Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Lubasz

Gmina Lubasz ogłasza przetarg

  • Adres: 64720 Lubasz, ul. B. Chrobrego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 255 60 12 , fax. 67 255 64 62
  • Data zamieszczenia: 2018-12-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubasz
    ul. B. Chrobrego 37
    64720 Lubasz, woj. wielkopolskie
    tel. 67 255 60 12, fax. 67 255 64 62
    REGON: 57079110600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubasz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości położonych na terenie Gminy Lubasz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych w opisie zamówienia odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy, tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo – łącznie z nieruchomościami zabudowanymi budynkami letniskowymi oraz z ogólnodostępnych punktów zlokalizowanych na terenie Gminy Lubasz, w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2018 r., poz. 1454) oraz innymi przepisami prawa – w tym: Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji (Dz. U. z 2017 r. poz. 19), uchwałą Sejmiku Województwa Wielkopolskiego Nr XXXI/810/17 z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2016-2022 wraz z planem inwestycyjnym, uchwałą Sejmiku Województwa Wielkopolskiego Nr XXXI/811/17 z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2016-2022 wraz z planem inwestycyjnym wraz z uchwałami zmieniającymi oraz Uchwałą Nr XXV/252/13 Rady Gminy Lubasz z dnia 27 czerwca 2013 r. w sprawie: uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lubasz, Uchwałą Nr XVIII/136/16 Rady Gminy Lubasz z dnia 10 marca 2016 roku w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/252/13 Rady Gminy Lubasz z dnia 27 czerwca 2013 roku w sprawie: uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubasz, Uchwałą Nr XXIX/285/17 z dnia 30 czerwca 2017 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/252/13 Rady Gminy Lubasz z dnia 27 czerwca 2013 roku w sprawie: uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubasz oraz Uchwałą Nr XXIX/285/17 z dnia 30.06.2017 r. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXV/252/13 Rady Gminy Lubasz z dnia 27 czerwca 2013 r. w sprawie: uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubasz. 1. Zakres zamówienia obejmuje: Odbieranie odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo – łącznie z nieruchomościami zabudowanymi budynkami letniskowymi), w tym: a) odbieranie odpadów komunalnych niesegregowanych (zmieszanych), b) odbieranie odpadów segregowanych: - ulegających biodegradacji (odpadów zielonych), - wielkogabarytowych, - zużytych opon, - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, - papier, - metal, - szkło, - tworzywa sztuczne, - opakowania wielomateriałowe z zastrzeżeniem, że Wykonawca odbierze każdą ilość wyżej wymienionych odpadów komunalnych. Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów gromadzonych w sposób selektywny, przygotowanych zgodnie z informacją o sposobie prawidłowego segregowania odpadów komunalnych zawartą w załączniku nr 10 do SIWZ – dot. sytuacji po zmianie Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Lubasz. 2. Odbieranie odpadów z terenu nieruchomości: Na terenie nieruchomości zamieszkałych stale i czasowo obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: 1) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne: a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne odbierane będą z pojemników o pojemności 120 l lub 240 l od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo) – właściciele nieruchomości zapewniają w/w pojemniki na danych nieruchomościach oraz utrzymują je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, b) częstotliwość odbioru (wywozu) niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych - 2 razy w miesiącu, zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego (również w zabudowie wielorodzinnej), c) w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej niesegregowane odpady komunalne odbierane będą z pojemników typu SM-1100 - właściciele (zarządcy) nieruchomości zapewniają w/w pojemniki na danych nieruchomościach oraz utrzymują je w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym, d) ilość budynków (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo) podano w punkcie dotyczącym charakterystyki Gminy Lubasz, e) obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów selektywnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwienia zgodnie z przepisami obowiązującego prawa, jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. Zgodnie z obowiązującymi zapisami prawa odpady zmieszane i odpady ulegające biodegradacji powinny trafić do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych - zgodnie z zapisami uchwały Sejmiku Województwa Wielkopolskiego Nr XXXI/810/17 z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie uchwalenia Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2016-2022 wraz z planem inwestycyjnym, uchwałą Sejmiku Województwa Wielkopolskiego Nr XXXI/811/17 z dnia 29 maja 2017 r. w sprawie wykonania Planu gospodarki odpadami dla województwa wielkopolskiego na lata 2016-2022 wraz z planem inwestycyjnym wraz z uchwałami zmieniającymi. Wobec powyższego Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do dokumentacji przetargowej Zamawiającemu kopię umowy z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych (RIPOK) wskazaną w w/w planie, świadczącą o tym, że będzie ona odbierać odpady komunalne zmieszane i odpady ulegające biodegradacji z terenu Gminy Lubasz. Wykonawca w trakcie trwania umowy – czyli od 01.03.2019 r. do 30.06.2019 r. zobowiązany jest niezwłocznie poinformować Zamawiającego o zmianie miejsca gdzie dostarczane są odpady z Gminy Lubasz. f) Obowiązkiem Wykonawcy będzie również posprzątanie wokół ww. pojemników, gdy zajdzie taka potrzeba, między innymi poprzez zabranie dostawionych przy pojemnikach worków z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi (właściciele nieruchomości mają możliwość dostawienia tego rodzaju worków, w przypadku gdy pojemność pojemnika w danym miesiącu będzie niewystarczająca), jak również przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) sprawozdania z miejsc odbioru tego rodzaju worków (adres i ilości dostawionych worków) potrzebnego do przeprowadzenia kontroli ilości osób zamieszkałych na danej nieruchomości. g) Wykonawca odpady zmieszane i ulegające biodegradacji musi przekazywać do regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w taki sposób aby przewożone odpady nie wydostały się z pojazdów je przewożących począwszy od miejsca ich zebrania, aż do przywiezienia ich na miejsce docelowe do RIPOK-u. 2) Selektywnie zebrane odpady komunalne (odpady segregowane): a) odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych w zabudowie mieszkaniowej jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się dwa rodzaje worków: - worek zielony – na odpady ulegające biodegradacji (odpady zielone) – kod odpadów 20 02 01, - worek żółty – na opakowania po środkach ochrony roślin i chemikaliach (w tym chemii gospodarczej) – kody odpadów 15 01 02, 15 01 04, 15 01 07. b) worki do odbioru od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych (dla mieszkańców przystępujących do segregacji, na wymianę, w ramach reklamacji, itp.) zapewnia Wykonawca. Przedmiotowe worki powinny posiadać następujące parametry: - materiał – folia polietylenowa o grubości zapewniającej wytrzymałość worków, pojemność: 120 l, c) worki do pierwszego odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć mieszkańcom w ilościach zapewniających funkcjonowanie systemu, d) w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej odbiór selektywnie zebranych odpadów komunalnych będzie się odbywać w systemie pojemnikowym, tj. w pojemnikach o pojemności min. 1.100 l zawierających wyraźne oznaczenie zbieranych w nich odpadów, tj.: - pojemnik brązowy z napisem „Bio” na odpady ulegające biodegradacji, - pojemnik niebieski z napisem „Papier” na odpady z papieru, w tym tektury, odpady opakowaniowe z papieru i odpady opakowaniowe z tektury, - pojemnik zielony z napisem „Szkło” na odpady ze szkła, w tym odpady opakowaniowe ze szkła, - pojemnik koloru żółtego z napisem „Metale i tworzywa sztuczne” na odpady metali, w tym odpady opakowaniowe z metali, odpady tworzyw sztucznych, w tym odpady opakowaniowe tworzyw sztucznych, oraz odpady opakowaniowe wielomateriałowe. Istniejące pojemniki stosowane w zabudowie mieszkaniowej wielorodzinnej używane przed wejściem w życie Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji (Dz. U. z 2017 r., poz. 19) muszą zawierać oznaczenie wskazane powyżej, tj. „Bio”, „Papier”, „Szkło”, „Metale i tworzywa sztuczne”. Częstotliwość wywozu selektywnie zebranych odpadów komunalnych („Papier”, „Szkło”, „Metale i tworzywa sztuczne”) - 1 raz w miesiącu, odpady ulegające biodegradacji 2 razy w miesiącu - zgodnie z harmonogramem dot. odbioru odpadów selektywnych wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Wykonawcę z Zamawiającym, e) obowiązkiem Wykonawcy będzie: - uzupełnianie na własny koszt właścicielom nieruchomości worków do selektywnego zbierania odpadów komunalnych po każdorazowym odbiorze, poprzez pozostawianie przy wejściu na nieruchomość nowych pustych worków w dniu odbioru selektywnie zebranych odpadów komunalnych, w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, - zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów poprzez przekazanie ich do odzysku zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w miesiącu) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. f) Odbiór odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzęt elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon odbywać się będzie bezpośrednio przed posesjami właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy (tzw. nieruchomości zamieszkałe stale i czasowo). g) Częstotliwość odbioru odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzęt elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon – 1 raz w okresie od 01.03.2019 r. do 30.06.2019 r. roku zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym z Zamawiającym i zaakceptowanym przez Zamawiającego. h) Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych odpadów wielkogabarytowych, zużytego sprzęt elektrycznego i elektronicznego oraz zużytych opon poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa oraz przedstawienie Zamawiającemu (jeden raz w danym miesiącu zbiórki) dowodów potwierdzających wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów. i) Wykonawca zobowiązany jest odbierać od właścicieli nieruchomości odpady komunalne zbierane selektywnie określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji (Dz. U. z 2017 r., poz. 19) z ogólnodostępnych punktach zlokalizowanych na terenie miejscowości Gminy Lubasz. Opróżnianie tych pojemników następować będzie z taką częstotliwością, która zapobiega ich przepełnieniu. Miejsca magazynowania odpadów komunalnych winny być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na odbieraniu odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z przepisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dnia 13 września 1996 r. (Dz.U. z 2018 r., poz. 1454), ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2018 r. poz. 992 ze zm.). 3. Inne obowiązki Wykonawcy: • wykonanie przedmiotu umowy w sposób profesjonalny, nie powodujący przeszkód oraz niedogodności dla właścicieli nieruchomości położonych na terenie Gminy Lubasz, • zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy, dostatecznej liczby środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w liczbie co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, • porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, • wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy, • dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów, złych warunków atmosferycznych, itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy. Wykonawca uzgodni z Zamawiającym termin odbioru odpadów z nieruchomości, do których dojazd był niemożliwy w terminie wynikającym z harmonogramu, • ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, • okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, • odbieranie odpadów, które zostały przygotowane przez właściciela nieruchomości do odbioru niezgodnie z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lubasz oraz z innymi powszechnie obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, • niezwłoczne, jednakże nie później niż w ciągu 3 dni roboczych przekazywanie Zamawiającemu informacji w formie pisemnej o niezgodnym z Regulaminem utrzymania czystości i porządku na terenie gminy Lubasz przygotowaniu przez właściciela nieruchomości, odpadów komunalnych do odbioru (powiadomienie powinno zawierać: wskazanie dnia odbioru odpadów komunalnych oraz adres nieruchomości, z której odebrano odpady wraz z dokumentacją fotograficzną, podpis pracownika Wykonawcy odbierającego odpady), • wykonywanie przedmiotu zamówienia - usług w taki sposób, aby ich standard sanitarny był zgodny z obowiązującymi przepisami prawa, samochody przewożące odpady należy myć i/lub poddawać dezynfekcji w zależności od potrzeb (należy je utrzymywać w odpowiednim stanie higieniczno - sanitarnym), • wykonywanie usług zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym także z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2018 r. poz. 799 ze zm.), żeby 4. Wykonawca nie naraził swoim działaniem lub zaniechaniem na negatywne skutki środowiska naturalnego (zarówno umyślnie jak i nieumyślnie działania Wykonawcy). 4. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji trzech opisanych poniżej działań edukacyjnych: - przygotowanie broszur (w formacie A5) na temat błędów popełnianych przez mieszkańców przy segregacji odpadów i minimum jednorazowe dostarczenia broszur mieszkańcom segregującym odpady – treść ulotki określa zał. Nr 10 do SIWZ, - przygotowywanie w ramach działań edukacyjnych przynajmniej dwóch artykułów związanych z właściwą segregacją odpadów, do umieszczenia na stronie internetowej gminy i w lokalnej prasie, - przeprowadzenie przynajmniej jednej akcji edukacyjnej – pogadanki ekologicznej w szkołach na terenie Gminy Lubasz. 5. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp., wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 poz. 917 ze zm.). W szczególności: 1) Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: • kierowanie pojazdami, które transportują odpady z terenu Gminy Lubasz. 2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: • oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. 4) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy 6) Wymagane jest zatrudnianie ww. osób przez cały okres trwania umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się pod rygorem wykluczenia z postępowania przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku z niżej wymienionych form: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 89 8951 0009 1300 2176 2000 0040 Bank Spółdzielczy Czarnków /O Lubasz; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 poz. 110 ze zm.). 3. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Lubasz. UWAGA: Z treści dokumentu wadium składanego w formie niepieniężnej musi wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium, na pisemne (pierwsze) żądanie Zamawiającego, w przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Dokument ten musi również zawierać termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji, przy czym termin ten nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 4. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 5 ustawy Pzp, pozostali Wykonawcy zgodnie z przesłankami art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 5. Zasady zwrotu wadium reguluje art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz ust. 5 pkt 1, 2, 4 i 8; 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 2.1. kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, tj. posiadają: a) zezwolenie na transport i zbieranie odpadów, b) decyzję na magazynowanie odpadów, jeżeli odpady będą magazynowane na terenie bazy magazynowo - transportowej, c) wpis do rejestru działalności regulowanej, tj. o uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się podmioty, które posiadają wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Lubasz, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie, d) wpis do rejestru Głównego Inspektora Ochrony Środowiska w zakresie zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Załącznik nr 6 wzór umowy, Załącznik nr 1 wzór formularza ofertowego, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach