Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bełżyce oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)

Gmina Bełżyce ogłasza przetarg

  • Adres: 24-200 Bełżyce, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 517 27 28 , fax. 81 440 31 06
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bełżyce
    ul. Lubelska 3
    24-200 Bełżyce, woj. lubelskie
    tel. 81 517 27 28, fax. 81 440 31 06
    REGON: 43102008400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.belzyce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bełżyce oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bełżyce oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK). 2. Szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określono w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym zał. nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 1: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych z terenu gminy Bełżyce w czasie obowiązywania umowy od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. 2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest odebrać następujące rodzaje odpadów komunalnych: 1) Zmieszane odpady komunalne (szacunkowa ilość 2 400 Mg/rok, czyli ok. 200 Mg/miesiąc) 2) Odpady zebrane selektywnie z podziałem na: papier (w tym odpady z papieru, tektury, opakowania, gazety, czasopisma, itd.), metale i tworzywa sztuczne, szkło oraz odpady biodegradowalne „BIO” (szacunkowa ilość – 600 Mg/rok, czyli ok. 50 Mg/miesiąc). 3) Odpady zebrane selektywnie będą zbierane w 4 workach o pojemności 120l na terenie zabudowy jednorodzinnej i zagrodowej na terenach miejskich i wiejskich z podziałem na poszczególne frakcje z nadrukiem jednostronnym: -w kolorze niebieskim z przeznaczeniem na papier, - żółtym z przeznaczeniem na metale i tworzywa sztuczne, -zielonym z przeznaczeniem na szkło, -brązowym z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji „BIO”, Natomiast selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników o pojemnościach 1100l przeznaczonych na gromadzenie odpadów w sposób selektywny. Wprowadza się 4 sztuki pojemników z kolorowymi nadrukami: -napis niebieski z przeznaczeniem na papier, -napis żółty z przeznaczeniem na metale i tworzywa sztuczne, -napis zielony z przeznaczeniem na szkło, -napis brązowy z przeznaczeniem na odpady ulegające biodegradacji „BIO”. 3. Odbioru odpadów wymienionych w ust. 2 należy dokonywać różnymi samochodami dla poszczególnych frakcji odpadów, tj. zmieszane odpady komunalne, selektywnie zebrane odpady komunalne, dostosowanymi również do dróg o szerokości 3m i mniej. 4. Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie gminy Bełżyce. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych trudno dostępnych. 5. Właściciel nieruchomości zgodnie z Regulaminem Utrzymania Czystości i Porządku na terenie Gminy Bełżyce ma obowiązek ustawić pojemniki i worki z odpadami w granicy nieruchomości lub bezpośrednio przy ogrodzeniu przed posesją, z tych miejsc Wykonawca odbierze odpady. 6. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie odbierać odpady komunalne (zmieszane oraz selektywnie zebrane) z następującymi częstotliwościami: w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej (teren miasta) - odpady komunalne zmieszane umieszczone w pojemnikach oraz odpady zbierane selektywnie biodegradowalne „BIO” - raz w miesiącu w okresie od listopada do końca marca oraz 2 razy w miesiącu w okresie od kwietnia do końca października, natomiast odpady segregowane w workach niezmiennie z częstotliwością raz na miesiąc; w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej (na terenach wiejskich) - raz w miesiącu odpady komunalne zmieszane umieszczone w pojemnikach i segregowane w workach, w zabudowie wielorodzinnej – odpady komunalne zmieszane oraz selektywnie zbierane raz na tydzień. 7. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości w ustalonych w harmonogramie odbierania odpadów komunalnych terminach z zastrzeżeniem, że odbiór w/w odpadów musi odbywać się od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00 – 19.00. 8. Wykonawca zobowiązany jest przygotować (przed podpisaniem umowy) harmonogram odbioru odpadów komunalnych, zgodny z częstotliwością ich odbioru wymienioną w ust. 6. Wykonawca zobowiązany jest poinformować pisemnie każdego właściciela nieruchomości o harmonogramie odbioru odpadów komunalnych oraz o zmianie tego harmonogramu. Każda zmiana harmonogramu wymaga pisemnej zgody Zamawiającego. W harmonogramie Wykonawca zawrze zapis, że „właściciel gospodarstwa ma obowiązek wystawienia oznakowanego pojemnika w dniu przewidzianego odbioru do godz. 7.00. Wystawienie pojemnika po wskazanej godzinie może skutkować nieodebraniem odpadów z nieruchomości. Gruz, odpady budowlane i popiół należy przekazać we własnym zakresie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, ul. Przemysłowa 26, 24-200 Bełżyce”. 9. Na terenie gminy Bełżyce zamieszkuje 13 279 mieszkańców, w tym 6504 osób w mieście Bełżyce, a 6775 na terenach wiejskich. 10. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych zmieszanych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności 110/120 l, 240 l, 1100 l, 7000 l i innych występujących na terenie gminy i worków 120 l z folii LDPE oraz odpadów segregowanych w sposób selektywny w pojemnikach: 110/120 l, od 1100 l do 7000 l i worków 120l z folii LDPE. 11. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia w dniu odbierania odpadów, właścicieli nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej i zagrodowej, od których odbierane są odpady komunalne gromadzone w sposób selektywny w workach opisanych jak w ust. 2 zadnia nr 1, worki 120 l z folii LDPE w ilości odpowiadającej wystawionym workom w danym miesiącu, przy czym przed pierwszym odbiorem odpadów komunalnych Wykonawca wyposaży każdą nieruchomość w 4 worki każdego koloru oraz dla każdego budynku wielorodzinnego co najmniej 1 pojemnik 1100l. 12. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować dwukrotnie (I raz – jesień 2018 roku, II raz – wiosna 2019 roku,), a trzykrotnie na terenie zabudowy wielorodzinnej (I raz – lato 2018, II raz – jesień 2018, III raz – wiosna 2019) w trakcie trwania umowy zbiórkę sprzętu elektrycznego i elektronicznego oraz mebli i innych odpadów wielkogabarytowych oraz zużytych opon w ten sposób, że Wykonawca odbierze spod każdej nieruchomości zamieszkałej na terenie Gminy Bełżyce w/w frakcje. Terminy zbiórek zostaną ustalone przed podpisaniem umowy i ujęte w harmonogramie przygotowanym przez Wykonawcę. 13. Wykonawca zobowiązuje się do przekazywania sprawozdania półrocznego, o którym mowa w art. 9n ust. 1 - 3 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w terminie do ostatniego dnia miesiąca następującego po półroczu, którego dotyczy. 14. W celu weryfikacji danych zawartych w sprawozdaniu, o którym mowa w pkt. 13 Burmistrz Bełżyc może zobowiązać Wykonawcę odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości do okazania dokumentów sporządzanych na potrzeby ewidencji odpadów. 15. Wszystkie odpady komunalne zebrane z terenu gminy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach – Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością oraz przedstawiać Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowody potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. 16. Wykonawca jest zobowiązany do pozostawia informacji właścicielowi nieruchomości w formie naklejki na pojemniku lub worku „OSTRZEŻENIE – NIEWŁAŚCIWA SEGREGACJA” lub „OSTRZEŻENIE - BRAK SEGREGACJI”, o wymiarach nie mniejszych niż 50mm x 150 mm z czcionką w kolorze czerwonym na białym tle. 17. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego (nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych od zdarzenia), powiadomienia gminy o niedopełnieniu przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca na tę okoliczność sporządza informację z zaistnienia zdarzenia, którą należy przesłać na adres e-mail: p.grzegorczyk@belzyce.pl. Informacja powinna zawierać: adres nieruchomości, na której odpady nie są zbierane w sposób selektywny; dzień, w którym doszło do ustalenia; krótki opis obrazujący podstawę udzielenia ostrzeżenia właścicielowi nieruchomości dokumentację filmowa lub fotograficzna w postaci cyfrowej 18. W celu kontroli wywiązywania się właścicieli nieruchomości z obowiązku segregacji odpadów Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz właścicieli z informacją o sposobie gromadzenia odpadów komunalnych. Rozliczenie usługi z zadania numer 1 następować będzie w formie ryczałtu. Wykonawca w ofercie zobowiązany będzie podać cenę ryczałtową za wykonanie zadania nr 1 - odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w okresie od 01.07.2018r. do 30.06.2019r. Zadanie nr 2 : 1. W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany będzie również do odbioru z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, który mieści się na terenie Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bełżycach ul. Przemysłowa 26, 24-200 Bełżyce, następujących rodzajów odpadów: 08 03 18 – odpadowy toner drukarski inny niż wymieniony w 08 03 17 – 0,5 Mg 15 01 01 - opakowania z papieru i tektury (kartony, pudełka papierowe, itp.) – 20 Mg 15 01 02 - opakowania z tworzyw sztucznych (butelki PET, folia, opakowania z tworzyw itp.) – 20 Mg 15 01 04 - opakowania z metali - 30 Mg 15 01 06 - zmieszane odpady opakowaniowe - 30 Mg 15 01 07 - opakowania ze szkła - 15 Mg 16 01 03 – zużyte opony – 22 Mg 16 02 13 - zużyte urządzenia zawierające niebezpieczne elementy inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 12 – 3 Mg 16 02 14 - zużyte urządzenia inne niż wymienione w 16 02 09 do 16 02 13 – 4 Mg 16 02 16 - elementy usunięte ze zużytych urządzeń inne niż wymienione w 16 02 15 – 1 Mg 16 06 04 – baterie alkaliczne (z wyłączeniem 16 06 03) – 3 Mg 16 06 05 - inne baterie i akumulatory – 1 Mg 16 80 01 - magnetyczne i optyczne nośniki informacji – 0,5 Mg 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów – 100 Mg 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia – 50 Mg 17 06 04 - materiały izolacyjne inne niż wymienione w 17 06 01 i 17 06 03 (styropian i wełna) – 30 Mg 20 01 01 - papier i tektura – 20 Mg 20 01 02 – szkło – 15 Mg 20 01 10 - odzież i tekstylia – 15 Mg 20 01 23* - urządzenia zawierające freony – 1 Mg 20 01 28 - farby, tusze, farby drukarskie, kleje, lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27 – 1 Mg 20 01 29* - detergenty zawierające substancje niebezpieczne – 1 Mg 20 01 30 - detergenty inne niż wymienione w 20 01 29 – 1 Mg 20 01 32 – leki inne niż wymienione w 20 01 29 – 1 Mg 20 01 33*- baterie i akumulatory łącznie z bateriami i akumulatorami wymienionymi w 16 06 01, 16 06 02 lub niesortowane 16 06 03 oraz niesortowane baterie i akumulatory zawierające te baterie – 1 Mg 20 01 35* - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki – 2 Mg 20 01 36 - zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 20 01 21, 20 01 23 i 20 01 35 – 50 Mg 20 01 38 - drewno inne niż wymienione w 20 01 37 – 3 Mg 20 01 39 - tworzywa sztuczne - 20 Mg 20 01 40 – metale - 30 Mg 20 01 80 - środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19 – 0,5 Mg 20 01 99 - inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny – 15 Mg 20 01 99 - inne niewymienione frakcje zbierane w sposób selektywny (popiół) – 50 Mg 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji – 45 Mg 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe – 15 Mg oraz dostarczenia w/w odpadów do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych w Bełżycach – Spółka z o.o. Zamawiający podał szacunkową ilość odpadów danej frakcji, którą Wykonawca odbierze z PSZOK-u i dostarczy do Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Bełżycach w czasie trwania umowy. 2. Podane w SIWZ i formularzu ofertowym zestawienie ilości poszczególnych rodzajów odpadów mają charakter szacunkowy i służą do porównania złożonych ofert. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w zestawieniu, na co wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tego tytułu. 3. Częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK-u będzie uzależniona od napełnienia pojemników lub kontenerów. Zamawiający poinformuje telefonicznie o konieczności odebrania odpadów z konkretnych pojemników. Czas reakcji Wykonawcy na dokonanie odbioru wynosi max. 3 dni robocze od zgłoszenia. 4. Wynagrodzenie za zadanie nr 2 stanowić będzie iloczyn ilości wytwarzanych odpadów mierzony w Mg oraz ceny odbioru i transportu poszczególnej frakcji podanej w formularzu ofertowym. 5. Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych oświadczeń zawierających informacje o ilości odpadów komunalnych odebranych z PSZOK: 1. ilości odpadów komunalnych ulegających biodegradacji [Mg], 2. ilości odebranych odpadów zielonych [Mg], 3. ilości odebranych przeterminowanych leków [Mg], 4. ilości odebranych chemikaliów [Mg], 5. ilości odebranego zużytych baterii i akumulatorów [Mg], 6. ilości odebranego zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego [Mg], 7. ilości odebranych mebli i innych odpadów wielkogabarytowych [Mg], 8. ilości odebranych odpadów budowlanych i rozbiórkowych[Mg], 9. ilości odebranych zużytych opony [Mg], 10. ilości odebranego popiołu [Mg], 11. ilości odebranej odzieży [Mg], 12. ilości odebranych zużytych olejów silnikowych, przekładniowych oraz jadalnych [Mg], 13. ilości odebranych lamp fluorescencyjnych i urządzeń zawierających freony [Mg], 14. ilości odebranych innych odpadów nieulegających biodegradacji [Mg] oraz sposób zagospodarowania w/w odpadów. 6. Oświadczenia, o których mowa wraz z kartami przekazania odpadów (jeśli dotyczą) muszą być przekazane do siedziby Zamawiającego, do 7 dnia każdego miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczą, w formie papierowej uzgodnionej z Zamawiającym i podpisane przez Wykonawcę. 7. Oświadczenia będą podstawą do wystawienia faktury za wykonaną usługę. 8. Przekazanie powyższych oświadczeń nie zwalnia Wykonawcy ze złożenia sprawozdania, o którym mowa w ustawie o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: - ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2018 roku, poz. 21.) - ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2017 poz. 1289 z późn. zm.). - uchwały nr XLVIII/325/18 Rady Miejskiej w Bełżycach z dnia 28 lutego 2018 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bełżyce. - uchwały nr XLVIII/326/18 Rady Miejskiej w Bełżycach z dnia 28 lutego 2018 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, -Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 7 października 2016 r. w sprawie szczegółowych wymagań dla transportu odpadów (Dz. U. 2016 r. poz. 1742). 3.2. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę zamówienia na usługi na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - czynności załadunku pojemników, worków do pojazdów specjalistycznych przystosowanych do odbioru odpadów; - kierowania pojazdami specjalistycznymi służącymi i do wykonania zamówienia; (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia jako podwykonawcy). 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawce lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, - przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonania świadczenia. 3) Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych, licząc od dnia podpisania umowy, będzie zobowiązany do przedstawienia zamawiającemu oświadczenia, że osoby oddelegowane do wykonania usługi w wyżej wymienionym zakresie są zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, - (jeżeli dotycz) - Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienia przez wykonawce lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości do do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 3.3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 3.4. Na podstawie art. 24 aa. ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Pzp (Dz. U. z 2017r. poz. 1579 ze zm.) zamawiający przewiduje, możliwość zastosowania procedury odwróconej oceny i badania ofert. 3.5. Ubezpieczenie – Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę, dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą od wartości brutto złożonej oferty. Wykonawca po podpisaniu umowy przedstawi Zamawiającemu dokument ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium musi byś wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy 13 8685 0001 0020 1902 2000 0040 z dopiskiem Wadium w postępowaniu na „Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Bełżyce oraz odbiór i transport odpadów komunalnych z gminnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK)” znak OR.271-1.07.01.2018.JW; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240); 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt 1 w formie lub formach, o których mowa w pkt 3 zostanie odrzucona z postępowania. 7. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 10 Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1, ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: - odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; - nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli jest wymagane); - zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) zaświadczenie o wpisie do Rejestru działalności regulowanej, prowadzonego przez Burmistrza Bełżyc, w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Bełżyce, 2) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca załącza formularz ofertowy, pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy), zobowiązanie innego podmiotu (jeżeli dotycz). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach