Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Inowłódz

Gmina Inowłódz ogłasza przetarg

  • Adres: 97215 Inowłódz, ul. Spalska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (044) 710 12 33 , fax. (044) 710 12 33
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Inowłódz
    ul. Spalska 2
    97215 Inowłódz, woj. łódzkie
    tel. (044) 710 12 33, fax. (044) 710 12 33
    REGON: 59064799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: inowlodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych oraz wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe położonych na terenie Gminy Inowłódz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz na których znajdują się domki letniskowe lub innych nieruchomości wykorzystywanych na cele rekreacyjno – wypoczynkowe, jedynie przez część roku, położonych na terenie Gminy Inowłódz, w sposób zapewniający osiągniecie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn.: Dz. U z 2018 r. poz. 1454), zapisami Planu Gospodarki Odpadami Województwa Łódzkiego na lata 2016-2022 przyjętego Uchwałą Nr XL/502/17 Sejmiku Województwa Łódzkiego z dnia 20 czerwca 2017 r., Uchwały NR LIV/676/18 Sejmiku Woj. Łódzkiego z 10 lipca 2018r. w sprawie zmiany uchwały XL/503/17 z dnia 20 czerwca 2017r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa łódzkiego na lata 2016-2022 z uwzględnieniem lat 2023-2028 (poz. 3942) oraz Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Inowłódz przyjętego uchwałą Nr XXI/115/2016 Rady Gminy Inowłódz z dnia 28 kwietnia 2016 r.(Łódzk. z 2016 r. poz. 2287; zm.: Łódzk. z 2016 r. poz. 3149) 2. Urządzenia do gromadzenia odpadów typu pojemniki, kontenery, worki, które zostaną ustawione w miejscach gromadzenia odpadów, na czas trwania umowy (na nieruchomościach wskazanych przez zamawiającego) zapewnia wykonawca. UWAGA: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w ZAŁĄCZNIKU nr 8 do SIWZ. 2. Zamawiający zaleca odbycie wizji po terenie Gminy Inowłódz w celu oceny na własną odpowiedzialność, koszt i ryzyko, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania oferty, wyceny zamówienia oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100) nie później niż przed upływem terminu składania ofert. 2. Szczegółowy opis zawiera Rozdział XIV SIWZ – WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że posiada kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, tj. posiada a) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów; b) aktualny wpis do Rejestru Działalności Regulowanej prowadzonej przez Wójta Gminy Inowłódz w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Inowłódz; c) aktualny wpis do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, o którym mowa w ustawie z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1466).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – (ZAŁĄCZNIK nr 1 do SIWZ). 2. Stosowne pełnomocnictwo(a) określające zakres umocowania – jeżeli dotyczy. 3. Pisemne zobowiązanie do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy. 4. Dowód wniesienia wadium – zgodnie z opisem Rozdziału XIV SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach