Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sawin

Gmina Sawin ogłasza przetarg

  • Adres: 22107 Sawin, ul. Chutecka
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92 , fax. 0-82 567-30-12
  • Data zamieszczenia: 2017-10-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sawin
    ul. Chutecka 12
    22107 Sawin, woj. lubelskie
    tel. 0-82 567-30-12, 567-30-92, fax. 0-82 567-30-12
    REGON: 11019802000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugsawin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=80

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sawin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Sawin” i obejmuje m.in.: a) odbiór, transport i zagospodarowanie wskazanej w opisie zamówienia pełnej masy odpadów komunalnych zmieszanych i gromadzonych selektywnie, odbieranych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Sawin w 27 miejscowościach, b) zaopatrywanie nieruchomości w worki na odpady wysegregowane takie jak: papier, plastik i metal, odpady biodegradowalne, szkło i pozostałe odpady zmieszane oraz popiół po każdym odbiorze, c) w ostatnim miesiącu świadczenia usługi zaopatrzenie nieruchomości w worki na poszczególne frakcje odpadów po ostatnim odbiorze, d) na terenie zabudowy jednorodzinnej i wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany workowo/pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych z częstotliwością odbioru raz w miesiącu, w terenie zabudowy wielorodzinnej odbiór odpadów może być częstszy niż raz w miesiącu na dodatkowe zgłoszenie Zamawiającego. e) miejsca odbioru odpadów: - liczba nieruchomości (jednorodzinnych i zagrodowych) – ok. 1600, - liczba nieruchomości wielorodzinnych (spółdzielnie i wspólnoty) –5 - mapa z punktami adresowymi na terenie gminy Sawin dostępna jest w systemie informacji przestrzennej Gminny Portal Mapowy sawin.e-mapa.net , f) liczba zameldowanych mieszkańców gminy Sawin–5733 (stan na dzień: 31.12.2016), g) średnioroczna masa odpadów odbieranych z terenu gminy Sawin 650 Mg: - 20 03 01-niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, w tym frakcja mokra–ok. 320 Mg - 20 01 99–inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny–odpady suche -ok. 263 Mg - 20 01 02 i 15 01 07 –szkło, opakowania ze szkła ok. 67 Mg h) szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki, transportu i zagospodarowania w ciągu 24 miesięcy wynosi łącznie 1300 Mg, i) ilość wytworzonych na terenie Gminy Sawin odpadów nie jest zależna od Zamawiającego, j) ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego oraz ilości odpadów wytworzonych przez producentów i Wykonawcy nie przysługuje prawo odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości, k) ilość worków przeznaczonych do odbioru odpadów: niebieskie z napisem „papier „ – 10 000 szt., żółte z napisem „plastik i metale” – 50 000 szt., zielone z napisem „szkło” – 30 000 szt., brązowe z napisem „bio”- 10 000 szt., czarne lub szare – 30 000 szt, l) zamawiający zastrzega, że podane wyżej ilości worków, punktów odbioru odpadów oraz osób objętych systemem zbiórki odpadów są ilościami szacunkowymi, pomocnymi przy przygotowywaniu postępowania przetargowego i siwz, m) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i zobowiązania Wykonawcy zawiera zał. nr 7 do siwz. 2. Oznaczenie według wspólnego słownika zamówień (CPV) – 90.50.00.00-2 usługi związane z odpadami, 90.51.31.00-7 usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych, 90.53.30.00-2 usługi gospodarki odpadami, 90.51.00.00-5 usuwanie i obróbka odpadów, 90.51.40.00-3 usługi recyklingu odpadów. 3. Usługa musi być realizowana zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań, obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji usługi. 4. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie instalacje, do których będzie przekazywał odebrane odpady komunalne. 5. Odpady komunalne zmieszane i odpady zielone „bio” muszą być przekazywane do instalacji Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. ul. Ks. Piotra Skargi 11, 22-100 Chełm.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wniesie wadium w wysokości 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) przed terminem składania ofert. 2. W zależności od woli wykonawcy wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r. o utworzeniu PARP (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 3. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy pzp. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie pzp. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Gminę Sawin) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Gminy Sawin), albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Gminy Sawin, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Gminy Sawin z żądaniem zapłaty). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego Nr 47 8192 0002 2001 0000 0853 0004. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Wadium wniesione w pozostałych formach należy w oryginale dołączyć do oferty. 5. Wadium zostanie zwrócone lub zatrzymane zgodnie z art. 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) wpis do rejestru działalności regulowanej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokument potwierdzający posiadanie uprawnień do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach