Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Tuczępy w roku 2021

Gmina Tuczępy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-142 Tuczępy, Tuczępy
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3533135 , fax. 041 3533135
  • Data zamieszczenia: 2020-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuczępy
    Tuczępy 35
    28-142 Tuczępy, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3533135, fax. 041 3533135
    REGON: 00054882100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczepy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Tuczępy w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    III. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na odbieraniu i transporcie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Tuczępy w okresie od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w dacie realizacji zamówienia. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: 1. odbioru i transportu do instalacji przetwarzania odpadów – Zakładu Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o. o. z siedzibą w Rzędowie, Rzędów 40, 28-142 Tuczępy a) odpadów komunalnych pochodzących z wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie gminy Tuczępy, b) popiołów i żużla w pojemnikach lub workach zabezpieczonych przez właściciela nieruchomości, c) elektroodpadów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego – minimum dwa razy do roku, d) odpadów w formie tzw. „wystawki” tj. opakowań po środkach ochrony roślin, zużytych baterii i akumulatorów, mebli, zużytych opon i innych odpadów wielkogabarytowych – minimum dwa razy do roku; 2. odbioru przeterminowanych leków z apteki w Tuczępach 3. wyposażenia: a) nieruchomości zamieszkałych w worki na odpady segregowane, oznaczone informacją o frakcji gromadzonych odpadów oraz rodzajach odpadów, które można gromadzić w worku o danej kolorystyce, a także nazwą, adresem i nr telefonu firmy odbierającej odpady – wg wykazu dostarczonego przez Zamawiającego. Kolorystyka oraz napisy na workach muszą być zgodne z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017r poz. 19). Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia na każdej nieruchomości: - pierwszy raz 8 szt. worków, tj. po 2 worki na każdą frakcję odpadów, - przy każdym następnym odbiorze tą samą ilości worków na daną frakcję, co ilość worków wystawiona przez właściciela nieruchomości (niezależnie od tego czy wystawiony worek jest opatrzony logo firmy czy nie); b) apteki w Tuczępach w pojemnik do składowania przeterminowanych leków; 4. prowadzenia i przekazywania Zamawiającemu dokumentacji związanej z przedmiotem zamówienia 5. opracowania i, po uzgodnieniu z Zamawiającym, dostarczenia właścicielom nieruchomości, od których będzie zobowiązany odbierać odpady oraz Zamawiającemu w terminie 7 dni od podpisania umowy: a) harmonogramu odbioru odpadów, b) kolorowej ulotki informacyjno-edukacyjnej w formacie A5 przedstawiającej zasady poprawnej segregacji odpadów, zgodnej z wymogami rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017 r. poz. 19). Wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia ulotek w ilości 1500 egzemplarzy. Szczegółowy zakres wykonywania usługi określą: „Opis przedmiotu zamówienia (OPZ)”, oraz „projekt/wzór umowy”, które stanowią załączniki do SIWZ. 6. Zaleca się wykonawcom przeprowadzanie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 3) złożyli ofertę w wyznaczonym terminie i która to oferta zgodna jest w kwestii sposobu jej przygotowania, oferowanego przedmiotu zamówienia i warunków zamówienia uwzględniając wszystkie wymogi SIWZ i treści ogłoszenia. 2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą: 1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, Na potwierdzenie spełnienia warunków należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenie: - posiadanie aktualnego wpisu do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.); - Zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Tuczępy; - spełniał warunki rozporządzenia Ministra Środowiska z dn. 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 2013 r., poz. 122). - oświadczenie o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu; 2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Na potwierdzenie spełnienia warunków należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenie: - opłaconą, ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100 000,00 zł, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu; 3) zdolności technicznej lub zawodowej, Na potwierdzenie spełnienia warunków należy złożyć następujące dokumenty i oświadczenie: - Zamawiający wymaga aby Wykonawca, który będzie realizował zamówienie miał w posiadaniu co najmniej: * dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych (śmieciarki), * dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, * jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej - Wykonawca wykaże, że zrealizował (lub realizuje) co najmniej 1 usługę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, polegającą na odbiorze i transporcie odpadów komunalnych (zbieranie w sposób selektywny i zmieszany) na rzecz właścicieli nieruchomości, obejmowała swym zakresem co najmniej 700 gospodarstw domowych, a wartość usługi nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. - oświadczenie o spełnieniu warunków udziały w postępowaniu; - oświadczenie o posiadanym sprzęcie, Zamawiający informuje, że w przypadku gdy Wykonawca powołuje się w składanym oświadczeniu na dostępność dokumentów w bezpłatnych ogólnodostępnych bazach danych, Wykonawca winien wskazać te bazy danych, aby Zamawiający mógł zapoznać się z tymi dokumentami. Zamawiający informuje, że w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na dokumenty podmiotowe będące w posiadaniu Zamawiającego, Wykonawca winien wskazać , o które dokumenty chodzi, aby Zamawiający mógł je uwzględnić.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Zasady składania dokumentów i oświadczeń: 1) dokumenty składane przez Wykonawców wraz z ofertą: - Formularz ofertowy – zał. Nr 1 do SIWZ, - Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu – zał. nr 2 do SIWZ, - Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – zał. nr 3 do SIWZ, - dokumenty stanowiące dowód, w szczególności zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, (zobowiązanie wykazane w pkt. VII1.1.3 siwz); - Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych, (dokumenty wskazane w pkt. VII.1.4 siwz) 2) oświadczenie składane przez wszystkich Wykonawców po otwarciu ofert: - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, (oświadczenia wykazane w pkt. VII.1.9 siwz); 3) oświadczenia lub dokumenty, składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego: 3a) potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: - Wykaz usług, (wykaz wskazany w pkt.VII.1.7), oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa, - Opłacona, ważna polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (wskazana pkt. VII.1.8 siwz) - Parafowany wzór/projekt umowy wraz z złącznikami, (wskazany w pkt. VII.1.5 siwz) - Wykaz zasobów do realizacji zamówienia (wskazany w pkt. VII.1.3 siwz) 3b) potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z postępowania: - informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, - oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. - Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie:  niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1445);  braku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej,  braku orzeczenia tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach