Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pińczów – Sektor I

Gmina Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28400 Pińczów, ul. 3 Maja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 413 572 645
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
    ul. 3 Maja 10
    28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3573871 do 75, fax. 413 572 645
    REGON: 29100984000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie miasta Pińczów – Sektor I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych (niesegregowanych i segregowanych) z nieruchomości zamieszkałych z terenu miasta Pińczowa w okresie 12 miesięcy licząc od pierwszego dnia miesiąca następującego po dacie podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 1 lipca 2018 r. Powierzchnia miasta Pińczowa wynosi 14,33 km². Liczba ludności miasta wynosi ok.11 000 mieszkańców. Zakres usług i czynności, które Wykonawca będzie zobowiązany wykonywać w trakcie realizacji niniejszego zamówienia (bez dodatkowego wynagrodzenia) obejmuje również: a) Wyposażenie mieszkańców zabudowy jednorodzinnej w worki na odpady segregowane, b) Doposażenie miejsc gromadzenia odpadów komunalnych w pojemniki do selektywnej zbiórki w zabudowie wielolokalowej, c) Przygotowanie i dostarczenie do mieszkańców Harmonogramów wywozu odpadów, d) Wykonywanie sprawozdawczości – raporty miesięczne pod faktury, sprawozdania półroczne, e) Przygotowanie i dostarczenie do mieszkańców ulotek promujących segregację, f) Ewentualne zaproponowanie przez Wykonawcę w ramach dodatkowych kryteriów oceny ofert przeprowadzenie akcji edukacyjnych w placówkach oświatowych, g) Ewentualną zaproponowaną przez Wykonawcę w ramach dodatkowych kryteriów oceny ofert akcję „liść” w formie objazdowej zbiórki worków z liśćmi wystawionych przed terenem nieruchomości zamieszkałych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 0/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w art.24 ust.1 ustawy Pzp, 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: - wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.), - aktualne zezwolenie obejmujące prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz. U. z 2018 r., poz.21 ze zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w zakresie obejmującym minimum przedmiot zamówienia, - aktualne zezwolenie kategorii I na przejazd pojazdu nienormatywnego po drogach oznaczonych ograniczeniem tonażu na podstawie art.64 a ust.3 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2017 r.,poz.128 ze zm.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach