Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Golczewo

Gmina Golczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 72-410 Golczewo, Zwycięstwa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3860127, 3860102, , fax. 91 3860127
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Golczewo
    Zwycięstwa 23
    72-410 Golczewo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3860127, 3860102, , fax. 91 3860127
    REGON: 81168487000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.golczewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Golczewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) świadczenie usług na terenie gminy Golczewo w okresie od dnia 01.01.2019 r. do dnia 31.12.2019 r. w zakresie odbierania, transportu do Regionalnego Zakładu Gospodarowania Odpadami w Słajsinie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych a także odbieranie i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych gromadzonych w pojemnikach typu PDS-KT ustawionych w 21 lokalizacjach na terenie Gminy Golczewo. 2) wyposażenie nieruchomości w wymagane ilości worków oraz pojemników na odpady komunalne. 3) zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. 4) zabezpieczenie i umożliwienie mieszkańcom Gminy Golczewo odpłatnego wynajęcia lub zakupu pojemników na odpady komunalne, odpowiadających postanowieniom regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Golczewo. 5) odbiór i zagospodarowanie odpadów z koszy ulicznych znajdujących się przy przystankach autobusowych, na ulicach miasta Golczewo jak również odpadów zgromadzonych obok wymienionych pojemników. 2. Odpady selektywnie zbierane, typu: opakowania szklane, tworzywa sztuczne, papier, metale i opakowania wielomateriałowe, odebrane przez Wykonawcę zostaną odpłatnie nabyte od Zamawiającego i przekazane do zagospodarowania zgodnie z wolą Wykonawcy w granicach obowiązujących przepisów. 3. Wykonawca przed podpisaniem umowy przekazuje Zamawiającemu harmonogram roczny odbioru odpadów z podziałem na tereny: 1) obszar w granicach administracyjnej miasta Golczewa, obejmujący : a) nieruchomości jednorodzinne, b) nieruchomości spółdzielni mieszkaniowych oraz wspólnot mieszkaniowych, 2) pozostały obszar gminy Golczewo. 4. Uzupełniony o daty odbioru harmonogram Zamawiający publikuje na swojej stronie oraz udostępnia mieszkańcom. Na harmonogramie powinny znajdować się oznaczenia rodzaju odbieranych odpadów przypisanych do konkretnej daty odbioru. Odbiór odpadów powinien odbywać się w dni robocze, zawsze w te same dni tygodnia (np. pierwszy poniedziałek miesiąca itp.). Jeżeli planowany odbiór nie jest możliwy danego dnia (np. przypada w dzień wolny od pracy) Wykonawca ustala odbiór odpadów na dzień roboczy następny lub dzień przed dniem planowanego odbioru. 5. Charakterystyka Gminy 1) gmina miejsko – wiejska; 2) powierzchnia terenu Gminy wynosi 175,39 km2 3) Gminę zamieszkuje 5 720 mieszkańców (stan osób zameldowanych na 12.10.2018 r.); 4) Gminę tworzy miasto Golczewo liczące 2567 mieszkańców oraz obszar wiejski (27 miejscowości) liczący 3153 mieszkańców (stan osób zameldowanych na 12.10.2018); 5) Liczbę mieszkańców poszczególnych miejscowości Gminy Golczewo przedstawiono w załączniku nr 7 do SIWZ; 6) Liczba ustawionych w miejscach publicznie dostępnych pojemników typu PDS-KT do selektywnej zbiórki odpadów – 21 kompletów złożonych z trzech pojemników (na papier, szkło, tworzywa sztuczne). Wykaz pojemników z podaniem miejscowości, których są ustawione zawiera załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Charakterystyka ilościowa gospodarki odpadami komunalnymi na terenie Gminy Golczewo. Ilość odebranych odpadów komunalnych w 2017 r. i 2018 r., ze wskazaniem ilości odebranych odpadów w poszczególnych miesiącach przedstawia załącznik nr 5 do SIWZ. 7. Wymogi dotyczące zagospodarowania odebranych odpadów komunalnych. Realizując zagospodarowanie odebranych odpadów komunalnych z terenu gminy Golczewo podmiot odbierający odpady zobowiązany jest do przekazania: 1) zmieszanych odpadów komunalnych, selektywnie zebranych odpadów zielonych i innych odpadów ulegających biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania, do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych lub instalacji zastępczych, określonych dla regionu CZG R-XXI w „Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023-2028”. Dla Gminy Golczewo jest to Regionalny Zakład Gospodarowania Odpadami w Słajsinie; 2) pozostałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również transport odebranych odpadów do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów lub do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych bądź instalacji zastępczych. 8. Rodzaje odbieranych odpadów komunalnych oraz częstotliwość ich odbierania: 1) ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej: a) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; b) odpadów ulegających biodegradacji w tym zielonych - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; c) szkła - co najmniej 1 raz na miesiąc; d) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na miesiąc; e) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 1 raz na miesiąc. 2) Ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych z budynków wielolokalowych: a) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - co najmniej 1 raz tydzień; b) odpadów ulegających biodegradacji w tym zielonych - co najmniej 1 raz tydzień, w okresie od kwietnia do października. W pozostałym okresie nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie; c) szkła - co najmniej 1 raz dwa tygodnie; d) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na dwa tygodnie; e) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 1 raz tydzień. 3) ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości niezamieszkałych: a) odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych) - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; b) odpadów ulegających biodegradacji w tym zielonych - co najmniej 1 raz na 2 tygodnie; c) szkła - co najmniej 1 raz na miesiąc; d) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na miesiąc; e) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 1 raz na miesiąc. 4) ustala się następujące częstotliwości pozbywania się odpadów komunalnych segregowanych, gromadzonych w pojemnikach gminnych typu PDS-KT: a) tworzyw sztucznych, metali, opakowań wielomateriałowych - co najmniej 2 razy w miesiącu (w okresie od 01.05.2019 r. do 30.09.2019 r.), co najmniej raz w miesiącu w pozostałym okresie; b) szkła - co najmniej 1 raz na miesiąc; c) papieru i tektury - co najmniej 1 raz na miesiąc. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany częstotliwości odbierania odpadów komunalnych przez Wykonawcę (wynikającą z konieczność dostosowania gospodarki odpadami komunalnymi do potrzeb utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Golczewo). 10. Zamawiający określa jednocześnie, iż podane w ust. 11 i 12 częstotliwości odbierania poszczególnych odpadów komunalnych nie zwiększą się więcej niż dwukrotnie w całym okresie trwania umowy, z zastrzeżeniem, że zmiana częstotliwości odbierania odpadów komunalnych musi być zgodna z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golczewo. 11. Wykonawca wyraża gotowość do zmiany częstotliwości odbioru odpadów komunalnych z uwzględnieniem powyższych wymogów Zamawiającego. 12. Zmiana częstotliwości odbioru odpadów komunalnych nie będzie stanowić zmiany umowy w sprawie zamówienia publicznego. 13. Właściciele nieruchomości zobowiązani są umożliwić przedsiębiorcy dostęp do pojemników w dniu odbierania odpadów komunalnych z tych nieruchomości (wg określonego harmonogramu odbioru), przy wejściu na nieruchomość od strony ulicy, z możliwością wejścia na teren nieruchomości lub poprzez wystawienie pojemnika przed nieruchomością, w miejscu umożliwiającym swobodny dojazd do nich, z tym że: 1) wystawione pojemniki nie mogą być zlokalizowane poza terenem nieruchomości dłużej niż 12 godzin przed i po terminie odbioru odpadów określonym w harmonogramie odbioru, 2) wystawione pojemniki nie mogą powodować ograniczeń komunikacyjnych. 14. Odbieranie odpadów odbywać się będzie zgodnie z podanym do ogólnej wiadomości harmonogramem odbioru odpadów komunalnych. W przypadku gdy termin wskazany w harmonogramie będzie przypadał na dzień ustawowo wolny od pracy, termin odbioru może ulec przesunięciu o dzień przed lub dzień po terminie wskazanym w harmonogramie. 15. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą określi w umowie dotyczącej realizacji przedmiotu zamówienia wykaz adresów nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych oraz niezbędnych informacji do prowadzenia ewidencji oraz kontroli odbieranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wynikających z zebranych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 16. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym określi terminy oraz godziny funkcjonowania przedsiębiorstwa w zakresie odbierania odpadów komunalnych. 17. Częstotliwość organizowania objazdowych zbiórek komunalnych odpadów problemowych: 1) dla gminy Golczewo zakłada się odbieranie komunalnych odpadów problemowych w systemie objazdowym z następującą częstotliwością dwóch zbiórek objazdowych; 2) zbiórka objazdowa organizowana będzie na podstawie zgłoszeń mieszkańców Gminy (mailowo lub telefonicznie) do Urzędu Miejskiego. Zgłoszenie odbioru minimum dwa dni przed terminem objazdu. Zgłoszenie takie zawierać będzie następujące informacje: a) imię i nazwisko zgłaszającego, b) imię i nazwisko właściciela nieruchomości, c) adres nieruchomości, d) rodzaj i ilość oddawanych odpadów. 3) wykonawca organizował będzie zbiórki objazdowe na podstawie ustalonego z Zamawiającym harmonogramu (określającego terminy planowanych zbiórek w poszczególnych miejscowościach Gminy) oraz na podstawie przekazanych przez Zamawiającego danych i informacji uzyskanych ze zgłoszeń telefonicznych. 4) Wykonawca zobowiązany jest prowadzić ewidencję przyjmowanych komunalnych odpadów problemowych zawierającą: a) imię i nazwisko osoby dostarczającej odpady, b) imię i nazwisko właściciela nieruchomości, z której pochodzą odpady, c) adres nieruchomości, z której pochodzą odpady, d) rodzaj i ilość oddawanych odpadów. 18. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów komunalnych (PSZOK): 1) PSZOK na terenie Gminy Golczewo znajduje się przy ulicy Krótkiej 4 w Golczewie (teren oczyszczalni ścieków); 2) Odbiór odpadów komunalnych gromadzonych w PSZOK będzie odbywał się z częstotliwością dopasowaną do potrzeb oraz na zgłoszenie Zamawiającego, jednak nie rzadziej niż 3 x w roku; 3) zakłada się, że funkcjonujący PSZOK będzie wyłącznie elementem wspomagającym system zbiórki komunalnych odpadów problemowych; 4) PSZOK świadczyć będzie usługi w wyznaczonym miejscu, w dniach i godzinach określonych przez Zamawiającego i podanych do publicznej wiadomości, co najmniej przez 1 dzień w tygodniu w wymiarze nie mniejszym niż 7 godzin. 5) do PSZOK mogą być dostarczane wszystkie odpady ze strumienia odpadów komunalnych. Aby zabezpieczyć PSZOK przed wpływem nadmiernej ilości odpadów (np. z działalności przemysłowej, gospodarczej) zostały określone maksymalne ilości dostarczanych odpadów komunalnych z nieruchomości znajdujących się na terenie gminy. Przyjęcie odpadów powyżej ilości dozwolonej będzie odpłatne. 6) ilości komunalnych odpadów problemowych, jakie właściciele nieruchomości będą mogli dostarczać w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi do PSZOK oraz objazdowych zbiórek odpadów, określone są w uchwale, o której mowa w Rozdziale II ust. 4 pkt 6 SIWZ; 7) limity przyjęcia komunalnych odpadów problemowych dotyczą ilości oddawanych łącznie odpadów komunalnych do PSZOK-u oraz zbiórek objazdowych w ciągu roku w przeliczeniu na nieruchomość; 8) zakłada się, że do PSZOK-u będą trafiały niewielkie ilości odpadów szkła, tworzyw sztucznych, papieru i tektury oraz metali ze względu na prowadzenie odbioru wyżej wymienionych frakcji odpadów bezpośrednio od właścicieli nieruchomości. 19. Zakłada się spójny system informacyjno-ewidencyjny dla PSZOK-u oraz dla systemu zbiórek objazdowych między Zamawiającym a Wykonawcą w celu prawidłowego ewidencjonowania odbieranych odpadów i stosowania dozwolonych limitów przyjmowania poszczególnych frakcji odpadów komunalnych w ramach opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi. 20. W zakresie utrzymania odpowiedniego stanu sanitarnego pojazdów i urządzeń Wykonawca zapewnia: 1) zabezpieczanie pojazdów i urządzeń przed niekontrolowanym wydostawaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku oraz transportu; 2) poddawanie myciu i dezynfekcji pojazdów i urządzeń, w tym także pojemników typu PDS-KT, których właścicielem jest Zamawiający z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie; 3) posiadanie aktualnych dokumentów potwierdzających wykonanie czynności mycia i dezynfekcji; 4) opróżnianie pojazdów z odpadów na koniec każdego dnia roboczego oraz parkowanie ich wyłącznie na terenie bazy magazynowo – transportowej Wykonawcy. 21. Obowiązki prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 1) Prowadzenie kontroli nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia w zakresie wywiązywania się z obowiązków wynikających z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golczewo W przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych Wykonawca odbiera odpady komunalne jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym Zamawiającego drogą elektroniczną. Następnie Wykonawca przedstawia wykaz tych nieruchomości, szczegółowy zakres naruszenia oraz zdjęcie odbieranych odpadów w formacie cyfrowym zawierające datę i godzinę zdarzenia; 2) prowadzenie ilościowej i jakościowej ewidencji odpadów oraz prowadzenia sprawozdawczości zgodnie z przepisami obowiązującego prawa; 3) Prowadzenie dodatkowej comiesięcznej sprawozdawczości i przekazywanie Zamawiającemu (do 10. dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczy sprawozdanie) danych i informacji (w wersji papierowej lub elektronicznej na ustalonym z Zamawiającym nośniku danych oraz w ustalonym z Zamawiającym formacie); Zakres dodatkowej sprawozdawczości obejmuje: a) raporty miesięczne zawierające informacje o ilościach i rodzajach odpadów (oraz ilościach i rodzajach pojemników i kontenerów opróżnionych w związku z odbiorem tych odpadów) od właścicieli nieruchomości w ramach harmonogramu, b) raporty miesięczne zawierające informacje o ilościach i rodzajach odpadów (a także ilościach odebranych worków oraz rodzajach i ilościach pojemników i kontenerów opróżnionych w związku z odbiorem tych odpadów wraz ze wskazaniem nieruchomości, której odbiór dotyczył) odebranych od właścicieli nieruchomości poza harmonogramem, c) informacje z systemów GPS dotyczące wszystkich przejazdów pojazdów transportujących odpady w zakresie: tras przejazdów każdego z pojazdów, miejsc zatrzymania pojazdów, a także momentów załadunku lub wyładunku odpadów (otwierania klapy w przypadku pojazdów typu śmieciarka i pojazdów typu HDS, oraz załadunku lub wyładunku kontenera w przypadku pojazdów typu „hakowiec” lub „bramowiec”), d) raporty miesięczne zawierające informacje o ilości wydanych worków, e) na koniec każdego miesiąca Wykonawca ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu potwierdzenie przekazania odpadów odebranych w danym miesiącu do Instalacji Kartą Przekazania Odpadów. Przekazanie Karty jest podstawą do zapłaty faktury. 4) opracowanie i przestrzeganie harmonogramu odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Golczewo, zgodnego z założeniami niniejszego dokumentu oraz Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Golczewo. 22. Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy zamówienia: 1) wyposażenie PSZOK w następujące ilości i rodzaje odpowiednio oznaczonych pojemników: a) kontener stalowy o pojemności 10 m3 na odpady wielkogabarytowe– 1 szt., b) pojemniki stalowe o pojemności 5 m3 na zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny i odpady budowlane i rozbiórkowe stanowiące odpady komunalne – 2 szt., c) pojemniki na akumulatory o pojemności 0,6 m3 – 2 szt., d) pojemniki na świetlówki o pojemności do 140 szt. – 2 szt., e) pojemnik na przeterminowane leki – 1 szt., f) pojemniki o pojemności 1100 l na odpady zielone – 2 szt., g) pojemniki o pojemności 1100 l na tworzywa sztuczne i metale – 2 szt. h) pojemniki o pojemności 1100 l na papier i tekturę – 2 szt; 2) wyposażenie nieruchomości wielorodzinnych oraz nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, w następujące ilości oraz rodzaje pojemników na odpady komunalne (dane szacunkowe): a) pojemniki 1100 l - 148 szt., b) pojemniki 240 l - 91 szt., c) pojemniki 120 l – 49 szt., d) worki o pojemności min. 80 l - 235 szt/m-c.; 3) wyposażenie nieruchomości jednorodzinnych w worki do gromadzenia odpadów komunalnych o pojemności minimum 80 l (dopuszcza się możliwość wyposażania nieruchomości jednorodzinnych w pojemniki z inicjatywy i na koszt Wykonawcy zamówienia). Szacowana ilość dostarczanych worków w skali miesiąca wynosi 6000 szt; 4) Ilość i jakość dostarczanych worków do gromadzenia odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny powinna odpowiadać ilości i rodzajowi odebranych odpadów z terenu danej nieruchomości, jednak z założeniem nie mniej niż 1 szt. na 1 rodzaj odpadów gromadzonych selektywnie; 5) dostarczenie wskazanych w pkt. 2 i pkt. 3 pojemników oraz worków pod wskazane przez Zamawiającego adresy w terminie do dnia 01.01.2019 r.; 6) Przeprowadzanie dezynfekcji pojemników na odpady komunalne dostarczonych przez Wykonawcę, bezpośrednio u właścicieli nieruchomości z częstotliwością 2 x na pół roku (2 razy podczas okresu realizacji zamówienia). 7) odpłatne nabycie od Zamawiającego zebranych selektywnie odpadów komunalnych (szkło, plastik, papier i tektura) i przekazanie do zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie; 8) osiągnięcia poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami frakcji odpadów komunalnych: a) składających się z papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła, tj. co najmniej 40 % w 2019 r., b) składających się z innych niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe, tj. co najmniej 60 % w 2019 r. , - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. Z 2016 r. poz. 2167). 9) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich lub Zamawiającego, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy; 10) 11) naprawa lub ponoszenie (wg wyboru Zamawiającego) kosztów naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi wywozu odpadów komunalnych w Gminie (uszkodzenia chodników osiedlowych, ogrodzenia, punktów do składowania odpadów itp.); 12) posprzątanie rozsypanych odpadów, będących wynikiem nieodpowiedniego opróżniania pojemników na odpady komunalne i odstawienie pojemników na miejsca, z których zostały odebrane. Obowiązkiem Wykonawcy jest pozostawienie porządku i czystości w miejscach odbioru odpadów. Obowiązek ten winien być realizowany niezwłocznie po opróżnieniu pojemników, kontenerów; 13) odbieranie z nieruchomości również odpadów komunalnych selektywnie zbieranych zgromadzonych w miejscu lokalizacji pojemników i worków, ale poza tymi pojemnikami i workami. 14) w przypadkach jednostkowych i występujących sporadycznie (np. odbiór odpadów typu kartony po urządzeniach i meblach wielkogabarytowych) Wykonawca odbiera te odpady w ramach obowiązku wykonywania ogólnej usługi przedmiotu zamówienia i pozostawia w danym miejscu czystość i porządek. Natomiast w przypadkach systematycznego gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych poza pojemnikami i workami Wykonawca zobowiązany jest dodatkowo niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego z podaniem odpowiednich danych adresowych i osobowych właściciela nieruchomości; 15) pojemniki oraz worki powinny być dostosowane do wymagań wynikających z Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Golczewo; 16) odbieranie od właścicieli nieruchomości odpadów komunalnych zbieranych selektywnie zgromadzonych w innych workach lub pojemnikach niż dostarczone przez Wykonawcę pod warunkiem, że spełniają one wymagania określone w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Golczewo; 17) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców Gminy Golczewo do niezbędnego minimum; 18) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi; 19) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy; 20) dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do punktów zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy; 21) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; 22) w przypadku zamiaru powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom stosowna informacja powinna zostać zawarta w pkt 11 Oferty cenowej (załącznik nr 1 do SIWZ). 23) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa; 24) zapewnienie obsługi technicznej i administracyjnej PSZOK w zakresie niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania; 25) worki oraz pojemniki mają być oznaczone zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. Z 2017 r. poz. 19).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium Kwota wadium wynosi 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych, 00/100) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.) 4. Uwaga: dokument gwarancji bankowych, ubezpieczeniowych lub poręczeń winien zawierać wyszczególnione warunki utraty kwoty wadium przez Wykonawcę (zatrzymania wadium przez Zamawiającego), tj. w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Wniesione wadium musi zabezpieczać ofertę Wykonawcy przez cały okres związania ofertą. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 88 9376 1011 2004 0004 0934 0005 Na poleceniu przelewu należy zamieścić adnotację: Przetarg - odbiór odpadów 7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, do oferty należy dołączyć kopię dokumentu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 8. Potwierdzeniem wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna jest oryginalny dokument banku, ubezpieczyciela lub poręczyciela, wystawiony na Zamawiającego – Gminę Golczewo, ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo z oznaczeniem: Dotyczy przetargu nieograniczonego pn.: „Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Golczewo” złożony w Urzędzie Miejskim w Golczewie, ul. Zwycięstwa 23, 72-410 Golczewo, pok. nr 14 (sekretariat), przed upływem terminu wyznaczonego na dzień składania ofert. 8. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona wadium, zostanie wykluczony z postępowania. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z art. 148 ust. 4 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium, które zostało wniesione w pieniądzu, na poczet zabezpieczenia należytego wykonania zamówienia
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej uprawniający do prowadzenia działalności na terenie Gminy Golczewo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) posiadanie wpisu do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami prowadzonego przez właściwego marszałka województwa - do czasu utworzenia rejestru Wykonawca zobowiązany jest posiadać zezwolenie na zbieranie i transport odpadów wydane na podstawie ustawy z dnia z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018r. poz. 992, z późn. zm.), c) posiadanie wpisu do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach