Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Dzikowiec od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na 2019 rok

Gmina Dzikowiec ogłasza przetarg

  • Adres: 36122 Dzikowiec, ul. Dworska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-17 7442109 , fax. 0-17 2274508
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dzikowiec
    ul. Dworska 62
    36122 Dzikowiec, woj. podkarpackie
    tel. 0-17 7442109, fax. 0-17 2274508
    REGON: 69058169500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadzikowiec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Dzikowiec od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na 2019 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych z terenu Gminy Dzikowiec. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw. 90500000-2 Usługi związane z odpadami. 90533000-2 Usługi zagospodarowania odpadów. 90514000-3 Usługi recyklingu odpadów. 90512000-9 Usługi transportu odpadów. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia: A. Ogólna charakterystyka Gminy Dzikowiec w kontekście odbioru i zagospodarowania odpadów. Liczba mieszkańców zamieszkałych na terenie Gminy Dzikowiec wynosi: ok. 4678 osób (zameldowanych wg stanu na dzień 04.11.2018 jest 6555 osób) 1) Na terenie Gminy Dzikowiec znajduje się około 1315 nieruchomości . 2) Obszar Gminy wynosi 12 158 ha, w skład Gminy Dzikowiec wchodzi 8 miejscowości: 3) Dzikowiec, Nowy Dzikowiec, Lipnica, Kopcie, Wilcza Wola, Mechowiec, Osia Góra, Płazówka. 4) W Gminie Dzikowiec w okresie od 01.01.2017 do 31.12.2017 roku z nieruchomości zamieszkałych i PSZOK zebrano następujące ilości odpadów komunalnych (ilości podane są w Mg) : Kod odpadu 15 01 01 – opakowania z papieru i tektury – 7,229 Mg Kod odpadu 15 01 02- opakowania z tworzyw sztucznych– 5,064 Mg Kod odpadu 150107 – opakowania ze szkła – 54,214 Mg Kod odpadu 150106 – zmieszane odpady opakowaniowe – 19,134 Mg Kod odpadu 20 03 01 – niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne –305,15 Mg Kod odpadu 16 01 03 – zużyte opony -2,54 Mg Kod odpadu 17 01 07 -Zmieszane odpady z betonu, gruzu ceglanego, odpadowych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia inne niż wymienione w 17 01 06 – 29,68 Mg Razem odpady: 423,011 Mg B. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 5) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru, transportu i zagospodarowania całej ilości odpadów komunalnych wystawionych i przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym: 1) zmieszanych odpadów komunalnych i pozostałości z segregacji odpadów 2) papieru i tektury, 3) szkła, 4) tworzyw sztucznych, metali, odpadów wielomateriałowych, 5) odpadów ulegających biodegradacji. 6) Wykonawca zobowiązany jest do nieodpłatnego wyposażenia nieruchomości z których odbierane są odpady komunalne w pojemniki: - o pojemności 120 l – 1 szt. na kółkach, - w kolorowe worki o pojemności 80-120 l w ilości po 2 szt. z każdego rodzaju do gromadzenia odpadów w sposób selektywny z folii LDPE o grubości zapewniającej wytrzymałość worków przeznaczonych na gromadzenie odpadów selektywnych lub zgodnie z rzeczywistymi potrzebami mieszkańców: a) żółtego – tworzywa sztuczne, metale i odpady wielomateriałowe b) zielonego – szkło białe i kolorowe, c) niebieskiego – papier i tektura, d) brązowego – biodegradowalne. 7) Wykonawca udostępnia worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, które będą przekazywane mieszkańcom gminy przy każdym odbiorze w takiej samej ilości i rodzaju jakie zostały odebrane. Worki winny być oznaczone odpowiednią informacją o rodzaju gromadzonych w nich odpadów, nazwą, adresem oraz numerem telefonu Wykonawcy i Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany będzie najpóźniej do 31 grudnia 2018r. do wyposażenia nieruchomości zamieszkałych w odpowiednie pojemniki i worki oraz wyposażenia Punktów Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) położonego w miejscowości Wilcza Wola na działce nr ewid. 1546/1 oraz w miejscowości Nowy Dzikowiec, 36-122 Dzikowiec ul. Komunalna 4 na działce nr ewid. 232/2, 233/2 w odpowiednie kontenery w ilości 9 szt. na każdy w/w PSZOK o minimalnej pojemności 1100 L w tym na odpady 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07 , 20 03 07 minimalnej pojemności Kp 7. W PSZOK odbierane będą odpady segregowane o kodach: Kod odpadu 20 01 35 –zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione 20 01 21 i 20 01 23 zawierające niebezpieczne składniki Kod odpadu 20 01 36 –zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne inne niż wymienione w 200121, 200123, 200135 Kod odpadu 20 03 07-odpady wielkogabarytowe Kod odpadu 20 01 08,20 02 01 –odpady ulegające biodegradacji Kod odpadu 20 01 27,20 01 28 –farby, tusze, farby drukarskie, kleje Kod odpadu 20 01 13–rozpuszczalniki Kod odpadu 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07 –drobne odpady budowlane i rozbiórkowe Kod odpadu 20 01 99 –popiół z gospodarstw domowych Kod odpadu 15 01 02- opakowania z tworzyw sztucznych Kod odpadu15 0101- opakowania z papieru i tektury Kod odpadu 15 01 02, 15 01 04 , 20 01 40 -opakowania z metalu , metale Kod odpadu 16 01 03 – zużyte opony. Obsługę i funkcjonowanie PSZOK zapewnia Zamawiający. 8) Częstotliwość odbioru odpadów zmieszanych i selektywnych. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych z terenu gminy Dzikowiec z nieruchomości zamieszkałych z częstotliwością: a) odpady zmieszane : co najmniej jeden raz w miesiącu, b) odpady selektywne : szkło, tworzywa sztuczne, metale i odpady wielomateriałowe – styczeń, marzec, maj, czerwiec, lipiec, sierpień, wrzesień, październik, grudzień, c) odpady selektywne: opakowania z papieru i tektury – raz na kwartał, d) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, w tym odpady zielone – dwa razy w roku w okresie od 01 kwietnia do 31 października, e) odpady ulegające biodegradacji ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów, w tym odpadów zielonych: należy poddawać kompostowaniu na terenie nieruchomości w przydomowych kompostownikach (nie może to powodować uciążliwości dla użytkowników nieruchomości sąsiednich),w przypadku braku możliwości kompostowania należy je gromadzić w workach, które należy wystawić przed posesję w terminie podanym w harmonogramie odbioru odpadów lub dostarczyć samodzielnie do Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych; f) popiół – należy dostarczać samodzielnie do Punktu selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, g) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny – dwa razy w roku, lub z Punktu selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, raz na kwartał, a w przypadku przepełnienia i wysypywania sukcesywnie, h) odpady wielkogabarytowe, meble, zużyte opony- dwa razy w roku, lub z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, raz na kwartał, a w przypadku przepełnienia i wysypywania sukcesywnie, i) odpady budowlane i rozbiórkowe – dwa razy w roku, lub z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, raz na kwartał, a w przypadku przepełnienia i wysypywania sukcesywnie . j) zużyte opony - dwa razy w roku, lub z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, raz na kwartał, a w przypadku przepełnienia i wysypywania sukcesywnie . 9) Odbiór odpadów z PSZOK następował będzie na zgłoszenie Zamawiającego, w godzinach otwarcia. 1. Wykonawca zobowiązany będzie w ramach umowy do przygotowania harmonogramu odpadów oraz do jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości do dnia 31grudnia 2018 r. Wykonawca będzie zobowiązany również do dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości innych dokumentów związanych z Systemem Gospodarki Odpadami Komunalnymi. 2.Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę harmonogramem i zatwierdzonym przez Zamawiającego. 3.Wykonawca jest obowiązany do realizacji "reklamacji" (nieodebranie z nieruchomości odpadów zgodnie z harmonogramem, niedostarczenie worków na odpady segregowane itp.) w czasie nie dłuższym niż zaoferowanym w złożonej ofercie od otrzymania zawiadomienia e-mailem od Zamawiającego. Wykonanie reklamacji należy niezwłocznie potwierdzić e-mailem na adres Zamawiającego. 4.Wykonawca jest zobowiązany do porządkowania terenu zanieczyszczonego odpadami komunalnymi i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, kontenerów, worków, pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu. 5.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania odpadów zebranych w PSZOK systematycznie, nie rzadziej niż raz na kwartał aby nie dopuścić do ich przepełnienia i wysypywania . Obsługę i funkcjonowanie zapewnia zamawiający. 6.Urządzenia do gromadzenia odpadów komunalnych zostaną ustawione przez wykonawcę w miejscach uzgodnionych z właścicielami nieruchomości. Jeśli podczas odbierania odpadów komunalnych dojdzie do uszkodzenia lub zniszczenia z winy Wykonawcy pojemników, wykonawca w trakcie realizacji zamówienia zobowiązany będzie do dodatkowego dostarczenia pojemników na swój koszt. 7.System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. 8.Wykonawca podczas realizacji zamówienia zapewni osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 9.W trakcie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany będzie do wyposażenia nieruchomości w odpowiednie pojemniki na odpady zmieszane o pojemności 120 litrów na kółkach (szacunkowa ilość pojemników 1315) oraz worki przeznaczone na surowce wtórne o pojemności od 80-120 litrów w ilości 2 szt. z każdego rodzaju zgodnie ze zgłoszeniem Zamawiającego. Dostarczenie i ustawienie pojemników na odpady zmieszane na teren wskazanych nieruchomości nastąpi w ciągu 2 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego. Dotyczy to sytuacji zmiany ilości pojemników na danej nieruchomości, bądź nowych nieruchomości jeżeli pojawią się w trakcie realizacji zamówienia. 10.W dniu podpisania umowy Wykonawca otrzyma od Zamawiającego szczegółowy wykaz właścicieli nieruchomości, z których odbierane będą stałe odpady komunalne. 11.Za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 12.Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia nie będzie mógł mieszać selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi. 13.Wykonawca zobowiązany będzie do ważenia wszystkich odebranych odpadów komunalnych na legalizowanej wadze własnej lub punkcie w miejscu odbioru odpadów. 14.Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, pozostałości z sortowania odpadów komunalnych oraz odpadów zielonych do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych wskazanej w „Planie gospodarki odpadami dla województwa podkarpackiego”, oraz do przekazywania selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku(Dz. U. z 2018 r. poz. 992 z późn. zm.), o odpadach. 15.Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia odpadów na własny koszt do instalacji przewidzianej do zastępczej obsługi w przypadku awarii regionalnej instalacji. 16.Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, a w przypadku ich niedopełnienia wykonawca zobowiązany jest przyjąć odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany będzie w ciągu 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego powiadomienia o tym zamawiającego. Do informacji wykonawca zobowiązany będzie dołączyć dokumentację (protokół z zaistnienia takiego zdarzenia) umożliwiają identyfikację nieruchomości. 17.Wykonawca w okresie obowiązywania umowy jest zobowiązany ograniczyć masę odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania do wysokości określonej w przepisach rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012 r. poz. 676). 18.W przypadku stwierdzenia, że usługi wykonywane są niezgodnie z obowiązującymi przepisami Zamawiający może odmówić zapłaty i żądać ich ponownego wykonania lub odstąpić od umowy z winy Wykonawcy z naliczeniem kary umownej. 19.Obowiązkiem Wykonawcy będzie odbieranie odpadów komunalnych od wszystkich właścicieli nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie gminy Dzikowiec. Usługa obejmuje zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudnodostępnych (szczególnie zimą i w okresie wzmożonych opadów deszczu i śniegu) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwią odbiór odpadów z punktów adresowych o problematycznej lokalizacji. 20.Wykonawca zobowiązany jest: a) posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej trwale i czytelnie oznakować pojazdy w widocznym miejscu z nazwą firmy oraz danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, b) posiadać na terenie bazy magazynowo - transportowej urządzenia do selektywnego gromadzenia odpadów komunalnych przed ich transportem do miejsc przetwarzania -urządzenia należy utrzymywać we właściwym stanie technicznym i sanitarnym, c) aby pojazdy były zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadały aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, d) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed niekontrolowanym wydostaniem się na zewnątrz odpadów, podczas ich magazynowania, przeładunku, a także transportu, e) poddawać pojazdy i urządzenia myciu i dezynfekcji z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu sanitarnego, nie rzadziej niż raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie - Wykonawca winien posiadać aktualne dokumenty potwierdzające wykonanie czynności, na koniec każdego dnia roboczego opróżniać pojazdy z odpadów i parkować wyłącznie na terenie bazy magazynowo- transportowej, f) aby konstrukcja pojazdów zabezpieczała przed rozwiewaniem i rozpylaniem przewożonych odpadów oraz minimalizowała oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady, g) wyposażyć pojazdy w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenie do ważenia odpadów komunalnych. 21.Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabranie dostawionych przy pojemnikach worków niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi(każdej ilości), jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków. C. Obowiązki dotyczące prowadzenia dokumentacji związanej z realizacją zamówienia: a) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających informacje o ilości i rodzaju pojemników znajdujących się na nieruchomościach, które obsługuje Wykonawca. Ponadto Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić i przekazać Zamawiającemu imienny wykaz zmian w ilości i rodzaju pojemników, które nastąpiły w danym miesiącu. b) Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania Zamawiającemu w wersji papierowej sprawozdań półrocznych o jakich mowa w art. 9 n ustawy o Utrzymaniu czystości i porządku w gminach Sprawozdania powinny być sporządzone zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z 26 lipca 2018r.(Dz. U. z 2018r. poz. 1627) w sprawie wzorów sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych, odebranych nieczystościach ciekłych oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami, a w przypadku zmiany rozporządzenia, zgodnie z obowiązującymi wzorami druków. c) W celu umożliwienia sporządzenia przez Zamawiającego rocznego sprawozdania z realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi, o którym mowa w art. 9q ustawy, Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu niezbędne informacje umożliwiające sporządzenie sprawozdania. Wykonawca zobowiązany będzie również do przedkładania Zamawiającemu innych informacji nt. odbioru, unieszkodliwiania i segregacji odpadów jeśli w trakcie realizacji zamówienia na Zamawiającego nałożony zostanie obowiązek sporządzania innych sprawozdań z zakresu gospodarki odpadami. Dotyczy to tylko informacji w posiadaniu, których będzie Wykonawca a nie Zamawiający. d) Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu najpóźniej wraz z fakturą za dany okres rozliczeniowy raportów wagowych zawierających wyszczególnienie miejsca odbioru odpadów oraz ilości i rodzaju odebranych odpadów (zgodnie z obowiązująca klasyfikacją odpadów). e) Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania Zamawiającemu kart przekazania odpadów do RIPOK-ów bądź innej jednostki do odbioru odpadów selektywnie zebranych zgodnie z obowiązującymi wzorami, o jakich mowa w rozporządzeniu Ministra Środowiska z 8 grudnia 2010 r. w sprawie wzorów stosowanych na potrzeby ewidencji i odpadów, rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 8 grudnia 2010 r. w sprawie zakresu informacji oraz wzorów formularzy służących do sporządzania i przekazywania zbiorczych zestawień danych o odpadach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 27 9159 1010 2003 3000 0039 0006, zaś dowód wniesienia wadium tj. potwierdzenie polecenia przelewu lub wpłaty gotówkowej załączyć do oferty. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza Zamawiający uzna, iż wadium zostało wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium zostanie uznana przez rachunek zamawiającego najpóźniej do ostatecznego terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w Urzędu Gminy Dzikowiec pokój 23 zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność dołączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy z postępowania (art.89 ust.1 pkt 7b) ustawy Pzp). Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Pzp Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium na rzecz Zamawiającego (art. 46 ust. 5 ustawy Pzp) jeżeli: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Minimalne warunki/Opis sposobu dokonywania oceny warunków: Określenie warunku: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:  działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Dzikowiec, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2018 poz. 1454 z późn. zm.),  jest wpisany do Rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami, prowadzonego przez Marszałka Województwa o którym mowa w Ustawie o odpadach z 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2018r. poz. 992 z późn. zm.), a informacje zawarte w tym rejestrze potwierdzają posiadane przez Wykonawcę uprawnienia niezbędne do realizacji zamówienia,  posiada umowę z RIPOK lub instalacją zastępczą na przyjęcie zmieszanych odpadów komunalnych,  jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach