Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze II obejmującym miejscowości: : Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska” – rok 2019

Gmina Żabno ogłasza przetarg

  • Adres: 33240 Żabno, ul. Jagiełły
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 146 456 373 , fax. 146 456 420
  • Data zamieszczenia: 2018-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabno
    ul. Jagiełły 1
    33240 Żabno, woj. małopolskie
    tel. 146 456 373, fax. 146 456 420
    REGON: 52913700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych w gminie Żabno z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy w sektorze II obejmującym miejscowości: : Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska” – rok 2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbieranie i zagospodarowanie wskazanych odpadów komunalnych z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy położonych na terenie Gminy Żabno w sektorze II obejmującym miejscowości: Żabno, Podlesie Dębowe, Odporyszów, Gorzyce, Otfinów, Kłyż, Nieciecza, Goruszów, Czyżów, Pierszyce, Janikowice, Siedliszowice, Pasieka Otfinowska, w sposób zapewniający osiągnięcie odpowiednich poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie poziomów masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie z zapisami ustawyz dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. 2018.1454 z póź. zm.), zgodnie z zapisami „Planem Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego”, którego wykonanie ogłoszone zostało uchwałą Nr XXV/398/12 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 2 lipca 2012 r., oraz zmianami do uchwały Nr XXV/398/12 z dnia 2 lipca 2012 r. w sprawie wykonania Planu Gospodarki Odpadami Województwa Małopolskiego oraz przepisami Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Żabno. Informacje dotyczące II sektora Gminy Żabno 1. Powierzchnia Powierzchnia sektor II gminy Żabno wynosi ok.65 km2 2. Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców w sektorze II gminy Żabno wynosi wg zameldowania 9259 osoby, wg deklaracji – 7143 osoby w zabudowie wielorodzinnej i jednorodzinnej. Liczba osób zamieszkała w zabudowie jednorodzinnej - wg zameldowania 8639 osoby, wg deklaracji – 6669 osób Liczba osób zamieszkałych w zabudowie wielorodzinnej - wg zameldowania 620 osoby, wg deklaracji - 474 osób Liczba nieruchomości w sektorze II gminy Żabno wynosi - 2213 Liczba nieruchomości jednorodzinnych wynosi - 2202 Liczba budynków wielorodzinnych w sektorze I gminy Żabno 11 szt. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi 1600 Mg/12 miesięcy (w tym ok. 1400 Mg/12 miesięcy odpadów o kodzie 200301, ok. 33 Mg/12 miesięcy odpadów zielonych). Ilość wytworzonych odpadów komunalnych na terenie Gminy Żabno sektor II oraz ilość worków i pojemników nie jest zależna od zamawiającego. Ustalone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb zamawiającego, z uwzględnieniem ilości odpadów wytworzonych przez wytwórców. Wykonawca przy określeniu wynagrodzenia a w oparciu o podane wielkości charakterystyczne uzna indywidualnie ilość odpadów i oceni wartość usługi nie żądając dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowania za osiągnięcie innych wielkości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych.) 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach określonych w art.45 ust.6 ustawy . 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012 z dopiskiem : „Odbiór odpadów komunalnych Sektor II”. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 4.Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w ofercie. 5.Do oferty należy dołączyć kopię wniesienia wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 7.Oferta niezabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 8.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy . 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art.46 ust.4a i ust.5. ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Burmistrza Żabna. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie sprawdzenia w prowadzonych rejestrach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Formularz ofertowy wg wzoru zawartego w Załączniku nr 1 2)Pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy i zaciągania w jego imieniu zobowiązań. Musi być załączone w oryginale albo załączone jako kopia pełnomocnictwa uwierzytelniona notarialnie (jeżeli dotyczy). 3)Pisemne zobowiązania innych podmiotów od oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (jeśli dotyczy). 4)Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO - Załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach