Przetargi.pl
Odbiór i transport niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i odpadów zielonych oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Jedlicze

Gmina Jedlicze ogłasza przetarg

  • Adres: 38460 Jedlicze, Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134 352 207 , fax. 134 352 025
  • Data zamieszczenia: 2018-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedlicze
    Rynek 6
    38460 Jedlicze, woj. podkarpackie
    tel. 134 352 207, fax. 134 352 025
    REGON: 37044055400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jedlicze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i transport niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i odpadów zielonych oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Jedlicze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) odbiór, transport i dostarczanie odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Jedlicze w części obejmującej odpady komunalne zmieszane i zielone do Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów Komunalnych w Krośnie, tj. Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej – Krośnieński Holding Komunalny Sp. z o.o., b) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych, pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Jedlicze w części obejmującej odpady komunalne selektywnie zebrane,tj. odzysk lub unieszkodliwienie, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz.1454); c) zagospodarowanie odpadów tj. odzysk lub unieszkodliwienie powinno być zgodne z obowiązującymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.), ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2018 r., poz. 1454) Planem Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego, oraz uchwałą Sejmiku Województwa Podkarpackiego w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Podkarpackiego. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości zamieszkałych objętych przedmiotem zamówienia. W przypadku konieczności objęcia w trakcie trwania umowy odbiorem odpadów dodatkowych nieruchomości zamieszkałych Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz takich nieruchomości w terminie 7 dni od dnia złożenia deklaracji, a Wykonawca włączy te nieruchomości niezwłocznie do przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 tys. złotych ( słownie: pięć tysięcy złotych) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych; f) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju przedsiębiorczości (Dz. U z 2007r Nr 42, poz. 275); 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony w Banku Spółdzielczym O/Jedlicze Nr konta bankowego: 48 8636 1028 2002 1400 0101 0010; 5. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium - Odbiór i transport niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i odpadów zielonych oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Jedlicze”. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału razem z ofertą lecz w osobnej zewnętrznej kopercie podpisanej „Wadium - Odbiór i transport niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych i odpadów zielonych oraz odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych segregowanych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Jedlicze”. 8. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 2) w art. 46 ust 5 ustawy prawo zamówień publicznych , tj. jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; poza tym z powyższego dokumentu powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie . Wadium takie powinno obejmować cały okres zawiązania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 10. Okoliczności i zasady zatrzymania oraz zwrotu wadium, określa art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prowadzonego przez Burmistrza Gminy Jedlicze, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INNE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty (nie wymienione w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 27.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016 r., poz. 1126) 1) Formularz ofertowy wraz z załącznikami; 2) Wykonawca, zgodnie z art. 6d ust. 4 pkt 5 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2018, poz. 1454), zobowiązany jest do dołączenia do oferty wykazu instalacji, do których będzie przekazywał odpady odebrane w ramach niniejszego zamówienia (z wyłączeniem odpadów zmieszanych i odpadów zielonych). 3) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 4) Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 5) Dowód wpłaty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach