Przetargi.pl
„Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mrozach ul. Graniczna 1”

Gmina Mrozy ogłasza przetarg

  • Adres: 05-320 Mrozy, Adama Mickiewicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7574175 , fax. 25 7574190
  • Data zamieszczenia: 2020-10-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mrozy
    Adama Mickiewicza 35
    05-320 Mrozy, woj. mazowieckie
    tel. 25 7574175, fax. 25 7574190
    REGON: 71158277600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mrozy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mrozach ul. Graniczna 1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy, z nieruchomości na których znajduje się domek letniskowy lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno-wypoczynkowe i z nieruchomości na których nie zamieszkują mieszkańcy z terenu gminy Mrozy (zbieranych w stacjonarnym i mobilnym Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych) z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Mrozach ul. Graniczna 1. Odbiorem zostaną objęte frakcje: 1) odpady zmieszane – szacunkowa ilość 650 MG 2) szkło- szacunkowa ilość 187 MG 3) papier – szacunkowa ilość 75 MG 4) metale– szacunkowa ilość 11 MG 5) tworzywa sztuczne– szacunkowa ilość 250 MG 6) bioodpady – szacunkowa ilość 36 MG 7) odpady opakowaniowe wielomateriałowe - szacunkowa ilość 2 MG 8) meble i inne odpady wielkogabarytowe – szacunkowa ilość 78 MG 9) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny w tym urządzenia zawierające freony np. lodówki, pralki, telewizory itp., – szacunkowa ilość 18 MG 10) odpady odzieży i tekstyliów- szacunkowa ilość 1 MG 11) zużyte opony - szacunkowa ilość 27MG 12) odpady budowlane i rozbiórkowe - szacunkowa ilość 26 MG 13) popiół - szacunkowa ilość 20 MG 14) przeterminowane leki i chemikalia- szacunkowa ilość 0,1 MG 15) odpady niekwalifikujące się do odpadów medycznych powstałych w gospodarstwie domowym w wyniku przyjmowania produktów leczniczych w formie iniekcji i prowadzenia monitoringu poziomu substancji we krwi , w szczególności igły i strzykawki - szacunkowa ilość 0,1 MG 16) odpady niebezpieczne oddzielnie gromadzone (z wyjątkiem azbestu), odpady, które ze względu na swoje właściwości lub składniki mogą stanowić zagrożenie dla jakichkolwiek elementów środowiska m.in. świetlówki, baterie, akumulatory itp.- szacunkowa ilość 0,2MG. 17) inne zebrane w sposób selektywny - szacunkowa ilość 50 MG Podane przez Zamawiającego ilości odpadów są ilościami szacunkowymi i służą jedynie jako pomoc do skalkulowania oferty. Do porównania ofert będzie brana pod uwagę łączna cena brutto przedmiotu zamówienia skalkulowana i wyrażona w PLN. Wykonawcy zobowiązani są posiadać wpis do rejestru działalności regulowanej. Odpady zagospodarowane zostaną przez Wykonawcę we własnym zakresie tzn. przekazywane będą zakładom prowadzącym działalność w zakresie odzysku bądź unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z przepisami ochrony środowiska. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne przekazane będą do instalacji komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest: a) posiadać zezwolenie na przetwarzanie odpadów, o których mowa w art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 797 ze zm.), b) posiadać umowy z Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych na przyjmowanie odbieranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych, Wykonawca zobowiązuje się: a) odbierać odpady w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego, w szczególności do zapobiegania wysypywaniu się odpadów z worków podczas dokonywania odbioru i w trakcie transportu, a w przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania. b) okazać na żądanie Zamawiającego, wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 299 ze zm.) 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Mrozach rachunek bankowy nr: 42 9227 0004 0000 1557 2000 0060 4.Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 5.W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia - do dnia", d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 7.Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: - zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Mrozy, - zezwolenie na prowadzenie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów lub umowę ewentualnie promesę, zawartą z uprawnionym przedsiębiorstwem przetwarzania odpadów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (Załącznik Nr 1 do SIWZ) 2. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach