Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Grębów

Gmina Grębów ogłasza przetarg

  • Adres: 39-410 Grębów, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8513764, 8112715 , fax. 158 112 805
  • Data zamieszczenia: 2018-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grębów
    Rynek 1
    39-410 Grębów, woj. podkarpackie
    tel. 15 8513764, 8112715, fax. 158 112 805
    REGON: 83040917500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grebow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu Gminy Grębów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa odbioru i transportu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie Gminy Grębów oraz odbiór i transport odpadów z Gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Grębów. Na koniec lipca 2018 r. Gminę Grębów zamieszkiwało ok. 9993 osób (według złożonych deklaracji 8722 osoby), z czego 20 osób zamieszkuje w nieruchomościach wielorodzinnych (1 nieruchomość), natomiast pozostałe osoby to mieszkańcy nieruchomości jednorodzinnych (ok. 2540 nieruchomości), którzy zgłosili zapotrzebowanie na ok. 2952 pojemników o pojemności 120 l. Wykaz punktów odbioru zostanie dostarczony Wykonawcy w ciągu 7 dni roboczych od podpisania umowy. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje odbiór i transport wszystkich zebranych na terenie Gminy Grębów odpadów komunalnych objętych przedmiotem zamówienia do Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli, pełniącego funkcję Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych zgodnie z Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego i porozumieniem międzygminnym zawartym w dniu 21.06.2012 r. pomiędzy Gminą Stalowa Wola a Gminą Grębów. Ważenie, stanowiące wskazanie ilości odpadów będzie miało miejsce na wadze zlokalizowanej na terenie Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli. Na Wykonawcy ciąży obowiązek przechowywania wszystkich tzw. kwitów wagowych, tj. dokumentów potwierdzających przeprowadzenie ważenia przez cały okres trwania umowy i przekazywania ich Zamawiającemu na koniec okresu rozliczeniowego. W przypadku awarii instalacji wskazanej przez Zamawiającego, Wykonawca będzie miał obowiązek dostarczyć odpady do instalacji zastępczej zgodnie z obowiązującym Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego bez zmiany ustalonego wynagrodzenia ryczałtowego. 2. Odbiorem odpadów komunalnych zgodnie z podjętymi przez Radę Gminy Grębów uchwałami, zostały także objęte nieruchomości niezamieszkałe na których powstają odpady komunalne. Zgodnie z szacunkowymi ustaleniami dokonanymi przez Zamawiającego, na terenie Gminy Grębów znajduje się 134 tego typu podmiotów, które według złożonych deklaracji zgłosiły zapotrzebowanie na następujące rodzaje i wielkości pojemników: ● pojemnik 120 l – 98 sztuk, ● pojemnik 240 l – 61 sztuk ● pojemnik 1100 l – 43 sztuk, ● pojemnik 2,2 m3 – 5 sztuk. Wykaz podmiotów i odpowiadających im punktów odbioru zostanie dostarczony Wykonawcy w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. 3. W Gminie Grębów będzie prowadzone selektywne zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z zapisami zawartymi w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Grębów, uchwale nr IX.71.2015 Rady Gminy Grębów z dnia 29 października 2015 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (ze zm.) i uchwale nr VII.54.2015 Rady Gminy Grębów z dnia 22 lipca 2015r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów i zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454). 4. Suma ilości odpadów odebranych z terenu gminy Grębów w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017 r. wynosi 3 508,448 (Mg). 5. Zagospodarowanie i odbieranie odpadów powinno być prowadzone zgodne z obowiązującymi przepisami prawnymi, w szczególności z: 1) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 poz. 992 ze zm.); 2) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2018.1454); 3) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 poz. 799 z późn. zm.); 4) Uchwałą Nr XXXI/551/17 Sejmiku Województwa Podkarpackiego z dnia 5 stycznia 2017 r. w sprawie uchwalenia Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego 2022; 5) Uchwałą nr VII.55.2015 Rady Gminy Grębów z dnia 22 lipca 2015 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Grębów (ze zmianami); 6) Uchwałą nr IX.71.2015 Rady Gminy Grębów z dnia 29 października 2015 r. . w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (ze zmianami) 7) Uchwałą nr VII.54.2015 Rady Gminy Grębów z dnia 22 lipca 2015r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy; 8) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122); 9) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2016 r. poz. 934); 10) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2167); 11) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412). 12) Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz.U. z 2017 r. poz. 19). 13) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 16 czerwca 2009 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy gospodarowaniu odpadami komunalnymi (Dz. U. z 2009 r. Nr 104, poz. 868). 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) odbiór i transport od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne następujących rodzajów i ilości odpadów: 1) komunalne odpady niesegregowane (zmieszane) – w każdej ilości, w tym – w przypadku nieruchomości niezamieszkałych w ilości wynikającej z ilości i pojemności pojemników wskazanych przez właściciela nieruchomości w deklaracji, 2) zebrane w sposób selektywny: papier i tektura, tworzywa sztuczne, szkło, metale, opakowania wielomateriałowe, przeterminowane leki i chemikalia, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte baterie i akumulatory, popioły– w każdej ilości, 3) zużyte opony w ilości do 4 sztuk od nieruchomości w danym roku kalendarzowym, 4) odpady zielone w ilości nieprzekraczającej 1 worka (zgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Grębów - brązowego przeznaczonego na odpady zielone) od nieruchomości podczas jednej zbiórki. 5) odpady wielkogabarytowe w ilości do 200 kg od nieruchomości w danym roku kalendarzowym. c) odebranie odpadów z punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK); d) likwidację „dzikich wysypisk”. 7. Ustala się następującą częstotliwość odbioru odpadów komunalnych z terenów: 1) z zabudowy wielorodzinnej: a) odpady zmieszane nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, b) odpady zbierane selektywnie w workach nie rzadziej niż raz na miesiąc, c) odpady zielone zbierane selektywnie odbierane są od połowy kwietnia do końca listopada (w zależności od warunków pogodowych) co dwa tygodnie, wg harmonogramu, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, przeterminowane leki, baterie – dwa razy w roku w terminie określonym w harmonogramie. 2) z zabudowy jednorodzinnej: a) odpady zmieszane nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, b) odpady zbierane selektywnie w workach nie rzadziej niż raz na miesiąc, c) odpady zielone zbierane selektywnie odbierane są od połowy kwietnia do końca listopada (w zależności od warunków pogodowych) co dwa tygodnie, wg harmonogramu, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, przeterminowane leki, baterie – dwa razy w roku w terminie określonym w harmonogramie. 3) z nieruchomości niezamieszkałych na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne: a) odpady zmieszane nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, b) odpady zbierane selektywnie w workach nie rzadziej niż raz na miesiąc, c) odpady zielone zbierane selektywnie odbierane są od połowy kwietnia do końca listopada (w zależności od warunków pogodowych) co dwa tygodnie, wg harmonogramu, d) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, przeterminowane leki, baterie – dwa razy w roku w terminie określonym w harmonogramie. 4) z terenów ogólnodostępnych: a) opróżnianie koszy ulicznych (przystanki, altany, place zabaw) następuje sukcesywnie w miarę ich zapełnienia, b) opróżnianie pojemników (dzwony) przeznaczonych do selektywnej zbiórki surowców wtórnych stojących na terenach przeznaczonych do użytku publicznego następuje sukcesywnie w miarę ich zapełniania, nie rzadziej niż jeden raz na miesiąc. 8. W wyznaczonym dniu zbiórki mieszkańcy zabudowy jednorodzinnej winni wystawić pojemniki z odpadami, zabezpieczone przed rozsypaniem, w miejscu dostępnym dla pracowników przedsiębiorcy, przed wejściem na nieruchomość. 9. Odbieranie odpadów komunalnych oraz transport tych odpadów z terenów nieruchomości odbywać się będzie od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 19.00. Tylko w sytuacjach wyjątkowych (np. nagromadzenie zwiększonej ilości odpadów) odbiór odpadów może mieć miejsce w innym terminie. 10. Wykonawca, oprócz stosowania się do częstotliwości odbioru odpadów określonych w pkt 8 niniejszej SIWZ, niezależnie zobowiązany jest także do monitorowania stanu zapełnienia pojemników i dopasowywania częstotliwości ich opróżnienia lub ilości pojemników i worków, w taki sposób, aby nie dopuszczać do zalegania przy nich odpadów. 11. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy do przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogram odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Grębów. Zamawiający w terminie 7 dni akceptuje harmonogram lub żąda jego poprawienia. Wykonawca obowiązany jest uwzględnić uwagi Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest poinformować wszystkich właścicieli nieruchomości, w oparciu o wykaz przedstawiony przez Zamawiającego, o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy i wymaga pisemnego zatwierdzenia przez Zamawiającego. 12. Wyposażenie nieruchomości w niezbędne pojemnik(i) lub worki na odpady komunalne zapewnia Wykonawca. Pojemniki używane do gromadzenia odpadów na terenie Gminy Grębów powinny spełniać następujące wymagania: a) pojemniki na odpady o pojemności od 110 1-do 240 l wyposażone w pokrywę i dwukołowy systemem jezdny, wykonane z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD) i wysokiej odporności na działanie promieni UV, uszkodzenia mechaniczne i niskie temperatury, zgodne z Polską Normą PN- EN 840 lub posiadające deklaracje zgodności wystawioną przez producenta, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014r., poz. 1645 z późn.zm), pojemniki na odpady o pojemności 1100 1 wyposażone w pokrywę płaską lub półokrągłą czterokołowym systemem jezdnym, wykonane z polietylenu niskociśnieniowego o wysokiej gęstości (PE-HD) i wysokiej odporności na działanie promieni UV, uszkodzenia mechaniczne i niskie temperatury lub pojemniki z blachy stalowej ocynkowanej, zgodne z Polską Normą PN-EN 840 lub posiadające deklaracje zgodności wystawioną przez producenta, zgodnie z ustawą z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2014r., poz. 1645 z późn.zm), b) kontenery na odpady o pojemnościach 7 m3, 9 m3; 10 m3; wykonane z blachy stalowej malowanej, 13. Wykonawca odbierając odpady komunalne z pojemników nie spełniających wymagań określonych w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Grębów, powinien o każdym takim przypadku bezzwłocznie (telefonicznie w dniu odbioru) poinformować Zamawiającego. 14. Do gromadzenia odpadów komunalnych stosuje się następujące rodzaje pojemników, kontenerów i worków: 1) w zabudowie jednorodzinnej : a) pojemniki o pojemności od 110 1 do 240 1 z przeznaczeniem na odpady komunalne, b) worki zielone - przeznaczone na szkło, c) worki żółte - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, puszki i drobny złom oraz opakowania wielomateriałowe, d) worki niebieskie przeznaczone na papier, tekturę, e) worki brązowe na odpady zielone ulegające biodegradacji, f) worki szare przeznaczone na popiół, 2) w zabudowie wielorodzinnej: a) pojemniki o pojemności od 110 1 do 240 1 z przeznaczeniem na odpady komunalne, b) worki zielone - przeznaczone na szkło , c) worki żółte - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, puszki i drobny złom oraz opakowania wielomateriałowe, d) worki niebieskie przeznaczone na papier, tekturę, e) worki brązowe na odpady zielone ulegające biodegradacji, f) worki szare przeznaczone na popiół, 3) na terenie nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne: a) pojemniki o pojemności od 110 1 do 2200 1 z przeznaczeniem na odpady komunalne, b) worki zielone przeznaczone na szkło , c) worki żółte - z przeznaczeniem na tworzywa sztuczne, puszki i drobny złom oraz opakowania wielomateriałowe, d) worki niebieskie przeznaczone na papier, tekturę, e) worki brązowe na odpady zielone ulegające biodegradacji, f) worki szare przeznaczone na popiół, 4) na terenach ogólnodostępnych: a) kosze uliczne o pojemności od 20 - 60 1 b) pojemniki przeznaczone do selektywnego zbierania odpadów - dzwony o pojemności nie mniejszej niż 1100 l: • pojemnik zielony – szkło -2 szt.(plac targowy w Grębowie, parking Stale), • pojemnik żółty – plastik- 2 szt.(plac targowy w Grębowie, parking Stale), • pojemnik niebieski – papier - 2 szt.(plac targowy w Grębowie, parking Stale), • pojemnik na odzież, tekstylia- 2 sztuki (plac targowy w Grębowie, parking Stale). W uzasadnionych przypadkach dopuszcza się dostosowanie pojemności pojemników do charakteru nieruchomości oraz stosowanie pojemników o większej pojemności. UWAGA: Pojęcie pojemnik należy rozumieć kontenery, worki, kosze uliczne służące gromadzeniu odpadów. 15. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych w niezbędne pojemniki i worki przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z zamawiającym (tj. do dnia 01.01.2019). Przekazanie w/w pojemników i worków zostanie potwierdzone podpisaniem protokołu zdawczo-odbiorczego przez Wykonawcę i właściciela nieruchomości. Wykonawca po zakończeniu umowy nie zabierze pojemników na zmieszane odpady komunalne wcześniej niż zostaną ustawione pojemniki przez nowego wykonawcę i nie później niż 2 dni po zakończeniu umowy i ustawieniu pojemników przez nowego wykonawcę. 16. Dokładna liczba i pojemność pojemników i worków do gromadzenia odpadów zostanie przekazana wykonawcy w ciągu 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany będzie również do świadczenia usług na nieruchomościach nowo wybudowanych i oddanych do użytkowania w okresie realizacji zamówienia. 17. Wykonawca na wezwanie zamawiającego jest zobowiązany do wymiany uszkodzonych lub zniszczonych pojemników z przyczyn niezależnych od użytkownika w ciągu 7 dni roboczych. 18. Wykonawca zapewnia wyposażenie nieruchomości w worki na odpady komunalne zbierane w sposób selektywny w pierwszym miesiącu po jednym komplecie worków na gospodarstwo, w kolejnych miesiącach wymiennie za odebrane worki. Przez komplet worków rozumie się: 1 worek niebieski, 1 worek żółty,1 worek zielony, 1 worek brązowy, 1 worek szary. 19. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia do siedziby Zamawiającego 1 raz na pół roku po 200 sztuk worków każdego rodzaju. 20. W trakcie wykonywania umowy Wykonawca wyposaża zgłaszane przez Zamawiającego nieruchomości w odpowiednie pojemniki i worki na odpady komunalne najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych. 21. Wykonawca będzie zobowiązany, gdy zajdzie taka potrzeba, do odbierania dostawionych przy pojemnikach worków z odpadami komunalnymi zebranymi w sposób selektywny bądź nieselektywny oraz przedstawienia Zamawiającemu niezwłocznie, nie dłużej jednak niż w ciągu siedmiu dni roboczych pisemnego sprawozdania z miejsc odbioru tego typu worków (adres i ilość oraz dokumentacja fotograficzna) potrzebnego do przeprowadzenia przez Zamawiającego kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. Nieprawidłowości w segregowaniu odpadów komunalnych nie zwalniają Wykonawcy od odbierania wystawionych do odbioru odpadów. Zgodnie bowiem z art. 9f ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454) - w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania ich jako zmieszane odpady komunalne i niezwłoczne powiadamiania o takim fakcie Zamawiającego. Uchylanie się od obowiązku powiadamiania Zamawiającego o zaistniałych nieprawidłowościach w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. 22. Wykonawca zobowiązuje się do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów. Obowiązek ten powinien być realizowany przy opróżnieniu pojemników i odbiorze worków. Wykonawca winien zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem się w trakcie transportu. Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia właściwego stanu sanitarnego pojazdów do odbioru i transportu odpadów, w tym mycia pojazdów do transportu odpadów zmieszanych i ulegających biodegradacji zarówno z zewnątrz, jak i wewnątrz. 23. Wykonawca jest zobowiązany do odstawienia wszystkich zebranych odpadów komunalnych do Zakładu Mechaniczno-Biologicznego Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Stalowej Woli, pełniącego funkcję Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu Gminy Grębów Wykonawca zobowiązany jest zagospodarować zgodnie z obowiązującymi przepisami i Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. 24. Wykonawca zobowiązany jest do osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U.2018.1454). W przypadku nieosiągnięcia zakładanych poziomów określonych przepisami prawa Wykonawca zwróci Zamawiającemu nałożone na niego kary za nieosiągnięcie tych poziomów. Określony obowiązek zwrotu Zamawiającemu nałożonych na niego kar obciąża Wykonawcę również w przypadku, gdy kary te zostaną nałożone na Zamawiającego po zakończeniu przez Wykonawcę realizacji niniejszej umowy, a dotyczyć będą okresu realizacji przez Wykonawcą niniejszej umowy. 25. Wykonawca zobowiązany jest do przedkładania Zamawiającemu półrocznych sprawozdań, zgodnych z zapisami art. 9n ust. 1-3 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454). Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do miejsca ich zagospodarowania, odzysku, recyklingu lub unieszkodliwienia. 26. Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usługi zgodnie z: 1) Zakresem określonym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, 2) Regulaminem utrzymania czystości i porządku na ternie Gminy Grębów, 3) Uchwałą nr IX.71.2015 Rady Gminy Grębów z dnia 29 października 2015 r. . w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi (ze zmianami), 4) Uchwałą nr VII.54.2015 Rady Gminy Grębów z dnia 22 lipca 2015r. w sprawie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy. 5) Uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Grębów. 27. Ponadto Wykonawca będzie miał obowiązek: a) informowania Zamawiającego o wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach dotyczących świadczonej usługi w zakresie odbioru i transportu odpadów komunalnych, a także w zakresie nieprzestrzegania zapisów Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Grębów w częściach dotyczących podmiotów gospodarczych świadczących usługi w zakresie gospodarki odpadami na terenie Gminy, b) przekazywania informacji wyznaczonemu pracownikowi Urzędu Gminy w Grębowie, 28. Ofertę należy składać na wszystkie usługi zawarte w SIWZ, we wzorze umowy i formularzu ofertowym. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne, może zapoznać się z terenem, na którym będzie prowadzony odbiór odpadów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca posiada: a) wpisu do rejestru działalności regulowanej, prowadzonego dla Gminy Grębów, w zakresie odbierania odpadów komunalnych, o którym mowa w art. 9b-9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2018.1454.), w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; b) ważne zezwolenie na transport odpadów, o którym mowa w art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach w zw. z art. 250 ust. 3 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r., w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca na podstawie art. 32 ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001. zwolniony jest z obowiązku uzyskania zezwolenia na transport odpadów, zezwolenie na odzysk i unieszkodliwianie odpadów, o którym mowa w art. 26 tej ustawy, lub posiadają wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach