Przetargi.pl
Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Koźminek

Gmina Koźminek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-840 Koźminek, ul. Kościuszki 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7637085 , fax. 062 7637207
  • Data zamieszczenia: 2015-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koźminek
    ul. Kościuszki 7 7
    62-840 Koźminek, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7637085, fax. 062 7637207
    REGON: 25085541700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozminek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Koźminek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. INFORMACJE PODSTAWOWE 1. Powierzchnia Gminy Koźminek wynosi: 8 843 ha; 2. Liczba osób zameldowanych na terenie Gminy Koźminek: 7 565 osoby. 3. Liczba osób zamieszkujących na terenie Gminy Koźminek, ustalona na podstawie złożonych deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, stanowi 6 883 osoby (wg stanu na dzień 31.12.2014r.). 4. Rodzaje zabudowy, z której będzie się odbywało odbieranie odpadów komunalnych: zabudowa jednorodzinna, zagrodowa, zabudowa wielorodzinna; zabudowa niezamieszkała oraz mieszana (od 1 lipca 2015 r.). W Gminie Koźminek przeważa zabudowa jednorodzinna (budynki mieszkalne na działkach), zabudowa zagrodowa, sporadycznie zabudowa wielorodzinna. Zamawiający przewiduje wzrost lub zmniejszenie ilości nieruchomości zamieszkałych na poziomie +/- 1%. 5. Rodzaje dróg występujących na terenie Gminy Koźminek: drogi publiczne (krajowe, wojewódzkie, powiatowe, gminne, wewnętrzne) o nawierzchniach asfaltowych, utwardzanych tłuczniem oraz drogi gruntowe. Długość trasy do pokonania, to około 200 km. 6. Liczba nieruchomości zamieszkałych - (zabudowa zagrodowa i jednorodzinna): 1 822 . Zamawiający przewiduje możliwość zmian w tym zakresie na poziomie +/- 3%. 7. Szacunkowa liczba pojemników do zbiórki odpadów zmieszanych jaką Wykonawca ma obowiązek zabezpieczyć w celu udostępnienia właścicielom nieruchomości: pojemniki o pojemności 80 l - 381 szt.; pojemniki o pojemności 120 l - 1 162 szt.; pojemniki o pojemności 240 l - 277 szt.; pojemniki o pojemności 1100 l - 2 szt. Dodatkowo około 300 posesji niezamieszkałych - ilość i wielkość pojemników zostanie ustalona na podstawie deklaracji. 8. Szacunkowa liczba worków do selektywnej zbiórki w całym okresie realizacji usługi (27 miesięcy): ok. 300 000 szt. (w tym worki dla właścicieli nieruchomości dostępne w siedzibie Urzędu Gminy Koźminek). II. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Koźminek. W zakresie zamówienia jest usługa odbierania odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Koźminek (około 1822 posesje), wskazanych odpadów zgromadzonych w punkcie selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) oraz od 1 lipca 2015 r. z nieruchomości niezamieszkałych (szacunkowa ilość to ok 300 nieruchomości). Wszystkie odebrane odpady komunalne należy dostarczać do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) czyli Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw mieszczącego się w miejscowości Orli Staw 2, 62-834 Ceków (odległość od Koźminka do ZUOK Orli Staw wynosi około 18 km). 2. Określenie dokładnej ilości odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Koźminek, nie jest możliwe. Jako szacunkowe dane należy przyjąć średnie ilości odpadów komunalnych odebranych w okresie od 01.07.2013 roku do 31.12.2014 roku (półtoraroczny okres odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na zlecenie gminy): 2.1 niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: 1 385,02 Mg; 2.2 papier i tektura: 1,6 Mg; 2.3 szkło: 51,77 Mg; 2.4 tworzywa sztuczne: 2,0 Mg; 2.5 zmieszane odpady opakowaniowe: 162,85 Mg: 2.6 odpady ulegające biodegradacji: 4,7 Mg; 2.7 odpady wielkogabarytowe: 14,88 Mg; 2.8 odpady budowlane, rozbiórkowe inne niż niebezpieczne: 17,9 Mg 2.9 zużyte opony: 2,9 Mg; 2.10 żużle i popioły z gospodarstw domowych: 22,3 Mg. 3. Podane ilości odpadów komunalnych są wartościami szacunkowymi i należy je traktować jako orientacyjne, ponieważ mogą one ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. III. SPOSÓB REALIZACJI USŁUGI 1. Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, zmieszanych odpadów komunalnych będzie się odbywało z pojemników o pojemnościach 80 l, 120 l, 240 l (lub ich wielokrotność), które zapewni Wykonawca. W przypadku, gdy objętość pojemnika na danej nieruchomości zamieszkałej jest nieodpowiednia (zbyt duża lub zbyt mała) Wykonawca jest zobowiązany wymienić pojemnik w miarę posiadanych możliwości, odpowiednio do zapotrzebowania, w ramach wnoszonej opłaty w granicach przyjętej normy 30 litrów/osoba/miesiąc. 2. Odbieranie od właścicieli nieruchomości zamieszkałych, segregowanych odpadów komunalnych, będzie się odbywało w workach służących do selektywnej zbiórki, których kolorystykę i parametry opisano w pkt. 9 niniejszego SOPZ. 3. Częstotliwość odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Koźminek, w zależności od rodzaju zabudowy: 3.1 Zabudowa jednorodzinna, wielorodzinna i zagrodowa - odpady zmieszane, pozostałości z segregacji gromadzone w pojemnikach oraz odpady segregowane gromadzone w workach do selektywnej zbiórki o odpowiednich kolorach: 3.1.1 odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01 będzie się odbywało z pojemników z częstotliwością jeden raz w miesiącu, w terminach określonych harmonogramem; 3.1.2 odbieranie selektywnie zebranych odpadów komunalnych będzie następowało w workach służących do gromadzenia odpadów selektywnie zbieranych, z częstotliwością raz w miesiącu, w terminach określonych harmonogramem, za wyjątkiem popiołu, który będzie gromadzony w pojemnikach będących własnością właściciela nieruchomości o maksymalnej pojemności 120 l. Worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych zapewnia właścicielom nieruchomości zamieszkałych (zakupuje) Wykonawca, zaś cenę worków musi wliczyć w cenę oferty. 4. Zabudowa niezamieszkała odpady zmieszane będą gromadzone w pojemnikach, natomiast dla selektywnej zbiórki odpadów komunalnych przewiduje się worki, w zależności od potrzeb; 4.1 odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych o kodzie 20 03 01, będzie się odbywało z pojemników, z częstotliwością raz w miesiącu, w terminach określonych harmonogramem; 4.2 odbieranie selektywnie zbieranych odpadów komunalnych będzie się odbywało raz w miesiącu, zgodnie z terminami określonymi w harmonogramie. 5. Popioły i żużle z palenisk domowych - odbieranie popiołu będzie się odbywało raz w miesiącu w okresie od października do kwietnia i raz na kwartał w okresie od maja do września, zgodnie z terminami określonymi w harmonogramie 6. Odpady ulegające biodegradacji - odbieranie odpadów ulegających biodegradacji będzie się odbywało następująco: 6.1 odbieranie w miesiącach styczeń, luty, marzec, kwiecień, listopad i grudzień będzie się odbywało z częstotliwością jeden raz w danym miesiącu, 6.2 odbieranie w miesiącach maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, będzie się odbywało z częstotliwością 1 raz lub 2 razy w danym miesiącu (co 2 tygodnie - na pisemne zgłoszenie właściciela nieruchomości), 7. Odpady wielkogabarytowe, odpady komunalne niebezpieczne, przeterminowane leki, przeterminowane oleje i tłuszcze, przenośne baterie i akumulatory, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, chemikalia, zużyte opony Wykonawca zorganizuje odbiór dwa razy (jeden raz w okresie wiosennym i jeden raz w okresie jesiennym) w trakcie roku, w terminach określonych harmonogramem. Zamawiający przewidział limit na odpady wielkogabarytowe jednorazowo odbierane z nieruchomości - do 100 kg. 8. Odpady budowlane i rozbiórkowe inne niż niebezpieczne - odbieranie odpadów będzie następowało w wyznaczonym punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych 2 razy w roku. Zamawiający przewidział limit na odpady budowlane i niebezpieczne jednorazowo dostarczane do punktu - do 100 kg. 9. Rodzaje urządzeń służących do gromadzenia odpadów komunalnych: 9.1 pojemniki plastikowe; 9.2 worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych - wykonane z folii LDPE, grubości 0,06 mm (mikronów), pojemności 120 l (dm?), o następujących kolorach: 9.2.1 kolor niebieski - worki przeznaczone na papier i tekturę; 9.2.2 kolor zielony - worki przeznaczone na szkło; 9.2.3 kolor żółty - worki przeznaczone na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe; 9.2.4 kolor brązowy - worki przeznaczone na odpady ulegające biodegradacji. 10. Zasady realizacji przedmiotu zamówienia: 10.1 Realizując przedmiot zamówienia Wykonawca winien spełniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013r., poz. 122); 10.2 Wielkość i rodzaj pojazdu odbierającego odpady komunalne Wykonawca winien dostosować do rodzaju odbieranych odpadów oraz terenu, z którego odpady te zostaną odebrane. 10.3 Odbiór i transport odpadów zmieszanych oraz selektywnie zebranych musi się odbywać tak, aby nie dopuścić do zmieszania poszczególnych rodzajów odpadów. 10.4 W przypadku selektywnej zbiórki Wykonawca ma możliwość odbierania i dostarczania do RIPOK wszystkich selektywnie zebranych odpadów komunalnych jednym pojazdem (śmieciarką) tylko wówczas, gdy jest możliwość zważenia każdego asortymentu osobno, tzn. Wykonawca przywożący odpady musi dokonać wyładunku każdego rodzaju odpadu po kolei tak aby można było wjechać na wagę z każdym asortymentem określając jego tonaż. Przyjęcie tak dostarczonych do RIPOK odpadów będzie traktowane jako przyjęcie odpadów selektywnie zebranych, w przypadku gdy nie będzie możliwości zważenia każdego z asortymentów osobno, takie dostarczenie będzie traktowane jako dostarczenie odpadów zmieszanych, co jest niedopuszczalne. 10.5 Wykonawca jest obowiązany odebrać odpady komunalne z każdej nieruchomości, zamieszkałej, a od 1 lipca 2015 r. także niezamieszkałej, z terenu Gminy Koźminek, z każdego rodzaju pojemnika określonego, dla nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych, w Regulaminie utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Koźminek. 10.6 Zamawiający po podpisaniu umowy a przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia, przekaże Wykonawcy wykaz adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Koźminek z podaniem nieruchomości, z których odbiór będzie się odbywał w sposób selektywny i nieselektywny (odpady zmieszane). 10.7 Wykonawca ma obowiązek dostarczenia właścicielom nieruchomości, komplet worków (niebieski, zielony, żółty, brązowy) w terminie najbliższego odbioru odpadów selektywnych lub zmieszanych z danej nieruchomości. W przypadku gdy w trakcie trwania umowy właściciel nieruchomości rozpocznie selektywną zbiórkę odpadów komunalnych, pierwszy komplet worków do selektywnej zbiórki Wykonawca dostarczy na nieruchomość po otrzymaniu od Zamawiającego informacji (pismo, e-mail, fax), w terminie najbliższego odbioru odpadów zmieszanych z tej nieruchomości. Zamawiający wymaga od Wykonawcy także udostępnienia bezpłatnie właścicielom nieruchomości worków segregacyjnych w siedzibie Urzędu Gminy Koźminek w ilości 50 szt. z każdego rodzaju w celu: a) przekazania ich właścicielowi nowo zgłaszanej nieruchomości, który deklaruje chęć zabrania worków z Urzędu Gminy, b) łatwego dostępu do nich właścicielom nieruchomości, którym w trakcie trwania miesiąca zabraknie worków segregacyjnych. W sytuacji wyczerpania zapasu dostarczonych worków segregacyjnych, w siedzibie Urzędu Gminy, Wykonawca dostarczy worki najpóźniej w terminie 7 dni od przekazania takiego zapotrzebowania przez Zamawiającego. 10.8 Wykonawca w dniu podpisania umowy dostarczy Zamawiającemu harmonogram odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Koźminek obejmującego okres od 01.04.2015 roku do 31.12.2015 roku. Harmonogram winien uwzględniać, iż odbiór odpadów nie może się odbywać w dni ustawowo wolne od pracy oraz niedziele. W przypadku gdy odbiór przypada na dzień ustawowo wolny od pracy lub niedzielę, odbiór odpadów musi nastąpić w następnym dniu roboczym. 10.9 W przypadku nowo zgłoszonej nieruchomości zamieszkałej Wykonawca rozpocznie odbieranie odpadów komunalnych z tej nieruchomości od pierwszego terminu przypadającego po dacie zgłoszenia nieruchomości przez Zamawiającego. 10.10 Wykonawca jest zobowiązany do informowania Zamawiającego na bieżąco o adresach nieruchomości zamieszkałych, na których powstają odpady komunalne, które nie zostały ujęte w wykazie nieruchomości objętych gminnym systemem odbioru odpadów komunalnych, a także o nieruchomościach zamieszkałych nieujętych w systemie zamawiającego. 10.11 W kolejnych miesiącach Wykonawca jest obowiązany uzupełniać właścicielom nieruchomości zamieszkałych worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych poprzez dostarczenie nowego worka z każdego rodzaju, na zasadzie nowy worek za oddany worek z odpadami poszczególnej frakcji. 10.12 Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia jest obowiązany do odbierania odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych wyłącznie z ternu Gminy Koźminek. Zakazuje się odbierania i zapełniania bądź uzupełniania pojazdu odpadami odebranymi z nieruchomości niezamieszkałych (do momentu objęcia nieruchomości niezamieszkałych systemem, czyli do 1 lipca 2015 r.) oraz odpadami pochodzącymi z innej gminy. Pojazdy służące do odbioru odpadów komunalnych, na teren Gminy Koźminek muszą przyjechać niezapełnione (puste) a każdy samochód Wykonawcy kończący odbiór na terenie Gminy Koźminek ma obowiązek odwiezienia do RIPOK każdą ilość jaka została odebrana i załadowana na samochód. 10.13 Wszystkie odebrane odpady komunalne od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Koźminek Wykonawca jest obowiązany dostarczyć do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) w Orlim Stawie, tj. do Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli StawOrli Staw 2, 62-834 Ceków. 10.14 Dostarczając odpady komunalne z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Koźminek do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych w Orlim Stawie Wykonawca ma obowiązek przestrzegania regulaminu i zasad obowiązujących w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych Orli Staw. 10.15 Za szkody w majątku ZKG lub osób trzecich spowodowane w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 10.16 Zamawiający na podstawie odrębnej umowy ureguluje warunki związane z zagospodarowaniem odpadów komunalnych odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Koźminek, a przekazywanych do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK). 10.17 W cenę usługi Wykonawca wlicza wszelkie koszty realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności koszty związane z odbiorem odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy z terenu Gminy Koźminek, a od 1 lipca 2015 r. z nieruchomości niezamieszkałych, również koszty zakupu worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. 11. Obowiązki Wykonawcy w zakresie transportu odpadów komunalnych: 11.1 nakaz odbioru wszystkich odpadów komunalnych wyłącznie z terenu Gminy Koźminek (samochodem niezawierającym żadnych obcych odpadów komunalnych); 11.2 zakaz mieszania odpadów komunalnych zebranych z terenu Gminy Koźminek z odpadami pochodzącymi z terenu innych gmin; 11.3 zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości; 11.4 zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; 11.5 zakaz łączenia w jednej partii transportowej do ZUOK Orli Staw odpadów z terenu Gminy Koźminek z odpadami pochodzącymi z innych gmin, z podobnymi odpadami przemysłowymi, z odpadami pochodzącymi z nieruchomości niezamieszkałych do czasu objęcia tych nieruchomości systemem; 11.6 zabezpieczenie przewożonych odpadów przed wysypaniem w trakcie załadunku i transportu; 11.7 odbieranie odpadów w sposób ciągły, niezakłócający spoczynku nocnego, w terminach wynikających z harmonogramu, niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów komunalnych (zmieszanych, selektywnie zebranych, problematycznych); 11.8 posiadanie następujących ilości i rodzajów pojazdów do odbierania odpadów: 11.8.1 specjalistyczne, bezpylne przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych - co najmniej 2; 11.8.2 przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych - co najmniej 2; 11.8.3. pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej - co najmniej 1; 11.8.4. pojazd umożliwiający odbieranie z nieruchomości odpadów problematycznych - co najmniej 1; 11.8.5 pojazd umożliwiający odbiór odpadów z nieruchomości trudnodostępnych (drogi gruntowe, wąskie, przebiegające przez tereny leśne, zadrzewione itp.) - co najmniej 1; 11.8.6 wykonawca w zakresie posiadanego sprzętu powinien w szczególności spełniać wymogi rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. , poz. 122) 11.8.7 pojazdy do odbierania odpadów komunalnych powinny spełniać wymagania normy emisji spalin minimum EURO 4. 11.9 każdy samochód Wykonawcy w dniu świadczenia usługi ma obowiązek odwieźć do ZUOK Orli Staw każdą ilość odpadów, jaka została odebrana z nieruchomości objętych przedmiotem zamówienia, bez względu na stopień zapełnienia samochodu; 11.10 Wykonawca ma obowiązek wyposażyć wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Koźminek w system monitoringu bazujący na systemie pozycjonowania satelitarnego, umożliwiający trwałe zapisywanie (z częstotliwością nie większą, niż co 120 sekund), przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postoju (przez okres co najmniej jednego roku) oraz obowiązek wyposażenia pojazdów w system czujników zapisujących dane o miejscach i czasie wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych oraz wykonywanie dziennych raportów danych o położeniach pojazdu, miejscach postoju i wyładunku odpadów w instalacji docelowej podczas wykonywania prac objętych przedmiotem zamówienia zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej. 12. Inne obowiązki Wykonawcy: 12.1 W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest obowiązany do sporządzania oraz przedkładania Zamawiającemu sprawozdań, o których mowa w ustawie z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r., poz. 1399 z późn. zm.); 12.2 Wykonawca jest zobowiązany do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów zawierających następujące informacje: 12.2.1 nr wszystkich nieruchomości zamieszkałych (a od 1 lipca 2015 r. również nieruchomości niezamieszkałych) wraz z informacją co do sposobu przekazywania odpadów komunalnych (selektywny/zmieszany); 12.2.2 liczba zrealizowanych odbiorów odpadów zmieszanych z danej nieruchomości z określeniem pojemności opróżnionego pojemnika; 12.2.3 ilość worków odebranych odpadów segregowanych według kolorów; 12.2.4 ilość wydanych worków do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, wg. kolorów, w terminie 7 dni od daty zakończenia miesiąca, którego dotyczą; 12.3 Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu miesięcznych raportów, w terminie 7 dni od daty zakończenia miesiąca, którego dotyczą zawierających informacje o ilościach odebranych odpadów komunalnych dla potrzeb dokumentowania przekazania odpadów, tj.: 12.3.1 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (Mg); 12.3.2 Papier i tektura (Mg); 12.3.3 Szkło (Mg); 12.3.4 Tworzywa sztuczne (Mg); 12.3.5 Zmieszane odpady opakowaniowe (Mg); 12.3.6 Odpady wielkogabarytowe (Mg); 12.3.7 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (Mg); 12.3.8 Odpady ulegające biodegradacji (Mg); 12.3.9 Popioły i żużle z gospodarstw domowych (Mg); 12.3.10 Inne nie wymienione wyżej. 12.4 Wykonawca ponadto jest obowiązany dostarczać Zamawiającemu raporty dotyczące: 12.4.1 przypadków zbierania odpadów komunalnych w sposób niezgodny z zapisami regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Koźminek (powinien zawierać dane takie jak: adres nieruchomości, dokumentację - fotografie w postaci cyfrowej stanowiące dowód , że odpady gromadzone są w sposób niezgodny z Regulaminem; fotografie musza zostać wykonane w taki sposób, aby nie budząc wątpliwości pozwalały na przypisanie pojemników (kontenerów, worków itp.) do konkretnej nieruchomości; dane pracowników Wykonawcy, którzy stwierdzili fakt niezgodnego z Regulaminem postępowania z odpadami komunalnymi oraz ewentualne oświadczenia przez nich przekazane ; 12.4.2 adresów nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, a nieujętych w wykazie nieruchomości objętych odbiorem odpadów komunalnych; 12.4.3 trudności lub braku możliwości w dokonywaniu odbiorów odpadów komunalnych, ze wskazaniem okoliczności zdarzeń; Raporty te Wykonawca przedkłada Zamawiającemu niezwłocznie po zaistnieniu któregoś z w w przypadków, nie później jednak niż w terminie 5 dni roboczych. 12.5 Wykonawca sporządza raporty o których mowa w pkt. 9.2, 9.4 w formie elektronicznej uzgodnionej z Zamawiającym natomiast raporty opisane w pkt. 9.3 w formie papierowej. 12.6 Wykonawca jest obowiązany do przedkładania Zamawiającemu kserokopii dokumentów wagowych z ZUOK Orli Staw dotyczących ilości i rodzajów wszystkich odpadów komunalnych dostarczonych z terenu Gminy Koźminek pochodzących z nieruchomości zamieszkałych, a od 1 lipca 2015 r. także z nieruchomości niezamieszkałych oraz mieszanych w terminie 7 dni od zakończenia danego miesiąca; 12.7 Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży Zamawiającemu aktualny wykaz samochodów dowożących odpady komunalne odebrane z nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Koźminek do ZUOK Orli Staw wraz z podaniem numerów rejestracyjnych oraz wykaz osób upoważnionych do podpisywania kwitów wagowych, dokumentujących dostarczenie odpadów. W przypadku jakiejkolwiek zamiany powyższych danych w trakcie realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek uaktualnienia w/w wykazu w terminie co najmniej na jeden dzień roboczy, tj. od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do godz.15.00, przed dostarczeniem odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Koźminek do ZUOK. 12.8 Wyposażanie Gminy Koźminek, na czas trwania umowy, w oprogramowanie zainstalowane na komputerze Zamawiającego, stanowiące własność Gminy, umożliwiające kontrolę pracy wszystkich pojazdów wykorzystywanych do usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Koźminek i przeszkolenie 2 pracowników Gminy w zakresie funkcjonowania oprogramowania a także bieżąca aktualizacja oprogramowania i usuwanie pojawiających się błędów w trakcie korzystania z niego. Program ten powinien być ściśle zintegrowany z systemem monitoringu, w jaki wyposażone będą pojazdy, którymi odbierane będą odpady komunalne z terenu Gminy Koźminek tak, aby Zamawiający miał ciągły dostęp do odczytu danych, o których mowa w pkt 11.10). Dostęp do w/w oprogramowania Wykonawca zapewni Zamawiającemu podczas trwania umowy i dwa miesiące po jej zakończeniu. 13. Zamówienie obejmuje odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy począwszy od dnia 1 lipca 2015 r. 14. Przepisy obowiązujące w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, w tym: 14.1 ustawa z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013r., poz. 1399 ze zm.); 14.2 ustawa z dnia 13 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ze zm.); 14.3 ustawa z dnia 27 kwietnia 2001 roku prawo ochrony środowiska (Dz. U. Nr 62, poz. 627 z późn. zm.); 14.4 Uchwała Nr XXV/440/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012 - 2017; 14.5 Uchwała Nr XXV/441/12 Sejmiku Województwa Wielkopolskiego z dnia 27 sierpnia 2012 roku w sprawie wykonania planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012 - 2017; 14.6 Plan gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2012-2017; 14.7 Uchwała Nr IV/25/2015 Rady Gminy Koźminek z dnia 12 lutego 2015 roku w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Koźminek; 14.8 Uchwała Nr IV/24/2015 Rady Gminy Koźminek z dnia 12 lutego 2015 roku w sprawie szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów. 14.9 Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 roku w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz. U. z 2014 r., poz. 1973). IV. TERMIN REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Wykonawca zrealizuje usługę objętą przedmiotem zamówienia w terminie od dnia 1 kwietnia 2015 roku do dnia 30 czerwca 2017 roku. Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Koźminek Wykonawca musi zacząć realizować od dnia 1 kwietnia 2015 roku a dodatkowo z nieruchomości niezamieszkałych i mieszanych od 1 lipca 2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności- faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kozminek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach