Przetargi.pl
Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.

Urząd Gminy Siemiątkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 09-135 Siemiątkowo, ul. Władysława Reymonta
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 236 796 176 , fax. 236 796 176
  • Data zamieszczenia: 2020-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Siemiątkowo
    ul. Władysława Reymonta
    09-135 Siemiątkowo, woj. mazowieckie
    tel. 236 796 176, fax. 236 796 176
    REGON: 54451000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.ugsiemiatkowo.nv.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie Gminy Siemiątkowo w okresie od 1 stycznia 2021 roku do 31 grudnia 2021 roku, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j Dz. U. z 2020 r., poz. 1439 ), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r., w sprawie szczególnych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz. 122), zapisami Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Mazowieckiego Nr 3/19 z dnia 22 stycznia 2019 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa mazowieckiego 2024 (PGO WM 2024), i Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Siemiątkowo, oraz innymi przepisami prawa ustawowego i prawa miejscowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy – zał. nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy tj: • pieniądzu; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych; • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Raciążu Nr: 58 8233 0004 0000 1629 2016 0010 Z podaniem tytułu: Wadium na „Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r.” 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego, a potwierdzenie dowodu wpłaty będzie dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno znajdować się faktycznie na koncie Zamawiającego przed terminem składania ofert. Nie jest wystarczające doręczenie dowodu przelewu. 6. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Siemiątkowo w sekretariacie urzędu - pokój nr 5, a kserokopie poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do oferty. 7. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub gdy wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy pzp. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę 11. przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca wykaże dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania w szczególności: a) aktualny wpis do Rejestru Działalności Regulowanej, o którym mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439) prowadzonego przez Wójta Gminy Siemiątkowo w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, b) aktualny wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2020 r. poz. 797, ze zm.) w zakresie dotyczącym rodzaju działalności i rodzajów odpadów objętych niniejszym zamówieniem.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ b. oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu - z wykorzystaniem wzoru stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; c. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - z wykorzystaniem wzoru stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ; d. dokument potwierdzający wniesienie wadium; e. druk zobowiązania podmiotów trzecich, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 8 do SIWZ) – gdy dotyczy; f. pełnomocnictwo – jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach