Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY OKSA W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2017 ROKU DO 31 GRUDNIA 2018 ROKU

Gmina Oksa ogłasza przetarg

  • Adres: 28363 Oksa, ul. Włoszczowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3808048, 3808047 , fax. 413 808 148
  • Data zamieszczenia: 2016-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oksa
    ul. Włoszczowska 22
    28363 Oksa, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3808048, 3808047, fax. 413 808 148
    REGON: 29101043500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY OKSA W OKRESIE OD 1 STYCZNIA 2017 ROKU DO 31 GRUDNIA 2018 ROKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa zamówienia: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Oksa w okresie od 1 stycznia 2017 roku do 31 grudnia 2018 roku Przedmiotem zamówienia jest: - odbiór odpadów komunalnych bezpośrednio z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Oksa; - wyposażenie nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy w worki i/lub pojemniki służące do zbierania odpadów komunalnych; - przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w Planie gospodarki odpadami dla województwa świętokrzyskiego na lata 2012 – 2018 dla regionu 4.3 (Uchwała nr XXI/360/12 Sejmiku Województwa Świętokrzyskiego z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie uchwalenia "Planu gospodarki odpadami dla Województwa Świętokrzyskiego" 2012-2018); - przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U.2013.21 z późn. zm.). - zagospodarowanie zebranych odpadów komunalnych w sposób, który zapewni osiągnięcie określonych w rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. (Dz.U.2012.645) poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku następujących frakcji odpadów: papier, metal, tworzywa sztuczne i szkło, inne niż niebezpieczne odpady budowlane i rozbiórkowe. 4.2. Opis, zakres oraz warunki realizacji zamówienia zostały określone w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ oraz w Projekcie umowy stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. 4.3. Stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymagane jest zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1505, z późn. zm.) 4.3.1. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia co najmniej 1 osoby na umowę o pracę, która będzie brała udział w przebudowie drogi gminnej nr 355024T Błogoszów – Kolonia Ogarska a w szczególności będzie wykonywać następujące prace : wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych o grubości 4 cm (warstwa ścieralna) 4.3.2. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp 4.3.2.1. dla pracownika/ów, o których mowa w pkt. 4.7. i pkt. 4.7.1. wykonawca zobowiązany jest przedłożyć przed podpisaniem umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia, oświadczenia, w którym pracownik wyraża zgodę na udostępnienie jego danych osobowych tj. umowa o pracę. 4.3.2.2. dla pracownika/ów, o którym mowa w pkt. 4.7 i pkt. 4.7.1. wykonawca zobowiązany jest przekazać przed podpisaniem umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego jego umowę o pracę. Dokumenty, o których mowa w pkt. 4.7.2.1. oraz 4.7.2.2. należy złożyć w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach