Przetargi.pl
Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.

Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 89-620 Chojnice, Nowy Dwór 35
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 39 87 846
  • Data zamieszczenia: 2023-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.
    Nowy Dwór 35
    89-620 Chojnice, woj. pomorskie
    tel. 52 39 87 846
    REGON: 220719005
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zzonowydwor.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Część 1 – obejmująca odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony – osobowe i ciężarowe)a) Odpady należy przetransportować w kontenerach DIN o pojemności około 40 m3, a następnie zagospodarować w instalacjach Wykonawcy, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.).b) Wykonawca zapewni dwa kontenery DIN o pojemności około 40 m3 do gromadzenia opon na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o.. c) Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku.d) Roczna ilość odpadów wynosi około 160 Mg (w tym około 135 Mg to opony osobowe oraz 25 Mg opony ciężarowe). Są to ilości szacunkowe, służące pomocniczo do przygotowania oferty, której Zamawiający nie musi zrealizować w pełnym wymiarze. Odbiór odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. e) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością prognozowaną i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Powyższe nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższego, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu, którego niniejszym się zrzeka. f) Średnia waga ładunku dla kontenera DIN o pojemności 39 m3 wynosi około 7 Mg (dla opon osobowych) i około 8 Mg (dla opon ciężarowych).Cześć 2 – obejmująca odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony – rolnicze) a) Odpady należy przetransportować w kontenerach DIN o pojemności około 40 m3, a następnie zagospodarować w instalacjach Wykonawcy, które posiadają decyzje zezwalające na przetwarzanie tych odpadów w procesie odzysku, w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie oraz procesami odzysku wyszczególnionymi w załączniku nr 1 do ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.).b) Wykonawca zapewni kontener DIN o pojemności około 40 m3 do gromadzenia opon na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o.o..c) Odbiór odpadów następować będzie transportem zorganizowanym przez Wykonawcę i na jego koszt, także w zakresie kosztów przewozu, ubezpieczenia na czas transportu i rozładunku.d) Roczna ilość odpadów wynosi około 50 Mg. Są to ilości szacunkowe, służące pomocniczo do przygotowania oferty, której Zamawiający nie musi zrealizować w pełnym wymiarze. Odbiór odpadów wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego. e) Zamawiający zastrzega, iż podana ilość przedmiotu zamówienia jest wielkością prognozowaną i w zależności od potrzeb Zamawiającego może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu. Powyższe nie skutkuje odstąpieniem od umowy lub zmianą jej warunków. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższego, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu, którego niniejszym się zrzeka. f) Średnia waga ładunku dla kontenera DIN o pojemności 39 m3 wynosi około 8 Mg.2. Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp. 3. Usługę należy zrealizować w systemie sukcesywnego odbioru odpadów, za pomocą środków transportowych Wykonawcy w dni robocze w godzinach 7.00-14.00. Miejsce odbioru odpadów to teren Zakładu Zagospodarowania Odpadów w miejscowości Nowy Dwór w gminie Chojnice. 4. Odbiór następować będzie na podstawie zamówień jednostkowych Zamawiającego na wskazany w umowie adres e-mail: …………5. Załadunek będzie odbywał się sprzętem Zamawiającego, umożliwiającym sprawne wypełnienie środków transportu Wykonawcy.6. Ważenie odbieranych przez Wykonawcę odpadów odbywać się będzie na zalegalizowanych wagach Zamawiającego, znajdujących się na terenie ZZO Nowy Dwór. Wagi Zamawiającego posiadają dokładność ważenia do +/- 20 kg. Ważenie potwierdzane będzie każdorazowo kwitem wagowym.7. Dokumenty ewidencji odpadów tj., kartę przekazania odpadów, sporządza Zamawiający każdorazowo za pośrednictwem indywidualnego konta w Bazie Danych o Produktach i Opakowaniach oraz o Gospodarce Odpadami (BDO).8. Wykonawca oświadcza, iż posiada ważne decyzje na przetwarzanie odpadów o kodzie 16 01 03 oraz wpis do rejestru BDO w zakresie transportu odpadów o kodzie 16 01 03. 9. W przypadku gdy Wykonawca powierzy część zamówienia Podwykonawcy, to Podwykonawca zobowiązany jest do posiadania w zakresie świadczonych usług zezwoleń, decyzji wymaganych przepisami prawa i wpisów do odpowiednich rejestrów. 10. Wykonawca lub Podwykonawca przed rozpoczęciem transportu odpadów zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu wszystkich niezbędnych danych do sporządzenia Karty Przekazania Odpadów w systemie BDO.11. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za wszelkie szkody, jak i również za utratę, ubytki oraz uszkodzenia odpadów, powstałych w wyniku transportu odpadów od chwili ich wydania przez ZZO Nowy Dwór, oraz w trakcie magazynowania, rozładunku odpadów do czasu poddania ich i zakończania procesów odzysku. 12. Wykonawca ponosi w szczególności odpowiedzialność za działania zaniechania swego personelu oraz podmiotów, którymi się posłużyło do wykonania przedmiotu zamówienia.13. Z chwilą wydania odpadów Wykonawcy przechodzą na niego wszelkie korzyści i ciężary związane z nimi oraz niebezpieczeństwo ich przypadkowej utraty lub uszkodzenia, w szczególności przejmuje on odpowiedzialność za wydane odpady, za należyte postępowanie z nimi i za skutki z tego wynikające.14. Wizja lokalnaWizja lokalna zostanie zorganizowana przez Zamawiającego w dniu 27.04.2023 r. o godz. 10.00 czasu lokalnego.Podczas wizji lokalnej nie będą przyjmowane żadne zapytania ani udzielane żadne wyjaśnienia dotyczące treści Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zapytania takie należy kierować do Zamawiającego zgodnie z zapisami SWZ.Wizja lokalna obejmie teren odbioru przedmiotu zamówienia i jego otoczenie w celu oszacowania przez Wykonawców, na ich własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, oraz wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do przygotowania oferty i podpisania wynikającej z niej Umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 2 000,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące złotych 00/100).Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w Rozdziale XIV SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu.2. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust.1 ustawy Pzp:Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę:1) będącego osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy Pzp),b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy Pzp),c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. c ustawy Pzp),d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowaw art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. d ustawy Pzp),e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. e ustawy Pzp),f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. 2012, poz. 769 ze zm.) (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. f ustawy Pzp),g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. g ustawy Pzp),h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (art. 108 ust. 1 pkt 1 lit. h ustawy Pzp)- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1 (art. 108 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp)3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzję administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że Wykonawca przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności (art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp)4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne (art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp)5) jeżeli Zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że Wykonawca zawarł z innymi Wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty niezależnie od siebie (art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp)6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1, Pzp doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego Wykonawcy lub podmiotu, który należy z Wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie Wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia (art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp).3. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawcy na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 109 ust. 1 ustawy Pzp,4. Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 5 ustawy Pzp, jeżeli udowodni Zamawiającemu, że spełnił łącznie przesłanki, o których mowa w art. 110 ust. 2 ustawy Pzp.5. Zamawiający ocenia, czy podjęte przez Wykonawcę czynności, o których mowa w pkt 4 powyżej, są wystarczające do wykazania jego rzetelności, uwzględniając wagę i szczególne okoliczności czynu Wykonawcy. Jeżeli podjęte przez Wykonawcę czynnościnie są wystarczające do wykazania jego rzetelności, Zamawiający wyklucza Wykonawcę.6. Wykluczenie wykonawcy następuje zgodnie z art. 111 ustawy Pzp.7. Podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 7 ust.1 Ustawy sankcyjnej:Z postępowania wyklucza się:1) wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w Rozporządzeniu 765/2006 i Rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę o której mowa w art. 2 przedmiotowej ustawy ze wskazaniem zastosowania środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy sankcyjnej,2) wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu ( t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 593 ze zm.) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy sankcyjnej,3) wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 Ustawy sankcyjnej.Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w pkt 1-3 powyżej.8. Na podstawie art. 5k Rozporządzenia (UE ) 833/2014 zmienionego Rozporządzeniem (UE ) 2022/1269 zakazuje się udzielania lub dalszego wykonywania wszelkich zamówień publicznych na rzecz lub z udziałem:a) obywateli rosyjskich lub osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów z siedzibą w Rosji;b) osób prawnych, podmiotów lub organów, do których prawa własności bezpośrednio lub pośrednio w ponad 50 % należą do podmiotu, o którym mowa w lit. a) niniejszego ustępu; lubc) osób fizycznych lub prawnych, podmiotów lub organów działających w imieniu lub pod kierunkiem podmiotu, o którym mowa w lit. a) lub b) niniejszego ustępu,w tym podwykonawców, dostawców lub podmiotów, na których zdolności polega się w rozumieniu dyrektyw w sprawie zamówień publicznych, w przypadku gdy przypada na nich ponad 10 % wartości zamówienia.W przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 5k Rozporządzenia (UE ) 833/2014 oferta wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp.Warunki udziału w postępowaniu zostały określone w Rozdziale V. SWZ pn. PODSTAWY WYKLUCZENIA I WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach