Przetargi.pl
„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siedliszcze 2018-2019”

Gmina Siedliszcze ogłasza przetarg

  • Adres: 22-130 Siedliszcze, ul. Szpitalna
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 692 284 , fax. 825 692 202
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siedliszcze
    ul. Szpitalna 15 A
    22-130 Siedliszcze, woj. lubelskie
    tel. 825 692 284, fax. 825 692 202
    REGON: 55010800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedliszcze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Siedliszcze 2018-2019”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych w granicach administracyjnych Gminy Siedliszcze. Realizacja zamówienia musi zapewniać osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1289), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, przyjętego uchwałą Sejmiku Województwa Lubelskiego Nr XXIV/396/16 z dnia 2 grudnia 2016 roku w sprawie uchwalenia Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Siedliszcze, a w szczególności: - odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych bez względu na występujące warunki atmosferyczne z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych położonych na terenie gminy Siedliszcze, - zorganizowanie i obsługa najpóźniej do dnia 15 stycznia 2018 roku Stacjonarnego Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (zwanym dalej PSZOK) w Siedliszczu, (plac Urzędu Miejskiego w Siedliszczu) oraz zagospodarowanie zebranych w tym punkcie odpadów, - organizacja i obsługa Mobilnego Punktu Zbiórki Odpadów (zwanym dalej „MPZO”) w każdej miejscowości gminy Siedliszcze przynajmniej dwa razy w roku (raz w okresie wiosennym oraz raz w okresie jesiennym) oraz zagospodarowanie zebranych w tym punkcie odpadów, - nieodpłatne zaopatrywanie właścicieli nieruchomości w odpowiednie worki do odbioru odpadów. Przy pierwszym odbiorze odpadów Wykonawca przekaże dwa komplety worków. Następnie przy każdym kolejnym odbiorze Wykonawca będzie przekazywał worki na wymianę (jeden zabrany – jeden przekazany). Grubość worków musi zapewniać należytą odporność na rozerwanie przy normalnych warunkach ich użytkowania i zabierania. Wykonawca zapewni rezerwę worków, którą przekaże każdemu sołtysowi w minimalnej ilości 10 kompletów. Sołtys będzie odpowiedzialny za racjonalne gospodarowanie tymi workami a Wykonawca będzie uzupełniał na bieżąco tą rezerwę. Dodatkowo 30 kompletów jako rezerwę Wykonawca przekaże do Urzędu Miejskiego w Siedliszczu i adekwatnie będzie uzupełniał tą rezerwę. Szczegółowy opis zamówienia stanowi załącznik do SIWZ zamieszczony na stronie Gminy Siedliszcze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada: a) aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9b ust. 2 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1289 ze zm.) w zakresie wszystkich rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem, b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2016 r., poz. 1987) w zakresie rodzajów odpadów objętych niniejszym postępowaniem,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach