Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Radłów, na których zamieszkują mieszkańcy w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.

Urząd Miejski w Radłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 33130 Radłów, ul. Kolejowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 782 044 , fax. 146 782 818
  • Data zamieszczenia: 2018-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Radłowie
    ul. Kolejowa 7
    33130 Radłów, woj. małopolskie
    tel. 146 782 044, fax. 146 782 818
    REGON: 54565600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: WWW.GMINARADLOW.PL

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Radłów, na których zamieszkują mieszkańcy w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Radłów, na których zamieszkują mieszkańcy w okresie od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r.”. 2. Przedmiotem zamówienia jest: odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Radłów z sołectw: Niwka, Brzeźnica, Łęka Siedlecka, Siedlec, Sanoka, Glów, Biskupice Radłowskie, Zabawa, Zdrochec, Marcinkowice, Przybysławice, Wał – Ruda, Wola Radłowska i Miasto Radłów w gminie Radłów oraz zagospodarowanie odebranych odpadów, poprzez odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowanie do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 poz. 1454 z poźn. zm.), Uchwale Nr XXXIV/509/17 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego, ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2018 r. poz. 922 z poźn. zm.) oraz Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Radłów stanowiącego Załącznik do Uchwały Nr XIV/96/15 Rady Miejskiej w Radłowie z dnia 29 października 2015 r. opublikowana Dz. Urz. Woj. Małopolskiego z 2015 r. poz. 6225 ze zmianami. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1) odbierania i zagospodarowania wskazanych w opisie zamówienia rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Radłów, 2) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych (bezpośrednio z posesji oraz z PSZOK) przekazanych przez właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, w tym: a) odpadów komunalnych zmieszanych ( kod 20 03 01 ), b) papieru i tektury ( kod 20 01 01, 15 01 01), c) tworzyw sztucznych ( kod 20 01 39, 15 01 02), d) szkła ( kod 20 01 02, 15 01 07), e) opakowań wielomateriałowych ( kod 15 01 05, 15 01 06), f) metalu ( kod 20 01 40, 15 01 04), g) odpady ulegających biodegradacji ( kod 20 02 01) h) odpady kuchenne ulegające biodegradacji ( kod 20 01 08 ) i) odpadów wielkogabarytowych ( kod 20 03 07 ) j) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego ( kod 20 01 23*, 20 01 35 *, 20 01 36) k) inne nie wymienione frakcje zbierane w sposób selektywny - popiół ( kod 20 01 99) l) odzież i tekstyliów ( kod 20 01 10, 20 01 11) m) przeterminowane leki i chemikalia ( kod 20 01 32 n) zużyte baterie i akumulatory ( kod 20 01 33*, 20 01 34 ) o) odpady budowlane i rozbiórkowe ( kod 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03) p) zużyte opony ( kod 16 01 03) r) inne odpady niebezpieczne wytworzone w gospodarstwach domowych (kody z grupy 20). Zamawiający wymaga od Wykonawcy wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na odpady zmieszane oraz worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Zamówienie nie obejmuje zbiórki odpadów komunalnych pochodzących z działalności gospodarczych. Niemniej jednak Zamawiający zwraca uwagę, iż w gminie istnieją gospodarstwa domowe, w których prowadzona jest działalność rolnicza, z których należy odebrać odpady pochodzące z tej działalności. 3) Opcjonalnie (jeżeli zadeklaruje to w ofercie) przeprowadzenia akcji edukacyjnej, w zakresie określonym w Rozdziale XIII pkt. 2 ppkt. 2) niniejszej SIWZ. 4. Charakterystyka gminy Radłów. 1) Na podstawie składanych deklaracji (stan na 19.09.2018 r.) o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi wynosi ok. 7768 osób. Liczba mieszkańców gminy zameldowanych na pobyt stały i czasowy według stanu na dzień 19.09.2018 r. wg zbioru ewidencji ludności wynosiła 9 677 osób. 2) Liczba nieruchomości (gospodarstw), z których będą odbierane odpady komunalne: a) Niwka - 228 b) Brzeźnica - 48 c) Łęka Siedlecka - 64 d) Siedlec - 84 e) Sanoka – 62 f) Glów - 47 g) Biskupice Radłowskie - 252 h) Zabawa - 205 i) Zdrochec - 92 j) Marcinkowice - 69 k) Przybysławice - 113 l) Wał – Ruda - 147 m) Wola Radłowska - 254 n) Radłów - 687 Łącznie 2 352 gospodarstwa domowe. UWAGA! Liczba nieruchomości (gospodarstw domowych) jest wykazana na dzień 19.09.2018 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tj. zmniejszenia lub zwiększenia liczby nieruchomości (gospodarstw), z których odbierane będą odpady w okresie realizacji zamówienia. Zamawiający posiada informacje, iż ok 67 % gospodarstw posiada własne kompostowniki na odpady biodegradowalne. 3) Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu z gospodarstw domowych wynosi ok. 1 500 Mg w okresie realizacji zamówienia. Określone ilości odpadów służą wyłącznie jako informacje dodatkowe umożliwiające Wykonawcy oszacowanie ilości odpadów powstających w trakcie realizacji zamówienia. Rzeczywista ilość odpadów objętych przedmiotem zamówienia może być odmienna (mniejsza bądź większa) od wyżej wymienionych ilości podanych przez Zamawiającego i nie będzie stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca, na podstawie w/w informacji wskazanych przez Zamawiającego zobowiązany jest do prawidłowego oszacowania ilości odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale III siwz. Wykonawca może dokonać wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskania wszelkich danych, jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty. UWAGA: 1) We wszystkich miejscach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz w Załącznikach do SIWZ, w których wskazano konkretnego producenta lub nazwę własną produktów, Zamawiający dodaje zapis „lub równoważny”. Jedynym celem podania nazw własnych produktów lub producenta jest przedstawienie standardów jakościowych oczekiwanych przez Zamawiającego. 2) W przypadku zastosowania rozwiązań równoważnych Wykonawca, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego tj. zobowiązany jest do złożonej oferty dołączyć opis tych rozwiązań potwierdzający wymagania jakościowe proponowanego produktu. 5. Zamawiający stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia na etapie realizacji zamówienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – osób wykonujących czynności w zakresie: a) kierowanie pojazdami przeznaczonymi do transportu odpadów, b) załadunek odpadów. 6. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy lub podwykonawcy, odnośnie spełniania przez nich wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 7. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana za najkorzystniejszą najpóźniej w dniu podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej stosowne oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 5, wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 8. Nie spełnienie powyższego warunku potraktowane zostanie jako uchylanie się przez Wykonawcę od zawarcia umowy z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, czego konsekwencja będzie zatrzymanie przez Zamawiającego wadium (art. 46 ust. 5 pkt. 1 i 3). Jeżeli Wykonawca będzie uchylał się od przedłożenia wykazu, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert zgodnie z art. 24 aa ust. 2 Pzp. 9. W trakcie realizacji zamówienia, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży, zgodnie z żądaniem Zamawiającego, każdy z osobna lub wszystkie razem niżej wymienione dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności, w trakcie realizacji zamówienia. Dowodami o których mowa powyżej są: • poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj wykonywanej pracy, rodzaj umowy i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; • zaświadczenia właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę, składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia osób wykonujących czynności wskazane w pkt. 5, na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; • poświadczona za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopia dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracowników, wykonujących czynności wskazane w pkt. 5, przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników. 10. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w § 10 projektu umowy stanowiącego Załącznik Nr 6 SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez niego dowodów, w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę, wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane w punkcie 5 czynności. 11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 12. Zamawiający informuje, że wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy oraz w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy żąda wskazania w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1) części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo zawarte są w projekcie umowy stanowiącym Załącznik Nr 6 SIWZ. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 14. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6. Zamawiający przewiduje w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia, polegającego na powtórzeniu usług podobnych do wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, tj. odbioru odpadów komunalnych w ilości ok. 75 Mg. Zamówienie, może zostać udzielone po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Zamówienie udzielone zostanie w oparciu o warunki określone w zamówieniu podstawowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 30.10.2018 r. do godz. 1200. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku wymienionych poniżej formach: • pieniądzu • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym • gwarancjach bankowych • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr PPI.271.26.18”. Do oferty należy dołączyć dowód wpłaty. 5. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, Wykonawca winien złożyć w formie oryginału w Kasie Urzędu Miejskiego w Radłowie lub załączyć w formie oryginału do oferty, w takich przypadkach oferta musi zawierać także kopię tych dokumentów. Kasa Urzędu Miejskiego w Radłowie czynna jest w godzinach pracy Urzędu. ZAMAWIAJĄCY ODRZUCI OFERTĘ WYKONAWCY, JEŻELI WADIUM NIE ZOSTAŁO WNIESIONE LUB ZOSTAŁO WNIESIONE W SPOSÓB NIEPRAWIDŁOWY. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wystąpią przesłanki określone w art. 46 ust. 5 Pzp oraz jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Ponadto Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli Wykonawca: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada: • aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości prowadzonego przez Burmistrza Radłowa, zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminie (Dz. U. z 2018 poz. 1454); • wpis do rejestru, prowadzony przez właściwy organ, dotyczące prowadzenia działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia, z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych, zużytego sprzętu eklektycznego i elektronicznego, zgodnie z art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 922) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów w tym zakresie, zgodnie z art. 233 przedmiotowej ustawy. • aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska. • umowę/umowy z właściwym podmiotem na przyjmowanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów komunalnych oraz (w przypadku własnej instalacji) pozostałości z sortowania odpadów komunalnych. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców wykaże, że posiada w/w wpisy i umowę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do siwz; 2) oświadczenia wymienione w Rozdziale VI ust.1 niniejszej siwz - wzór określony w Załączniku Nr 2 do siwz oraz Nr 3 do siwz; 3) pełnomocnictwo - w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, które w swej treści jednoznacznie wskazuje czynności do których pełnomocnik jest umocowany. 4) Informację nt. RODO sporządzone zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 8 do siwz. 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów dla Wykonawcy, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 3a. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VI ust.1 składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Dokumenty wymienione w Rozdziale VI ust. 5 i 6 pkt. 4-8 muszą być złożone przez każdy podmiot. Pozostałe dokumenty i oświadczenia przez podmioty występujące wspólnie, a oferta musi być podpisana przez pełnomocnika, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.gminaradlow.pl, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 pzp. – według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6 pkt. 5-8. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów o których mowa w ust. 6 pkt. 5-7 składa odpowiednio dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) zamiast dokumentów o których mowa w ust. 6 pkt. 8: a) składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7 pkt. 1 i 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby – wystawione odpowiednio w terminach określonych w ust. 7 pkt. 1 i 2. 7. Wykonawca zobowiązany jest do skontaktowania się z Zamawiającym po otrzymaniu zawiadomienia o wyborze oferty w celu uzgodnienia wszystkich szczegółowych kwestii zawieranej umowy oraz:  Wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa Rozdziale XV i dostarczenia dokumentu potwierdzającego jego wniesienie,  Dostarczenia oświadczenia o zatrudnieniu osób o których mowa w Rozdziale III pkt. 11 siwz  Dostarczenia do akceptacji projektu umowy z podwykonawcą lub dalszym podwykonawcą - w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom;  w przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (art. 23 ust. 4 pzp), odpowiednio umowa konsorcjum lub umowa spółki cywilnej, o ile nie została załączona do oferty;  w przypadku Spółki z o.o. gdy oferowana cena zamówienia wynosi powyżej dwukrotnej wysokości kapitału zakładowego, złożenie oświadczenia zgodnie z art. 230 Kodeksu spółek handlowych oraz dokumentu potwierdzającego uprawnienie rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania do świadczenia w imieniu Spółki o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego (wyciąg z umowy Spółki albo uchwałę wspólników).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach