Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Rutki

Gmina Rutki ogłasza przetarg

  • Adres: 18312 Rutki-Kossaki, ul. 11 Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 763 161 , fax. 862 763 160
  • Data zamieszczenia: 2018-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rutki
    ul. 11 Listopada 7
    18312 Rutki-Kossaki, woj. podlaskie
    tel. 862 763 161, fax. 862 763 160
    REGON: 45067028400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ug.rutki.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Rutki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rutki oraz wyposażenie i obsługa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych zw. dalej PSZOK w miejscu wskazanym przez Zamawiającego przez 12 miesięcy, tj. w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie: 1) powierzchnia Gminy Rutki wynosi 200,2 km2 . 2) liczba zameldowanych mieszkańców Gminy Rutki wynosi 5581 osób. 3) ilość nieruchomości z których odbierane są odpady – 1150 w tym: - 578 – segregacja, - 572 – zmieszane, 4) liczba miejscowości położonych na terenie administracyjnym Gminy Rutki objętych przedmiotowym zamówieniem wynosi 44 – załącznik nr 10, 5) Na terenie Gminy Rutki oprócz zabudowy zagrodowej i jednorodzinnej występuje również zabudowa wielorodzinna: - Grady - Woniecko – 19 punktów wspólnotowych i 15 indywidualnych, Mieszkania w budynkach wielorodzinnych: - Rutki-Kossaki przy ul. Tartak Stary budynek nr 36 – 4 mieszkania, - Rutki-Kossaki przy ul. Tartak Stary budynek nr 38 – 7 mieszkań, - Rutki-Kossaki przy ul. 11 Listopada 7B - 9 mieszkań, - Rutki-Kossaki przy ul. 11 Listopada 7C – 7 mieszkań, - Rutki-Kossaki przy 11 Listopada 2 – 3 mieszkania, - w Kalinówce Basie 2 – 4 mieszkania, należy traktować, jako niezależne nieruchomości ze względu na odrębność ich własności. Wyposażenie nieruchomości w pojemniki do gromadzenia odpadów należy do obowiązków właścicieli, użytkowników i zarządców nieruchomości. Wykonawca w razie potrzeby może zaoferować sprzedaż, dzierżawę lub wynajem pojemników właścicielom, użytkownikom i zarządcom nieruchomości na zasadach odrębnych umów cywilnoprawnych. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia worków do selektywnej zbiorki odpadów komunalnych. Na terenie gminy Rutki obowiązują następujące urządzenia do gromadzenia odpadów: 1) pojemniki zamykane o pojemności nie mniejszej niż 110 l, 2) worki o pojemności od 60 litrów wykonane z folii o grubości dostosowanej do ilości i rodzaju odpadów, wykluczającej rozerwanie się worka., 3) kontenery o pojemności od 1,1 m3. Dla potrzeb selektywnego zbierania odpadów komunalnych należy stosować pojemniki, worki lub kontenery, odpowiadające rodzajowi gromadzonego odpadu, według następującej kolorystyki: 1) niebieski – z przeznaczeniem na papier i tekturę, 2) zielony – z przeznaczeniem na szkło, 3) żółty – z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, opakowania wielomateriałowe i drobny metal, 4) brązowy – z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji. Ilość odpadów: 1) Ilość odpadów stałych zebranych z terenu Gminy Rutki z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w 2017 r. na podstawie danych uzyskanych ze sprawozdań z podziałem na poszczególne frakcje przedstawia się następująco: - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (200301) – 952,71 Mg - Odpady komunalne nieulegające biodegradacji 200203) – 10,3 Mg - Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (200399)- 0,7 Mg - Odpady wielkogabarytowe(200307) – 48,40 Mg - Zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne ( 200136) - 3,4 Mg - Zmieszane odpady opakowaniowe (150106) – 48,60 Mg - Opakowania ze szkła (150107) – 11,30 Mg - Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego (170107) - 149,10 Mg - Odpady kuchenne ulegające biodegradacji (200108) - 37,00 Mg - Odpady ulegające biodegradacji (200201) - 0,3 Mg - Opakowania z papieru i tektury (150101) - 1,19 Mg RAZEM ODEBRANO 1263 Mg Wykonawca na podstawie posiadanego doświadczenia przed złożeniem oferty dokona indywidualnego oszacowania ilości odpadów, która będzie dla niego podstawą do ustalenia wartości zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł) Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z poźn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego: BS Zambrów – Oddział Rutki-Kossaki, numer konta: 59 8775 0009 0020 0200 0710 0095 z dopiskiem: „Wadium - Znak sprawy RG.271.7.2018”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca dołączy kopię aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Rutki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1289).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) – wg załącznika Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach