Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka

Gmina Rudka ogłasza przetarg

  • Adres: 17-123 Rudka, ul. Brańska 13
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 730-58-52 , fax. 0-85 730-58-51
  • Data zamieszczenia: 2014-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rudka
    ul. Brańska 13 13
    17-123 Rudka, woj. podlaskie
    tel. 0-85 730-58-52, fax. 0-85 730-58-51
    REGON: 05065896000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Rudka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych ze wszystkich nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, położonych na terenie gminy Rudka. System odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w wyniku prowadzenia działalności gospodarczej. Zamówienie obejmuje: 1) systematyczne odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, zebranych w pojemnikach, workach i kontenerach, tj.: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych łącznie jako tzw. odpady suche, tj.: tworzywa sztuczne i metale, szkło białe i kolorowe, makulatura (papier, tektura, w tym opakowania, gazety, czasopisma itp.), opakowania wielomateriałowe, tekstylia, c) odbieranie popiołu i żużla, d) odbieranie odpadów zielonych, c) odbieranie odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego; 2) odbieranie selektywnie zebranych odpadów komunalnych z PSZOK w Rudce, w tym przeterminowanych i zbędnych leków, chemikaliów, rozpuszczalników, olejów odpadowych, zużytych baterii i akumulatorów, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, wyeksploatowanego sprzętu elektronicznego i elektrycznego AGD i RTV, opakowań po środkach ochrony roślin i nawozach, zużytych opon oraz tworzyw sztucznych, opakowań metalowych, opakowań wielomateriałowych, papieru i tekstylii, szkła białego i kolorowego; 3) wyposażenie nieruchomości w pojemniki, kontenery i worki, zgodnie z zapisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rudka; 4) dostawa pojemników i kontenerów specjalistycznych do selektywnej zbiórki odpadów w PSZOK w Rudce; 5) zagospodarowanie odebranych odpadów w instalacjach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.), zapisami Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami, uchwały w sprawie wykonania Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Rudka, a także innymi przepisami prawa ustawowego i miejscowego. Dla oszacowania ceny w niniejszym postępowaniu, należy przyjąć następujące dane wyjściowe: 1) ilość pojemników o pojemności 120 l - 0 szt.; 2) ilość pojemników o pojemności 240 l - 864 szt.; 3) ilość worków czarnych, o pojemności 30 kg - 6000 szt. na rok; 4) ilość worków bezbarwnych, o pojemności 120 l - 300 szt. na rok. 5) ilość punktów odbioru odpadów w zabudowie jednorodzinnej- 491 szt. 6) ilość punktów odbioru odpadów w zabudowie wielorodzinnej - 3 szt. 7) ilość nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, na których odpady zbierane są w sposób zmieszany - 119 szt. 8) ilość nieruchomości w zabudowie jednorodzinnej, na których odpady zbierane są w sposób selektywny - 372 szt. 9) ilość nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej, na których odpady zbierane są w sposób zmieszany - 1 szt. 10) ilość nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej, na których odpady zbierane są w sposób selektywny 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 0/100). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 11.12.2014 r. do godz. 10.00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Brańsku, nr konta 20806300010010010013000008. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wpłacono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności faktury
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.ug.rudka.wrotapodlasia.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach