogabarytowych mieszkańcy gminy zostaną powiadomieni w sposób zwyczajowo przyjęty;13) system odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzonej działalności gospodarczej; 14) Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji nieruchomości, z których zostały odebrane zmieszane i selektywnie zebrane frakcje odpadów; 15) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze. zm.). Każdorazowe przekazanie odpadów powinno być udokumentowane, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a dokumenty udostępniane Zamawiającemu, tj. karty przekazania odpadów; 16) Wykonawca obowiązany jest do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do: a) zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas ich odbioru; b) zebrania zanieczyszczeń powstających w wyniku załadunku i transportu odpadów komunalnych; c) odbierania odpadów komunalnych niezależnie od dojazdów do posesji (wąskie, nieutwardzone, bądź utrudnione dojazdy do posesji); d) ponoszenia odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; e) ponoszenia pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacja przedmiotu umowy. 3. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: 1. Charakterystyka Gminy Turobin: a) powierzchnia gminy – 162,2 km2; b) liczba mieszkańców wg ewidencji ludności na dzień 30.09.2018 – 6293 osoby. 2. Szacunkowa liczba nieruchomości z których odbierane będą odpady – około 1700. 3. W okresie 01.01.2016 do 30.06.2018 r. zebrano następujące ilości odpadów (Mg): Rodzaj odpadów 2016 r.; 2017r.; 2018r.; Niesegregowane: 582,1; 496,6; 228,7; Biodegradowalne: 11,0; 6,6; 1,35; Papier, tektura: 40,0; 24,9; 12,22; Wielkogabarytowe: 49,7; 9,1; 9,1; Zużyte opony: 15,2; 14,0; 19,6; Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne: 2,1; 4,2; 1,5; Tworzywa sztuczne: 33,3; 61,00; 31,6; Szkło: 42,0; 72,3; 37,5; Metale: 3,7; 1,4; 0,35. 4. Zbiórką odpadów komunalnych zostaną objęte następujące sołectwa: Czernięcin Główny, Czernięcin Poduchowny, Elizówka, Gaj Czernięciński, Gródki Drugie, Gródki Pierwsze, Guzówka-Kolonia, Huta Turobińska, Nowa Wieś, Olszanka, Przedmieście Szczebrzeszyńskie, Rokitów, Tarnawa Duża, Tarnawa-Kolonia, Tarnawa Mała, Tokary, Turobin, Wólka Czernięcińska, Zabłocie, Zagroble, Załawcze, Żabno, Żabno-Kolonia, Żurawie. 5. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi: a) zmieszane – 1165,92 Mg; b) biodegradowalne – 15,12 Mg; c) papier i tektura – 61,68 Mg; d) wielkogabarytowe – 54 Mg; e) zużyte opony – 38,88 Mg; f) zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne – 6,24 Mg; g) tworzywa sztuczne – 100,5 Mg; h) szkło – 121,44 Mg; i) metale – 4,32 Mg; j) leki – 0,4 Mg. 4. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania odpowiedniego standardu sanitarnego wykonywanych usług oraz ochrony środowiska określonego w odrębnych przepisach wydanych na podstawie art. 9d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454). 5. Wykonawca w okresie wykonywania zamówienia zobowiązany jest dysponować bazą magazynowo - transportową, usytuowaną w gminie, z terenu której odbiera odpady lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy tej gminy. Baza musi być usytuowana na terenie, do którego podmiot posiada tytuł prawny. W zakresie wyposażenia bazy magazynowo - transportowej należy zapewnić, aby: teren bazy magazynowo-transportowej powinien być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, miejsca magazynowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych powinny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, teren bazy magazynowo-transportowej powinien być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 20 lipca 2017 r. – Prawo wodne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1566 ze zm.), baza powinna posiadać miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, baza powinna posiadać pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, baza powinna posiadać miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, baza powinna posiadać legalizowaną samochodową wagę najazdową – w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów, baza powinna posiadać punkt bieżącej konserwacji i napraw pojazdów oraz miejsce do mycia i dezynfekcji pojazdów, o ile czynności te nie są wykonywane przez uprawnione podmioty zewnętrzne poza terenem bazy magazynowo-transportowej. Część transportowa oraz część magazynowa bazy mogą znajdować się na oddzielnych terenach. 6. Wykonawca ma dysponować specjalistycznymi, sprawnymi technicznie środkami transportu, umożliwiającymi odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, uwzględniając przy tym Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122). Podmiot odbierający odpady komunalne powinien posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. Pojazdy powinny być trwale i czytelnie oznakowane, w widocznym miejscu, nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. 7. Wykonawca jest obowiązany zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach do sporządzania sprawozdań i przekazywania ich Wójtowi Gminy Turobin w ustawowo określonym terminie. 8. Wykonawca zobowiązany jest kontrolować realizowane przez właściciela nieruchomości obowiązki w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku jego niedopełnienia Wykonawca zobowiązany jest przyjąć odebrane odpady komunalne jako zmieszane oraz pisemnie, faksem lub drogą elektroniczną (poczta e-mail) powiadomić o tym Zamawiającego niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 3 dni od dnia odbioru. 9. Wykonawca odpowiada za informowanie mieszkańców o terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów zgodnie z harmonogramem. Harmonogram odbioru dostarczony zostanie właścicielom najpóźniej do dnia rozpoczęcia wykonywania umowy. W tym celu Wykonawca sporządza harmonogram odbioru, który Zamawiający zaakceptuje i opublikuje na stronie internetowej www.turobin.pl, a Wykonawca w formie wydruków będzie na własny koszt dystrybuował przekazując właścicielowi nieruchomości lub umieszczając w skrzynce pocztowej każdej nieruchomości zamieszkałej objętej przedmiotem umowy. Harmonogram powinien być przejrzysty, pozwalający na szybkie zorientowanie się co do dat odbierania odpadów oraz wskazywać daty odbierania poszczególnych frakcji odpadów z nieruchomości. 10. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji projekt harmonogramu odbioru odpadów na 14 dni przed rozpoczęciem wykonywania umowy. 11. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji „reklamacji” (nieodebrane odpady segregowane itp.) w ciągu 24 godz. od otrzymania zawiadomienia faxem lub drogą elektroniczną (e-mail) od Zamawiającego. 12. Wykonawca wyznaczy koordynatora realizacji umowy, z którym Zamawiający będzie mógł się skontaktować bezpośrednio w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 8.00 do 14.00 Koordynator będzie odpowiadał za nadzorowanie wykonywania umowy ze strony Wykonawcy. 13. Zamawiający przekazuje Wykonawcy informacje niezbędne dla prawidłowego wykonywania umowy, w szczególności dotyczące zmian w liczbie i lokalizacji nieruchomości objętych obowiązkiem odbierania odpadów. Wykonawca zobowiązany jest na tej podstawie np. do odbierania odpadów z nowo powstałych gospodarstw domowych. 14. Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania poufności co do informacji pozyskanych w związku z realizacją umowy, w szczególności do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych. Wykonawca nie może wykorzystywać pozyskanych danych w żaden inny sposób lub w innym celu niż dla wykonywania umowy, w szczególności zakazuje się wykorzystywania danych w celach reklamowych lub marketingowych. 15. Zamawiający działając na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: czynności w zakresie kierowania pojazdami odbierającymi, transportującymi odpady; czynności w zakresie odbioru, załadunku pojemników odpadów na pojazdy odbierające, transportujące odpady, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917 ze zm.) 16. Zatrudnienie, o którym mowa w pkt 4.13. powinno trwać przez okres niezbędny do wykonania wskazanych czynności. 17. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4.13. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 18. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4.13. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. 19. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4.13. czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w Istotnych postanowieniach umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4.13. czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: - aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Wójta Gminy Turobin, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454); - aktualne zezwolenie wydane przez właściwy organ na transport odpadów, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 922 ze zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany formularz oferty – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania (zwane dalej Oświadczeniem) – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3) pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie (jeżeli dotyczy): a) w przypadku podpisania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy), 5) w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.3 Pzp Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach