Przetargi.pl
Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasto Lębork oraz odbiór odpadów z PSZOK i transport do instalacji

Gmina Miasto Lębork ogłasza przetarg

  • Adres: 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 862 42 80, , fax. 59 862 24 27
  • Data zamieszczenia: 2019-04-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lębork
    ul. Armii Krajowej 14
    84-300 Lębork, woj. pomorskie
    tel. 59 862 42 80, , fax. 59 862 24 27
    REGON: 77097973700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.um.lebork.pl, www.lebork.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Miasto Lębork oraz odbiór odpadów z PSZOK i transport do instalacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z terenu Gminy Miasto Lębork z sektora I, sektora, II i sektora III, i ich transporcie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Czarnówko), zlokalizowanej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o.o., Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska oraz odbiorze odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy ul. Żeromskiego 6B w Lęborku i ich transporcie do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Czarnówko). W skład usługi wchodzi również: 1.1 dostarczanie do nieruchomości pojemników oraz worków na odpady selektywnie zbierane; 1.2 przeprowadzenie inwentaryzacji pojemników oraz znakowanie pojemników transponderami RFID; 1.3 dostarczanie właścicielom nieruchomości harmonogramów odbioru odpadów i kodów kreskowych na worki; 1.4 dbałość o należyty stan sanitarny porządkowy i techniczny pojemników i kontenerów do selektywnej zbiórki. 2. Zamówienie zostało podzielone na 3 zadania: 1) Zadanie nr 1: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z terenu Gminy Miasto Lębork z sektora I i ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Czarnówko), zlokalizowanej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o.o., Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska 2) Zadanie nr 2: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z terenu Gminy Miasto Lębork z sektora II i ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Czarnówko), zlokalizowanej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o.o., Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska 3) Zadanie nr 3: Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, z terenu Gminy Miasto Lębork z sektora III i ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Czarnówko), zlokalizowanej w Zakładzie Zagospodarowania Odpadów „Czysta Błękitna Kraina” Sp. z o.o., Czarnówko 34, 84-351 Nowa Wieś Lęborska oraz odbiór odpadów z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) przy ul. Żeromskiego 6B w Lęborku i ich transport do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK Czarnówko) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na poszczególne zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. 3. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zostały zawarte w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, wymagania dotyczące wyposażenia pojazdów i transmisji danych stanowią załącznik nr 2 do SIWZ, dane do przeprowadzenia inwentaryzacji pojemników stanowią załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawa, a w szczególności określonych w: - ustawie z dnia z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu porządku i czystości w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz. 1454 t.j.); - rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów (Dz. U. z 2017r., poz. 19); - ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 21 z późn. zm.); - ustawie z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018r. poz. 799 z póżn. zm.); - ustawie z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r. poz. 1688 z późn. zm.); - ustawie z dnia 24 kwietnia 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2016 poz. 1803 z póżn. zm.); - ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2017r. poz. 459 z późn. zm.); - uchwale Nr IV- 29/2019 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 02 lutego 2019 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Miasto Lębork; - uchwale Nr IV-30/2019 Rady Miejskiej w Lęborku z dnia 02 lutego 2019 r. w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów, w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi; - zarządzeniu Nr 92/2018 Burmistrza Miasta Lęborka z dnia 07 sierpnia 2018 r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) Żeromskiego 6B w Lęborku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że jest wpisany do rejestru (BDO) podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonym przez marszałka zgodnie z art. 49 i 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U.2018 r. poz. 992 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wymagania dotyczące zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 917 ze. zm.): odbieranie i transport odebranych odpadów do właściwej instalacji. Na potwierdzenie spełniania przez Wykonawcę w/w warunku, Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4A do SIWZ. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie musi wskazywać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie, o którym mowa powyżej musi być złożone na druku, którego wzór stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ. 5. W odniesieniu do warunków dotyczących doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 6. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12–23 ustawy PZP. UWAGA!!! Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przedstawiając dowody na dostępność zasobów podmiotu trzeciego przedstawił dokumenty potwierdzające istnienie skutecznego zobowiązania podmiotu trzeciego względem wykonawcy do udostępnienia określonych zasobów. Wykonawca musi w sposób realny dysponować przekazanymi mu zasobami na etapie realizacji zamówienia, a od Wykonawcy zależy jaki wybierze on sposób zaprezentowania realności udostępnienia. Zamawiający oceniając otrzymane zobowiązanie będzie ustalał, czy Wykonawca posiłkując się zasobami podmiotu trzeciego rzeczywiście uzyska jego wsparcie na etapie realizacji zamówienia w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia. Po stronie Wykonawcy leży ciężar udowodnienia Zamawiającemu rzeczywistego sposobu wykorzystania zasobów przy wykonaniu zamówienia. 7. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający zażąda, aby wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami, lub zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. 8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 9. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 5 do SIWZ dotyczące tych podwykonawców. 10 Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w Rozdziale VI pkt. 1. 1) oraz odpowiednio pkt 3 b), c), d) SIWZ. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 13. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy oraz podwykonawców składane są w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach