Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy

Gmina Sterdyń ogłasza przetarg

  • Adres: 08320 Sterdyń-Osada, ul. T. Kościuszki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-25 7870004 , fax. 0-25 7870004
  • Data zamieszczenia: 2019-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sterdyń
    ul. T. Kościuszki 6
    08320 Sterdyń-Osada, woj. mazowieckie
    tel. 0-25 7870004, fax. 0-25 7870004
    REGON: 71158208400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sterdyn.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. CHARAKTERYSTYKA GMINY STERDYŃ: 1) Powierzchnia Powierzchnia Gminy Sterdyń wynosi 13 000 ha, tj. 30 sołectw. 2) Liczba mieszkańców Ogólna liczba mieszkańców zamieszkałych na 31.01.2019 r. - 3 363 osób a) w zabudowie wielorodzinnej 54 osoby, b) w zabudowie jednorodzinnej 3 309 osób, 3) Liczba właścicieli nieruchomości a) w zabudowie wielorodzinnej - 2 budynki, b) w zabudowie jednorodzinnej - ok. 1 330 właścicieli nieruchomości. 2. INFORMACJE O ODEBRANYCH ODPADACH Z TERENU GMINY STERDYŃ W 2018 R WG INFORMACJI PRZEDSIĘBIORCÓW: odpady zmieszane (20 03 01) - 169,700 Mg, odpady wielkogabarytowe (20 03 07) - 30,480 Mg, papier i tektura (15 01 01 i 20 01 01) - 0,00 Mg, szkło (15 01 07),(20 01 02); - 72,900 Mg, tworzywa sztuczne (15 01 02), (20 01 39) oraz metale (15 01 04),(20 01 40); - 66,990 Mg, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny (20 01 23, 20 01 35, 20 01 36) - 9,255 Mg odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach (popiół) 20 01 99 16,920 Mg zużyte opony (16 01 03) 6,960 Mg odpady ulegające biodegradacji (20 02 01) 3,180 Mg 3. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST : 1) Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy: a) niesegregowane zmieszane odpady komunalne o kodzie - (20 03 01) b) odpady zbierane w sposób selektywny: - papier (15 01 01),(20 01 01); - metale (15 01 04),( 20 01 40); - tworzywa sztuczne (15 01 02,(20 01 39); - szkło (15 01 07),(20 01 02); - opakowania wielomateriałowe (15 01 05); - odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji (15 01 01 i 20 02 01); - odpady zielone (20 02 01) ; - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny(20 01 35),(20 01 36),(20 01 23); - meble, inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07) oraz urządzenia sanitarne (umywalki, sedesy, wanny, kabiny prysznicowe ), zlewozmywaki; - zużyte opony (16 01 03); - popiół (20 03 99) 2) Osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.z 2018 r. poz.1454 ze zm.), określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r. poz.2167) oraz osiągnięcie poziomów określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz.2412). 4. URZĄDZENIA, SPOSÓB I CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU ODPADÓW 1) Zabudowa wielorodzinna 2 budynki ; a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) - 1 kontener KP- 7 lub 4 szt. pojemników o pojemności 1100 l Sterdyń ul. Lipowa 4, - 2 pojemniki o pojemności 1100 l Sterdyń ul. Lipowa 1 odbierane będą na zgłoszenie zarządcy nieruchomości lub pracownika Urzędu Gminy w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia ; b) selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie do specjalistycznych pojemników o pojemności 1100 l - pojemnik kolor zielony z napisem „Szkło”- 2 szt.; na odpady ze szkła w tym odpady opakowaniowe ze szkła; - pojemnik kolor żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne - 4 szt.; na odpady z metali w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe; - pojemnik kolor niebieski z napisem „ Papier”- 2 szt.; na odpady z papieru,w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury lub 2 kontenery KP-7przystosowane do segregacji odpadów plus 2 pojemniki 1100 l - odbierane będą na zgłoszenie zarządcy nieruchomości lub pracownika Urzędu Gminy w terminie 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia ; c) pojemniki zapewnia Wykonawca i ustawia je w miejscu wskazanym przez Zarządcę nieruchomości. 2) Zabudowa jednorodzinna: a) niesegregowane zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w workach czarnych o pojemności 120 l lub pojemnikach o pojemności 120 l lub 240 l ; - worki lub pojemniki zapewni Wykonawca i przekaże je lub ustawi w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości; - w przypadku zaopatrzenia właścicieli nieruchomości w worki przewiduje się: 1 worek czarny na gospodarstwo 1- 2 osobowe, 2 worki czarne na gospodarstwo 3 osobowe i powyżej 3 osób. Właściciele nieruchomości będą mogli także wykorzystać własne pojemniki . Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów jeden raz na miesiąc. b) selektywnie zbierane odpady komunalne gromadzone będą w workach o pojemności od 60 do 120 l lub pojemnikach 240 l; - worek, pojemnik niebieski z napisem „ Papier”- na odpady z papieru,w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, - worek, pojemnik żółty z napisem „Metale i tworzywa sztuczne - na odpady z metali w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych w tym odpady opakowaniowe z tworzyw sztucznych oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe; - worek,pojemnik zielony z napisem „Szkło”- na odpady ze szkła w tym odpady opakowaniowe ze szkła; - worek brązowy z napisem „Bio” na odpady ulegające biodegradacji i bioodpady, - worek szary z napisem Popiół - na popiół, - worki kolorowe zapewnia Wykonawca. Właściciele nieruchomości będą mogli także wykorzystać własne pojemniki (aktualnie około 85% właścicieli nieruchomości wyposażonych jest w pojemniki do segregacji odpadów). Częstotliwość odbioru przez Wykonawcę odpadów selektywnie zbieranych : - z tworzyw sztucznych, papieru,opakowań wielomateriałowych, metalu raz na dwa miesiące, - szkła raz na trzy miesiące (raz na kwartał). 3) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów w odrębne dni, tj. każdy rodzaj odpadu w inny dzień: odpady zmieszane jednego dnia, w innym dniu tworzywa sztuczne, papier, opakowania wielomateriałowe, metal, w innym dniu szkło oraz w odrębne dni odpady ulegające biodegradacji i popiół. 4) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania wszystkich odpadów komunalnych zgromadzonych w pojemnikach lub w workach, wytwarzanych na terenie wszystkich nieruchomości tj. zabudowy zwartej,zabudowy kolonijnej, pojedynczych posesji w zabudowie kolonijnej - na których zamieszkują mieszkańcy. 5) Przy każdorazowym odbiorze worków z odpadami z każdego punktu odbioru Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia tej samej ilości worków danego rodzaju co odebrał. 6) Wykonawca zaopatrzy w worki do segregacji odpadów sołtysa wsi i Urząd Gminy w Sterdyni,w celu udostępnienia ich mieszkańcom nie posiadającym pojemników oraz na odpady, które są odbierane w sposób selektywny a nie ma na nie pojemników. 7) Przy pierwszym odbiorze odpadów (po podpisaniu umowy) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadu w workach z poprzedniej firmy. 8) Wspólnie dla zabudowy wielorodzinnej i jednorodzinnej a) odpady wielkogabarytowe, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz urządzenia sanitarne (umywalki, sedesy, wanny, kabiny prysznicowe ), zlewozmywaki - będą odbierane od właścicieli nieruchomości, z przed ich nieruchomości w terminach określonych przez Wykonawcę. Częstotliwość odbioru odpadów – 2 razy do roku (jeden termin na wiosnę drugi termin na jesieni). b) zużyte opony będą odbierane od właścicieli nieruchomości z przed ich nieruchomości w ilości nie więcej niż 8 opon z samochodu osobowego,w terminach odbioru odpadów wielkogabarytowych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. c) odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające biodegradacji,odpady zielone z ogrodów, będą odbierane w miesiącach maj, lipiec, wrzesień w terminach określonych w harmonogramie odbioru odpadów, d) popiół będzie odbierany w miesiącach grudzień, luty, kwiecień w terminach określonych w harmonogramie odbioru odpadów. 9) Szacunkowa ilość urządzeń do gromadzenia odpadów oraz rodzaj wymaganego sprzętu technicznego: a) liczba i rodzaj worków lub pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych pojemnościach; - worki koloru czarnego odpowiedniej jakości o pojemności 120 l – ok. 25 000 szt. lub pojemniki 240 l – ok. 800 szt. b) liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności od 60 do 120 l : kolor zielony – ok. 5 000 szt. kolor żółty - ok. 5 000 szt kolor niebieski - ok. 3 000 szt. kolor brązowy - ok. 1 000 szt. kolor szary - ok. 3 000 szt. - grubość dostosowana do rodzaju danego odpadu; - nadruk jednostronny, kolor czarny w treści informacja dotycząca rodzaju odpadu gromadzonego w worku. d) sprzęt techniczny: - minimum 2 pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych, - minimum 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, - minimum1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej. - pojazdy muszą spełniać wymagania techniczne określone przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym oraz innymi przepisami szczególnymi, muszą być trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwą firmy oraz danymi teleadresowymi podmiotu odbierającego odpady komunalne od właścicieli nieruchomości. - pojazdy muszą posiadać konstrukcję zabezpieczającą przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizującą oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, nie powodujące nieprzyjemnych zapachów, obsługiwane przez doświadczoną kadrę. - pojazdy muszą być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, - pojazdy wyposażone w system monitoringu umożliwiający trwałe zapisywanie, przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdów, miejscach postoju, miejscach wyładunku odpadów - umożliwiający weryfikację tych danych . 5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA : od dnia 1 lipca 2019 r. do 30 czerwca 2020 r. 6. OBOWIĄZKI WYKONAWCY: 1. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych: 1) Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE z dnia 19 listopada 2008 r. w sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz.U.UE.L 2008.312.3) 2) Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r. poz. 1454 ze zm.) 3) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 26 lipca 2018 r. w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych i zebranych odpadach komunalnych,odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U.z 2018 r., poz.1627), 4) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412), 5) Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 14 grudnia 2016 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2016 r. poz.2167 ), 6) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U.z 2013 r.,poz.122), 7) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2018 r. poz.992 ze zm.), 8) Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2018 r. poz.1466 ze zm.) oraz rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy. 9) Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza. 10) Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sterdyń. 11) Uchwały w sprawie określenia szczegółowego sposobu i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi z terenu Gminy Sterdyń. 12) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie RODO.  13) Innych aktów normatywnych obowiązujących na obszarze Gminy Sterdyń. 2 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Zagospodarowania (tj. poddania odzyskowi lub unieszkodliwieniu) odpadów odebranych od właścicieli nieruchomości zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami o której mowa w ustawie o odpadach. 2) Przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK) ujętej w Wojewódzkim Planie Gospodarki Odpadami dla Mazowsza. 3) Osiągnięcia odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13września 1996 r.o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.z 2018 r. poz.1454 ze zm.) określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 15 grudnia 2017 r. w sprawie poziomów ograniczenia składowania masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji (Dz. U. z 2017 r. poz. 2412), Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dni 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U.z 2016 r. poz.2167 ). 4) Prowadzenia ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5) Przekazywania sprawozdań z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz dokumentów potwierdzających odzysk lub recykling odpadów. 6) Przekazywania Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów lub innego dokumentu równoważnego. 7) Przekazywania Zamawiającemu bieżących informacji o adresach nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego. 8) Przekazania Zamawiającemu wykazu telefonów do kontaktów roboczych z uwzględnieniem łączności bezprzewodowej niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi, oraz na żądanie Zamawiającego udostępnienia podglądu trasy pojazdów odbierających odpady. 9) Do kontrolowania właścicieli nieruchomości pod kątem selektywnego zbierania odpadów komunalnych oraz niezwłocznego informowania Zamawiającego o przypadkach niedopełniania przez nich w/w obowiązku. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzania zawartości pojemników i worków na odpady segregowane. W przypadku zaobserwowania, że w pojemnikach lub workach na odpady segregowane znajdują się odpady innego rodzaju, niż wskazuje opis umieszczony na worku (zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Sterdyń) pozostawia się je do przesegregowania, z załączoną informacją na pojemniku lub worku. Informując o tym Zamawiającego, w comiesięcznych informacjach składanych za miesiąc ubiegły. Podobnie należy postępować w przypadku odpadów niesegregowanych (zmieszanych) gdy w czarnym worku znajdują się odpady, które powinny być wysegregowane. Wykonawca dostarcza wykaz adresów nieruchomości, na których stwierdzono nieprawidłową segregację odpadów oraz inne nieprawidłowości w trakcie świadczenia usług. Informowania na bieżąco Zamawiającego o nieruchomościach, w których wystawiane są nadmierne ilości odpadów niesegregowanych. 10) Do odbierania odpadów w sposób zapewniający utrzymanie odpowiedniego stanu sanitarnego tj. pojazdy powinny być czyste, nie powodujące nieprzyjemnych zapachów, zabezpieczone przed wypadaniem odpadów oraz zapobiegania wysypywaniu się odpadów z pojemników i worków podczas dokonywania odbioru i przewozu a w przypadku wysypania zebrania odpadów leżących obok pojemników lub worków. 3. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli zamieszkałych nieruchomości w terminie do dnia 30 czerwca 2019 r. : 1) w worki na odpady zmieszane w zabudowie jednorodzinnej. Na potwierdzenie dostarczenia worków na odpady zmieszane wraz z harmonogramem odbioru odpadów - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od sołtysa wsi o zaopatrzeniu mieszkańców wsi w worki i harmonogramy. 2) Wykonawca zaopatrzy w worki do segregacji odpadów sołtysa wsi i Urząd Gminy w Sterdyni , w celu udostępnienia ich mieszkańcom nie posiadającym pojemników oraz na odpady, które są odbierane w sposób selektywny a nie ma na nie pojemników. 3) Kontener KP-7 i pojemniki 1100 l w zabudowie wielorodzinnej dla 2 budynków 1 Kontener KP 7 lub 4 pojemniki o pojemności 1100 l oraz 2 pojemniki o pojemności 1100- na odpady zmieszane i 8 szt pojemników o pojemności 1100 l do selektywnej zbiórki odpadów lub 2 kontenery KP- 7 i 2 pojemniki 1100 l przystosowane do selektywnej zbiórki odpadów. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenie od zarządcy nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem. 4. Wykonawca odpowiada za: 1) informowanie mieszkańców o zasadach i terminach odbierania poszczególnych rodzajów odpadów w tym celu sporządza harmonogram odbioru odpadów, który po akceptacji Zamawiającego zostanie podany do publicznej wiadomości na stronie internetowej Gminy oraz Wykonawca zaopatrzy w nie mieszkańców Gminy przed dniem 30 czerwca 2019 r. i przed 31 grudnia 2019 r. 2) za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym i innych ustawach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5.000 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych) zgodnie z zapisami SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1. KOMPETENCJI LUB UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI ZAWODOWEJ O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW - Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada: 3.1.1 Decyzję właściwego organu na zbieranie i transport odpadów komunalnych z uwzględnieniem odpadów niebezpiecznych lub wpis do rejestru o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r., poz. 992 z późn. zm.), 3.1.2. Wpis do rejestru działalności regulowanej, o której mowa w art. 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r. poz.1454) prowadzonego przez Wójta Gminy Sterdyń, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. 3.1.3. Wpis do rejestru zbierającego sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzonego przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska wymaganego zgodnie z art.7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym lub wpis do rejestru, o którym mowa w art.49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W raz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody , że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenia według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie) o ile ofertę składa pełnomocnik, d) w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) e) zobowiązanie podmiotu trzeciego– jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. f) zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach