Przetargi.pl
Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.

Gmina Lubniewice ogłasza przetarg

  • Adres: 69-210 Lubniewice, Jana Pawła II 51
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957557052
  • Data zamieszczenia: 2024-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubniewice
    Jana Pawła II 51
    69-210 Lubniewice, woj. lubuskie
    tel. 957557052
    REGON: 210966705
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubniewice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 lipca 2024 r. do 30 czerwca 2026 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Odbiór i transport zmieszanych i segregowanych odpadów komunalnych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Lubniewice od 1 marca 2023 r. do 30 czerwca 2024 r.”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia niezbędny do wykonania zamówienia określają: opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 10 do SWZ, wzór umowy – załącznik nr 9 do SWZ oraz wykaz pojemników na odpady – załącznik nr 11 do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).2. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego. Zamawiający zaleca załączenie do oferty dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu na rachunek bankowy zamawiającego. Czynność ta skróci czas badania ofert.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ośnie Lubuskim O/Lubniewice 19 8369 0008 0050 0018 2000 0040, z dopiskiem „Wadium w postępowaniu – IN.271.03.2024” (a dowód wpłaty lub jego kopię, potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, należy załączyć do oferty).5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.6. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania z ofertą, tj. do dnia 25.06.2024 r.7. W przypadku gdy wykonawca nie wniósł wadium, lub wniósł je w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą bądź złożył wniosek o zwrot wadium w przypadku. o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust, 1 pkt 14 ustawy Pzp,8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp,9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:- Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności na podstawie posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Lubniewice, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399 ze zm.);3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:- Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno zadanie odpowiadające swym rodzajem i zakresem przedmiotowi zamówienia, tj. wykonał lub wykonuje usługę polegającą na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w ilości nie mniejszej niż 800 Mg w czasie świadczenia usług przez 12 kolejnych miesięcy i obejmowała odbiór odpadów z obszaru zamieszkałego przez min. 3.000 osób. Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wykazu złożonego przez Wykonawcę (Załącznik nr 7 do SWZ) wraz z załącznikami — dowodami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.b) Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym - wyposażeniem o odpowiednim stanie technicznym umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, a w szczególności:• bazą magazynowo—transportową usytuowaną w Gminie Lubniewice lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy Gminy Lubniewice, na terenie, do którego posiada tytuł prawny,• wyposażeniem o odpowiednim stanie technicznym umożliwiającym odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości a w szczególności:- co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych wyposażonym w wagę,- co najmniej jednym pojazdem przystosowanym do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, przy czym dopuszcza się wykorzystania do tego celu pojazdów typu „śmieciarka”,- co najmniej jednym pojazdem umożliwiającym odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości położonych przy drogach niespełniających parametrów dróg publicznych (mała „śmieciarka” o ładowności od 4 m3 do 8 m3),- pojazdami trwale i czytelnie oznakowanymi, w widocznym miejscu, nazwą oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości;Przeznaczone do realizacji zadania pojazdy będą musiały być wyposażone w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów, czujniki zapisujące dane o miejscach wyładunku odpadów umożliwiający weryfikacje danych,Ocena spełnienia warunku zostanie dokonana na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę wykazu niezbędnego do wykonania zamówienia wyposażenia i urządzeń, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-05-27

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach