Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Połczyn-Zdrój do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym oraz wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i/lub worki do gromadzenia odpadów komunalnych

Gmina Połczyn-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 78320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 943 666 100 , fax. 943 666 105
  • Data zamieszczenia: 2018-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Połczyn-Zdrój
    Plac Wolności 42433
    78320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
    tel. 943 666 100, fax. 943 666 105
    REGON: 52388000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Połczyn-Zdrój do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym oraz wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki i/lub worki do gromadzenia odpadów komunalnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Połczyn-Zdrój w okresie od 1 kwietnia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku i transport tych odpadów do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym dla Regionu Wschodniego (zarządca Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki odpadami Sp. z o.o., Wardyń Górny 35, 78-320 Połczyn-Zdrój), zgodnie z: Uchwałą Nr XVIII/322/16 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 grudnia 2016 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023-2028, zmienionej Uchwałą Nr XXIV/393/17 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 6 czerwca 2017 roku w sprawie zmiany uchwały Nr XVIII/322/16 Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego z dnia 27 grudnia 2016 roku w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem perspektywy na lata 2023- 2028; Uchwałą Nr XVII/167/2012 Rady Miejskiej w Połczynie-Zdroju z dnia 25 stycznia 2012 roku w sprawie powierzenia spółce Międzygminne Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. z siedzibą w Wardyniu Górnym zadań własnych Gminy w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi oraz wyrażenia zgody na zawarcie przez Gminę umowy wykonawczej. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 2.1. odbiór odpadów komunalnych zmieszanych oraz zbieranych w sposób selektywny pochodzących od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Połczyn- Zdrój, 2.2. transport i przekazanie zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym, 2.3. przekazanie pozostałych komunalnych odpadów zbieranych i odbieranych w sposób selektywny do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1987 ze zm.), 2.4. odbioru odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon pochodzących z pojazdów o ciężarze do 3,5 t raz na kwartał sprzed nieruchomości zamieszkałych, 2.5. odbiór przeterminowanych lekarstw z pojemników ustawionych w aptekach oraz zużytych baterii i akumulatorów zebranych w pojemnikach ustawionych w obiektach użyteczności publicznej i transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Wardyniu Górnym. Pojemniki do w/w zbiórek zapewnia Wykonawca. 2.6. wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w pojemniki na odpady komunalne zmieszane oraz pojemniki i/lub worki do gromadzenia odpadów zbieranych w sposób selektywny z podziałem na frakcje (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów): • szkło, • papier, • odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, • metale i tworzywa sztuczne. W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost liczby nieruchomości i liczby mieszkańców o 1 %. 3. Szczegółowy zakres usług określa załącznik nr 1 do SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy PZP w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach (forma wniesienia wadium do wyboru dla Wykonawcy): 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693. 5. Wadium należy wnieść najpóźniej w dniu wyznaczonego terminu składania ofert tj. do dnia 1 marca 2018 r. do godz. 900. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie uznane za prawidłowe jeżeli w terminie składania ofert tj. do dnia 1 marca 2018 r. do godz. 900 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Połczynie-Zdroju (siedziba Zamawiającego) przed terminem składania ofert. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium w powyżej określonym terminie zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 9. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 10. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofa swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 14. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. UWAGA: Do oferty należy załączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek będzie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: 1) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Połczyn-Zdrój prowadzonym przez Burmistrza Połczyna-Zdroju, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j.: Dz. U. z 2017 poz. 1289 ze zm.). 2) Zezwolenie na transport i zbieranie odpadów objętych niniejszym zamówieniem wydanym na podstawie art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21 ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku, gdy wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w SIWZ, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający wymaga złożenia przez wykonawcę dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych oraz doświadczenia zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Oryginał dokumentu wadium a w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu dowód wpłacenia wadium. 3. Pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych określającej firmy oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie składania ofert, jest zobowiązany przekazać zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku, gdy wykonawca należy do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5. Formularz Ofertowy z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach