Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Prostki

Gmina Prostki ogłasza przetarg

  • Adres: 19-335 Prostki, 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (87) 611 20 12 , fax. (087) 611 20 79
  • Data zamieszczenia: 2018-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Prostki
    1 Maja 44B
    19-335 Prostki, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (87) 611 20 12, fax. (087) 611 20 79
    REGON: 790671136

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Prostki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych z punktów gromadzenia odpadów (PGO) z:2.1.Nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (nieruchomości zamieszkałe),2.2.Nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne (nieruchomości niezamieszkałe w tym przystanki autobusowe),2.3.Nieruchomości, które w części stanowią nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, a w części nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne,2.4.Nieruchomości, na których znajdują się domki letniskowe, lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno - wypoczynkowe, wykorzystywanych jedynie przez część roku, oraz obsługa imprez masowych. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i transport odpadów ze wszystkich wyżej wymienionych rodzajów nieruchomości znajdujących się na terenie gminy Prostki do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) zlokalizowanej w Siedliskach tj. Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” sp. z o.o. Siedliska 77, 19-300 Ełk4.Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór i transport następujących rodzajów odpadów komunalnych od właścicieli wyżej wymienionych nieruchomości: 4.1.Segregowanych: 4.1.1.Papier (15 01 01, 20 01 01) z PGO do RIPOK 4.1.2.Szkło (15 01 07, 20 01 02) z PGO do RIPOK 4.1.3.Metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe (15 01 06, 15 01 05, 15 01 02, 15 01 04, 20 01 39, 20 01 40) z PGO do RIPOK4.1.4.Odpady komunalne ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów (20 01 08, 20 02 01) z PGO do RIPOK4.2.Niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych (20 03 01) z PGO do RIPOK 4.3.Odpadów wielkogabarytowych (20 03 07) z PGO do RIPOK 4.4.Zużytych urządzeń elektrycznych i elektronicznych (20 01 35*, 20 01 36, 20 01 21*, 20 01 23*) z PGO do RIPOK 4.5.Popiołów pochodzących z palenisk domowych (20 01 99) z PGO do RIPOK 4.6.Zużytych opon (16 01 03) z PGO do RIPOK. 4.7.Przeterminowanych leków (20 01 32) z PGO do RIPOK.5.Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie do PGO /do „gniazd”/ pojemników na odpady komunalne oraz do właścicieli nieruchomości worków do selektywnej zbiórki odpadów, zgodnie z zadeklarowaną formą zbierania odpadów. 6.Przedmiot zamówienia obejmuje dostarczenie pojemników zbiorczych i worków na popiół pochodzący z gospodarstw domowych /dotyczy okresu grzewczego/.7.Przedmiot zamówienia obejmuje kontrolę właścicieli nieruchomości w zakresie zadeklarowanej formy zbierania odpadów komunalnych i informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach.8.Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie właścicielom nieruchomości harmonogramów odbioru odpadów komunalnych. 9.Orientacyjna ilość odpadów do odbioru i transportu w ramach przedmiotu zamówienia wynosi : - nieruchomości zamieszkałe - ok. 1260 Mg,- nieruchomości niezamieszkałe - ok. 165 Mg.10.Podana ilość odpadów jest jedynie wartością szacunkową mającą na celu ułatwienie oszacowania przedmiotu zamówienia i nie może być podstawą roszczeń Wykonawcy z tytułu źle oszacowanego przedmiotu zamówienia. 11.Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usługi, czyli kierowców samochodów specjalistycznych przeznaczonych do odbioru odpadów oraz ładowaczy.12.Wykonawca przekaże zamawiającemu, najpóźniej w dniu podpisania umowy, oświadczenie o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa wyżej. Oświadczenie stanowi zał. nr 1 do umowy. W odniesieniu do podwykonawców powyższe oświadczenie należy złożyć wraz z kopią umowy o podwykonawstwo. Bez spełnienia tego wymogu osoby te nie będą mogły wykonywać prac związanych z realizacją przedmiotu umowy z winy wykonawcy. W przypadku zmiany w trakcie realizacji zamówienia osób wykonujących czynności o których mowa wyżej, wykonawca zobowiązany jest do przekazania zamawiającemu aktualnego oświadczenia w terminie 5 dni od dnia dokonania zmiany.13.W przypadku, gdy wykonawca nie dochowa terminów o których mowa w pkt. 3 zamawiający obciąży wykonawcę karą umowną, o której mowa w projekcie umowy stanowiącym zał. nr 8 do SIWZ. 14.Przedstawiciel zamawiającego ma prawo w każdym momencie trwania umowy skontrolować osoby wykonujące prace związane z realizacją przedmiotu umowy o których mowa w pkt. 2. W sytuacji, gdy zamawiający poweźmie wątpliwość co do sposobu zatrudnienia personelu przez wykonawcę/podwykonawcę, może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Za niewywiązanie się z obowiązku przedłożenia oświadczenia i oświadczenia o aktualizacji osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę oraz za niedopełnienie wymogu zatrudnienia pracowników wykonujących czynności na podstawie umowy o pracę wykonawca zapłaci zamawiającemu kary o których mowa w projekcie umowy – załącznik nr 8 do SIWZ.15.Obowiązek ten dotyczy również podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 16.Zamawiający przewiduje zastosowanie tzw. „procedury odwróconej” zgodnie z dyspozycją art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp. W tej sytuacji Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 17.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. nr 1 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 18.Wykonawcy ponoszą wyłączna odpowiedzialność za zbadanie z należytą starannością SIWZ i każdego uzupełnienia, wyjaśnienia, i zmiany SIWZ wydanego podczas postępowania o udzielenie zamówienia oraz uzyskania informacji, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość oferty lub wykonanie robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część VII WADIUM 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 15.000,00zł /słownie: piętnaście tysięcy/. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy:•pieniądzu; •poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; •gwarancjach bankowych;•gwarancjach ubezpieczeniowych;•poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014.1804 t.j. z późn. zm.).3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Ełk O/Prostki konto nr : 89 9331 0004 0030 0300 0101 0002 z dopiskiem : „Wadium przetargowe - nr sprawy GK.703.2.2018” 4.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej (przelewem) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 6.Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem art. 46 pkt 4a i 5.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzający, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach