Przetargi.pl
ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE FRAKCJI PALNEJ Z ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW JANIK SP Z O.O. W JANIKU

Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 27-415 Kunów, Janik, ul. Borowska 1
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 041 2620669
  • Data zamieszczenia: 2016-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów "Janik" Sp. z o.o.
    Janik, ul. Borowska 1 1
    27-415 Kunów
    tel. 041 2620669
    REGON: 29122575600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego - gminna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE FRAKCJI PALNEJ Z ZAKŁADU UNIESZKODLIWIANIA ODPADÓW JANIK SP Z O.O. W JANIKU
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny odbiór, oraz zagospodarowanie, w procesie odzysku lub recyklingu, komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF (odpady o kodzie 19 12 10 lub 19 12 12). Oferowany sposób zagospodarowania komponentów do produkcji RDF musi być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (DZ. U. z 2013 r., poz. 21). Szacunkowa ilość odpadów, która zostanie przekazana Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy wyniesie: nie więcej niż 5000 Mg. W ZUO Janik Sp. z o.o.. w Janiku, frakcja palna - komponent do produkcji paliwa alternatywnego RDF wytwarzany jest z niesegregowanych odpadów komunalnych kod 20 03 01, odpadów opakowaniowych z grupy 19, makulatury oraz tworzyw sztucznych. Odpady są wolne od metali żelaznych i nieżelaznych oraz tworzyw PCV. Komponenty do produkcji paliwa alternatywnego RDF będą przygotowywane przez Zamawiającego do odbioru w stanie luźnym. Parametry jakościowe odpadów to: wartość opałowa > 17 000 J g zawartość wilgoci < 15 % Podane wyniki zostały ustalone na podstawie jednej próby analitycznej przeprowadzonej przez jednostkę certyfikującą i mają charakter poglądowy. Założyć należy, ze podane parametry jakościowe, co do danej partii mogą nieznacznie ulec zmianie. Odbiór komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF będzie odbywał się w dniach od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 16.00 w ilości określonej w zleceniu odbioru przesłanym faksem, e-mailem lub telefonicznie do przedstawiciela Wykonawcy. Odbiór nastąpi w terminie 2 dni roboczych od daty przesłania zlecenia odbioru. Odbiór komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF odbywał się będzie z terenu Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Janik Sp. z o.o. w Janiku, ul. Borowska 1. Załadunek komponentu leży po stronie Zamawiającego. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę komponentów będzie odbywało się na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, zlokalizowanych w zakładzie Zamawiającego i będzie potwierdzane kwitem wagowym. Dokumenty te stanowić będą wyłączną podstawę do określenia ilości odebranych komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca będzie potwierdzał ilość odebranych do zagospodarowania komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF na wystawionej przez Zamawiającego zbiorczej Karcie Przekazania Odpadów. Zamawiający będzie wystawiał zbiorcze karty przekazania odpadu, dla komponentów do produkcji paliwa alternatywnego RDF o kodzie odpadu 19 12 10 lub 19 12 12, odebranych w danym miesiącu, na podstawie bilansu ważeń odebranych komponentów, pochodzącego z programu komputerowego obsługującego system wagowy w Zakładzie. Zbiorcze karty przekazania odpadu wystawiane będą w 2 egz. - 1egz. dla Zamawiającego i 1 egz. dla Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905140003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawcy wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/janik
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną