Przetargi.pl
Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 ( frakcja nadsitowa powyżej 80 mm ) tj. inne odpady ( w tym zmieszane substancje i przedmioty ) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 6830630 w. 45 , fax. 044 6834377
  • Data zamieszczenia: 2016-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o.
    ul. Stara Droga 85 85
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 044 6830630 w. 45, fax. 044 6834377
    REGON: 59058504100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pgk-radomsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z o.o. 100% udziałów jest własnością gminy miasta Radomsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 ( frakcja nadsitowa powyżej 80 mm ) tj. inne odpady ( w tym zmieszane substancje i przedmioty ) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12 ( frakcja nadsitowa powyżej 80 mm ) tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11, wytwarzane w procesie technologicznym mechanicznej obróbki odpadów komunalnych na terenie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Płoszowie przy ul. Jeżynowej 40, który wchodzi w skład Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o., ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. Łódzkie. Odbiór, transport i przetwarzanie łącznie z nadzorem nad tego rodzaju działaniami dla odpadów powstałych po procesie mechanicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych, z których zostaje wydzielona frakcja nadsitowa oznaczona kodem 19 12 12. Frakcja ta wymaga zastosowania procesów odzysku. Szacunkowa ilość odpadów do zagospodarowania - 4000 Mg. Odbiór będzie następował według potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega, że podana ilość jest ilością orientacyjną, obrazującą możliwą wielkość zakresu przedmiotu zamówienia i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego. W przypadku odbioru odpadów w ilości mniejszej niż wyżej określone, Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1 Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 PLN ( słownie: piętnaście tysięcy złotych ). 8.2 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Forma wadium 8.3 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). Miejsce i sposób wniesienia wadium 8.4 Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A., konto nr 36124031321111000029671261 z dopiskiem: Wadium na odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12. 8.5 Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli przed upływem terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. 8.6 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w ust. 8.3 pkt 2)-5), wówczas Wykonawca składa oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium razem z ofertą. Dokument gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium wynikające z zapisów zawartych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. W dokumencie tym gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych warunków lub czynności. Dopuszczalnym przez Zamawiającego żądaniem gwaranta może być np. żądanie oświadczenia beneficjenta o przyczynach zatrzymania wadium oraz dokumentu potwierdzającego, że osoby, które podpisały wezwanie do zapłaty w imieniu beneficjenta, upoważnione są do jego reprezentowania. 8.7 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, poręczenia jak i do pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 8.8 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium na odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie 19 12 12. 8.9 Gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8.10 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 8.11 Wszelkie spory dotyczące gwarancji/poręczenia podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności za usługę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pgk-radomsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach