Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie gminy Wicko, w okresie 01.01.2019 r. - 31.12.2020 r.

Gmina Wicko ogłasza przetarg

  • Adres: 84352 Wicko, ul. Słupska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 611 182 , fax. 598 611 101
  • Data zamieszczenia: 2018-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wicko
    ul. Słupska 9
    84352 Wicko, woj. pomorskie
    tel. 598 611 182, fax. 598 611 101
    REGON: 77097977200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wicko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz niezamieszkałych na terenie gminy Wicko, w okresie 01.01.2019 r. - 31.12.2020 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych gromadzonych w sposób selektywny jak i zmieszany na terenie gminy Wicko oraz ich transport do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) w Czarnówku tj. ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW "Czysta Błękitna Kraina" sp. z o.o. , adres: 84-351 Nowa Wieś Lęborska, Czarnówko 34 bądź , w przypadku awarii, do instalacji zastępczej wskazanej w wojewódzkim planie gospodarki odpadami, oraz wyposażenie nieruchomości zamieszkałych w pojemniki do gromadzenia odpadów zmieszanych i worki do gromadzenia odpadów zbieranych w sposób selektywny. 2. Zamówienie obejmuje również organizację i obsługę w miesiącach maj 2019r. oraz maj 2020r. objazdowej zbiórki odpadów wielkogabarytowych oraz zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego z terenu gminy. 3. Zamówienie nie obejmuje odbioru i transportu powstających na nieruchomościach odpadów pochodzących z robót budowlanych i remontowych, zużytych opon, odpadów niebezpiecznych, oraz pozostałych frakcji odpadów niewymienionych w p-cie 5 ppkt 5.2 załącznika Nr 1 do SIWZ. 6. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, jeżeli w zakresie czynności wymienionych poniżej wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy, na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji zamówienia, następujących osób, wykonujących czynności w zamówieniu polegających na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku –Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018r, poz. 917 ): 1) wszystkich osób, które w zakresie realizacji niniejszego zamówienia będą wykonywać czynności polegające na obsłudze każdego z pojazdów przeznaczonych do realizacji zamówienia ( tj. operatorzy sprzętu, kierowcy, ładowacze ) 2) co najmniej jednej osoby, która w zakresie realizacji zamówienia będzie wykonywać czynności polegające na obsłudze skarg, wniosków i realizacji sprawozdań i raportów. 7. Zamawiający wymaga aby zakres ww. robót wykonywany był pod kierownictwem pracodawcy, w wyznaczonym przez niego miejscu i w czasie, w sposób zapewniający terminową realizację zamówienia. 8. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób o których mowa w ust. 6, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 7 do SIWZ – wzorze umowy. 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49, w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ) w zakresie : Kod odpadu - Rodzaje odpadów 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych 15 01 04 - opakowania z metali 15 01 05 - opakowania wielomateriałowe 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe 15 01 07 - opakowania ze szkła 20 01 01 - papier i tektura 20 01 02 - szkło 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji 20 01 36 - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny 20 01 39 - tworzywa sztuczne 20 01 40 - metale 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne 20 03 03 - odpady z czyszczenia ulic i placów 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe - posiada aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Wicko w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Wicko, wydany na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 1454) i obejmujący rodzaje odpadów wg kodów wskazanych w powyższym p-cie tiret 1 - posiada aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wydany na podstawie ustawy z dnia 11 września 2015r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym ( Dz. U. z 2018 r. poz. 1466)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.wicko.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.). o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach