Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nagłowice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych"

Gmina Nagłowice ogłasza przetarg

  • Adres: 28-362 Nagłowice, ul. Mikołaja Reja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3814567, 3814523 , fax. 413 814 567
  • Data zamieszczenia: 2019-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nagłowice
    ul. Mikołaja Reja 9
    28-362 Nagłowice, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 3814567, 3814523, fax. 413 814 567
    REGON: 29101039800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.naglowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nagłowice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest„Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nagłowice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych" 1.Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu gminy Nagłowice liczącej 17 sołectw: Brynica Mokra, Caców, Cierno - Żabieniec, Chycza - Brzóski, Deszno, Jaronowice, Kuźnice, Nagłowice, Nowa Wieś, Rakoszyn, Rejowiec, Ślęcin, Trzciniec, Warzyn Pierwszy, Warzyn Drugi, Zagórze, Zdanowice: gromadzonych w sposób selektywny jak i zmieszany oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. terminowego i właściwego odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości według ustalonych harmonogramów, odbioru odpadów wystawionych w pojemnikach lub workach przed nieruchomości zamieszkałe,i niezamieszkałe wywozu i ich zagospodarowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, – które to czynności należy wykonywać w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Wykonawcy z zastrzeżeniami: a) nie wolno z nieruchomości do jednego samochodu zbierać jednocześnie odpadów zmieszanych lub pozostałych z segregacji i surowców wtórnych, b) jeżeli odbiór odpadów segregowanych i zmieszanych następuje w tym samym czasie Wykonawca wykonuje usługę dwoma samochodami odpowiednio oznakowanymi w tym napisy „surowce wtórne” i „odpady komunalne”, Prowadzenie kart ewidencji odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Właściciele nieruchomości gromadzić będą odpady w następujących rodzajach pojemników: a) worki o pojemności od 60l do 120l, b) pojemniki o pojemności 120l, 240l i 1100l, c) kontenery KP-7 o poj. 6500l-7000l, d) kosze uliczne 10l – 30l. e) pojemniki o pojemności 80l- dla nieruchomości mieszanych (w części zamieszkałe i niezamieszkałe) 1) Kolorystyka pojemników do selektywnej zbiórki (worków i pojemników) będzie następująca: • kolor niebieski - papier i tektura • kolor zielony - szkło bezbarwne i kolorowe • kolor żółty – metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, • kolor brązowy - ulegające biodegradacji i zielone • kolor czarny - pozostałe w tym niesegregowane. • kolor niebieski - odzież i tekstylia /dodatkowo/ 2)Wykonawca wyposaża nieruchomości zamieszkałe w odpowiednią ilość worków do segregacji odpadów tj.(zostawia przed nieruchomością tyle worków ile zebrał w danym dniu) o kolor niebieski - papier i tektura, o kolor zielony - szkło bezbarwne i kolorowe o kolor żółty – metal, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, o kolor brązowy – odpady biodegradowalne • kolor niebieski - odzież i tekstylia /dodatkowo / o 3)Minimalne grubość worków (Wykonawca jest zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wiarygodny dokument poświadczający wymagana jakość worków) przeznaczona do segregacji odpadów dostarczanych właścicielom nieruchomości zamieszkałych przez Wykonawcę tj.: o żółte – 40 mikronów o zielone- 50 mikronów o niebieskie – 40 mikronów o brązowy – 50 mikronów 4. Podstawowe dane o uwarunkowaniach zamówienia: a)orientacyjna liczba nieruchomości, z których będą odbierane odpady komunalne stanowi zestawienie Nr 1 do SIWZ, b)orientacyjna liczba pojemników, do wywozu w ciągu miesiąca kalendarzowego z nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Nagłowice zestawienie nr 2 do SIWZ c)ilość odpadów odebranych z terenu gminy Nagłowice, na podstawie sprawozdań kwartalnych składanych przez przedsiębiorców posiadających zezwolenie na odbieranie odpadów komunalnych w latach 2017-2018w zestawieniu Nr 3 do SIWZ d)inne dane charakteryzujące uwarunkowania zamówienia podaje zestawienie Nr 4 do SIWZ. e)Sprawozdanie miesięczne dotyczące ilości odebranych odpadów komunalnych niezgodnie z zadeklarowanym odbiorem od mieszkańców zestawienie Nr 5 do SIWZ( w przypadku braku lub złej segregacji). 5.Wykonawcy wraz z zawarciem umowy zostanie przekazana szczegółowa dokumentacja według zestawień do SIWZ, którą należy uznać za dokumentację wyjściową do stworzenia bazy właścicieli nieruchomości. W trakcie realizacji zadania baza ta będzie podlegała modyfikacjom ze względu na zmianę właścicieli nieruchomości, wielkości wytwarzanych odpadów czy też powstawania nowych obiektów na nieruchomościach, gdzie będą wytwarzane odpady komunalne lub ich likwidacji. 6.Zamawiający zastrzega, że wykaz nieruchomości, ilość mieszkańców oraz ilość i rodzaj pojemnika może się zmienić w trakcie realizacji zamówienia. Ustalone ilości orientacyjne będą ulegały zmianom stosownie do rzeczywistej ilości nieruchomości, ilości mieszkańców, ilości i rodzaju odpadów wytworzonych przez właścicieli nieruchomości. Jednakże z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje prawo do zwiększenia wynagrodzenia. 7.Wykonawca zobowiązany jest do odbioru i zagospodarowania całej masy odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości gromadzonych w sposób selektywny oraz odpadów zmieszanych. 8.Wykonawca ma obowiązek dokonywania kontroli odpadów przygotowanych do odbioru z przed nieruchomości zamieszkałej i niezamieszkałej w zakresie zgodności sposobu oddawania odpadów (w systemie zmieszanym lub selektywnym) z deklaracją. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, tj. oddawania odpadów w systemie zmieszanym przy deklarowanym systemie selektywnym Wykonawca ma obowiązek wykonać dokumentację fotograficzną z której jednoznacznie wynikać będzie której nieruchomości dotyczy. Odpady niewłaściwie posegregowane należy odebrać jako zmieszane. W przypadku nieruchomości niezamieszkałej Wykonawca ma obowiązek dokonać sprawdzenia ilości oddanych pojemników w stosunku zgodności z zestawieniem nr 2. Następnie Wykonawca jest zobowiązany w ciągu 2 dni roboczych, zawiadomić Zamawiającego o tym fakcie na piśmie, załączając dokumentację fotograficzną. 9.Wykonawca ma obowiązek odebrać wszystkie wystawione przed nieruchomość zamieszkałą odpady, znajdujące się w pojemnikach oraz workach oznaczonych i nieoznaczonych. Wykonawca za każdy odebrany sprzed nieruchomości oznaczony worek z odpadami zobowiązany jest zostawić odpowiedni worek na zamianę. 10. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania czystości terenu przy pojemnikach w trakcie realizacji usługi odbioru odpadów, tzn. uprzątania odpadów, które wysypały się w trakcie ładowania lub transportu oraz do odstawienia pojemników na miejsce nie powodujące zagrożenia dla ruchu i bezpieczeństwa. 11. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego i właścicieli nieruchomości o niemożności wykonania usługi w terminie i podjętych działaniach naprawczych. 12.Wykonawca jest zobowiązany realizować usługę odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych według niżej określonych warunków częstotliwość i sposób odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości odbywać się będzie, zależnie od rodzaju zabudowy i rodzaju odpadu oraz zgodnie z regulaminem utrzymania czystości i porządku w gminie tj. : A. ZABUDOWA JEDNORODZINNA na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie gromadzenie odpadów w systemie pojemnikowo – workowym: 1.niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o poj.120l lub 240 l lub w workach o poj. 60l, 120l, Częstotliwość odbioru z nieruchomości – 1 raz w miesiącu. 2.segregowane – tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, odpady biodegradowalne zielone oraz pozostałości sortowania, przeznaczone do składowania gromadzone będą w pojemnikach o poj.120 l lub 240 l lub workach o poj. 60 l, 120 l, Częstotliwość odbioru z nieruchomości – 1 raz w miesiącu. 3. segregowane – papier, tektura, Częstotliwość odbioru z nieruchomości –dwa razy w roku czerwiec, grudzień. 4. szkło Częstotliwość odbioru z nieruchomości –1 raz na kwartał( marzec, czerwiec, wrzesień, grudzień). B.ZABUDOWA WIELORODZINNA na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie gromadzenie odpadów w systemie mieszanym workowo – pojemnikowym oraz pojemnikowo – kontenerowym: 1. niesegregowane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o poj.120l,240l, 1100 l, Częstotliwość odbioru z nieruchomości, –2 raz w miesiącu 2. segregowane – tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, odpady biodegradowalne zielone oraz pozostałości sortowania, przeznaczone do składowania gromadzone będą w pojemnikach o poj.120 l lub 240 l lub workach o poj. 60 l, 120 l, Częstotliwość odbioru z nieruchomości – 2 razy w miesiącu. 3. segregowane – papier, tektura, Częstotliwość odbioru z nieruchomości – 2 razy w miesiącu. 4. szkło Częstotliwość odbioru z nieruchomości – 2 razy w miesiącu. C. NIERUCHOMOŚCI NIEZAMIESZKAŁE: na terenie nieruchomości niezamieszkałych (działalność produkcyjna, usługowa, handlowa i obiekty użyteczności publicznej,cmentarze) obowiązywać będzie system mieszany: pojemniki, worki, kontenery: 1. niesegregowane odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach o poj. 80 l, 120 l, 240 l, 1100 l, KP-7 lub workach o poj. 60 l, 120 l Częstotliwość odbioru z nieruchomości niezamieszkałych–1 raz w miesiącu (dodatkowy drugi wywóz w miesiącu w razie potrzeby na zgłoszenie Zamawiającego ) a) segregowane – tworzywo sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, ulegające biodegradacji i zielone oraz pozostałości sortowania, przeznaczone do składowania gromadzone będą w pojemnikach o poj.80l, 120 l, 240 l, 1100l,KP-7 lub workach o poj. 60 l, 120 l Częstotliwość odbioru z nieruchomości niezamieszkałych 1 raz w miesiącu(dodatkowy drugi wywóz w miesiącu w razie potrzeby na zgłoszenie Zamawiającego) b) segregowane – papier, tektura, szkło, gromadzone będą w pojemnikach o poj. 80 l, 120 l, 240 l, 1100 l, KP-7 lub w workach o poj. 60 l, 120 l Częstotliwość odbioru z nieruchomości niezamieszkałych –1 razy w miesiącu(dodatkowy drugi wywóz w miesiącu w razie potrzeby na zgłoszenie Zamawiającego) 2. Cmentarze -po wcześniejszym zgłoszeniu ( dodatkowy wywóz w październiku, listopadzie 2019, 2020 r. w razie potrzeby na zgłoszenie)Wykonawca zobowiązany jest do odbioru w/w odpadów w ciągu 24 godzin od zgłoszenia Zamawiającego. W przypadku gdy odbiór odpadów nie nastąpi w dowolnym miesiącu z danego cmentarza odbiór ten przechodzi na późniejszy termin na inne cmentarze w zależności od zgłoszenia przez Zamawiającego. D. WARUNKI WSPÓLNE: 1) odpady budowlane i rozbiórkowe powstałe w wyniku prac niewymagających zgłoszenia lub pozwolenia na budowę przekazywane będą przez właścicieli nieruchomości do punktu selektywnej zbiórki odpadów na terenie oczyszczalni ścieków ul. Mikołaja Reja62 w Nagłowicach, skąd będą odbierane na zgłoszenie zarządcy, a ponadto - bezpośrednio od właścicieli nieruchomości z nieruchomości, zgromadzonych w workach 120l x 6 szt. lub pojemnikach 3x 240 l dostarczonych przez Wykonawcę na żądanie lub do odbioru z Urzędu Gminy w Nagłowicach ul. Mikołaja Reja 9W przypadku większych ilości należy dostarczyć do PSZOK własnym transportem.. 2) chemikalia i akumulatory gromadzone w workach o poj. 60l lub 120l oraz przekazywane będą przez właścicieli nieruchomości do punktu selektywnej zbiórki odpadów na terenie oczyszczalni ścieków ul. Mikołaja Reja62 w Nagłowicach, skąd będą odbierane na zgłoszenie zarządcy, a ponadto poprzez odbieranie wystawionych w/w odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami. Częstotliwość odbioru z nieruchomości -2 razy w roku,w miesiącach:(kwiecień, sierpień) 3)zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, baterie gromadzone w workach o poj. 60l lub 120l przekazywane będą przez właścicieli nieruchomości do punktu selektywnej zbiórki odpadów na terenie oczyszczalni ścieków ul. Mikołaja Reja62 w Nagłowicach, skąd będą odbierane na zgłoszenie zarządcy, a ponadto poprzez odbieranie wystawionych w/w odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami. Częstotliwość odbioru z nieruchomości -2 razy w roku,w miesiącach:(kwiecień, sierpień) 4) meble i odpady wielkogabarytowe, opony, worki po nawozach, folie (np. po sianokiszonkach itp.)sznurki pochodzące z gospodarstw domowych i rolnych przekazywane będą przez właścicieli nieruchomości do punktu selektywnej zbiórki odpadów na terenie oczyszczalni ścieków ul. Mikołaja Reja 62 w Nagłowicach,, skąd będą odbierane na zgłoszenie zarządcy, a ponadto poprzez odbieranie wystawionych w/w odpadów przez właścicieli przed swoimi nieruchomościami. Częstotliwość odbioru z nieruchomości –2 razy w roku w miesiącach: /kwiecień, sierpień/ 5) z koszy ulicznych o poj. 10l lub 30l Wykazy ilości i rozmieszczenia koszy i pojemników zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Częstotliwość odbioru (przystanki autobusowe, parkingi, miejsca przed kościołami, przy świetlicach, placach zabaw i inne) – dwa razy w miesiącu w stałych terminach, proporcjonalnie ( np. 1poniedziałek 3 poniedziałek, lub 2 poniedziałek i 4 poniedziałek, analogicznie do innych dni tygodnia). Wykonawca przekaże szczegółowy harmonogram odbioru odpadów dotyczący dni w jakich będzie odbierał w/w odpady. Natomiast w remizach, co najmniej raz na 3 miesiące(lub na zgłoszenie w zależności od potrzeb raz w miesiącu). 6) leki z aptek na terenie gminy, w których znajdują się ustanowione selektywne punkty zbiórki Częstotliwość odbioru – raz na kwartał Wykaz aptek Zamawiający przekaże w formie wykazu. E. PSZOK 1. Do PSZOK będą przyjmowane bez limitu niżej wymienione odpady komunalne zbierane w sposób selektywnyprzez właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Nagłowice. a) papier i tektura b) metale c) tworzywa sztuczne d) opakowania wielomateriałowe e) szkło f) odpady komunalne ulegające biodegradacji g) odpady zielone h) meble i inne odpady wielkogabarytowe i) chemikalia,detergenty j) zużyte baterie i akumulatory k) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny l) zużyte opony pochodzące z gospodarstw domowych oraz gospodarstw rolnych bez względu na ich gabaryty / Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia odbioru dużych opon w całości w trakcie odbioru odpadów wielkogabarytowych tak by ich odbiór był zgodny z zasadami BHP i p.poż. / m) odpady budowlane i rozbiórkowe (umywalki, kabiny prysznicowe, wanny, panele i rury PCV, okna itp.) n) odpady zmieszane o) popiół p) worki po nawozach, folie (np. po sianokiszonkach itp.)sznurki pochodzące z gospodarstw domowych i rolnych 1. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia PSZOK w pojemniki i odbioru w/w odpadów. - pojemnik o pojemności 1 100 litrów w kolorze niebieskim - 1 szt. -pojemnik o pojemności 1 100 litrów w kolorze żółtym - 1 szt. -pojemnik o pojemności 1 100 litrów w kolorze zielonym - 1 szt. -pojemnik o pojemności 1 100 litrów z napisem "sprzęt elektryczny i elektroniczny" -1 szt. - pojemnik o pojemności 1 100 litrów z napisem" odpady biodegradowalne" - 1 szt. -pojemnik o pojemności 240 litrów z napisem "baterie i akumulatory" - 1 szt. - kontener KP-7 z napisem "odpady wielkogabarytowe"- 1 szt. - kontener KP-7 z napisem "opony"- 1 szt. - kontener KP-7 z napisem "odpady budowlane i rozbiórkowe"- 1 szt. - kontener KP-7 z napisem "popiół"- 1 szt. 3. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z PSZOK- u w/w odpadów na zgłoszenie zamawiającego w ciągu 48 godzin od zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium. 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonym w rozdz. XIII pkt. 1 niniejszej SIWZ. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a). pieniądzu; b). poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c). gwarancjach bankowych; d). gwarancjach ubezpieczeniowych; e). poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz.U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017 r. poz. 1089). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr rachunku: 51 8493 0004 0110 0100 332 0007 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych z terenu Gminy Nagłowice oraz z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych"Aby wadium wnoszone w pieniądzu było skutecznie ważne musi się znajdować na wyżej wymienionym koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, a tym samym wykonawca musi uwzględnić przy tej formie wnoszenia wadium czasookres operacji bankowych zarówno w banku wykonawcy jak i w banku zamawiającego (operacja bankowa dla uznania rachunku zamawiającego). Przy wpłacie wadium na konto bankowe należy uwzględnić wszelkie opłaty naliczane przez dany Bank. Zamawiający nie dopuszcza aby opłaty pobierane przez bank potrącane były z kwot wadium pod rygorem odrzucenia oferty tj. na koncie zamawiającego zaksięgowana winna być kwota w wysokości wymaganego wadium. 4. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: a). w art. 46 ust. 4a ustawy pzp, tj. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. b). w art. 46 ust. 5 ustawy pzp tj.: jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. Poza powyższymi zapisami, z treści wadium składanego formie innej niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 6. Wadium w formie innej niż pieniądzu należy złożyć łącznie z ofertą, dopuszcza się jego złożenie w oddzielnej kopercie.Wadium złożone przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy spełniają następujące warunki w zakresie: kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej a). Wykonawca winien wykazać posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie transportu i zbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane w formie decyzji b). Wykonawca winien wykazać posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Nagłowice jako organu właściwego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a). wypełniony formularz oferty – sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał b). pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu/dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie. 4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski 5. Poświadczenia za zgodność dokonuje odpowiednio wykonawca; podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca, wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego lub podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów wymaganych niniejszą SIWZ, innych niż oświadczenia, wyłącznie wtedy,gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy pzp, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa a art. 25 ust. 1 ustawy pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli wykonawca nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, zamawiający wzywa do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1. Do oferty wykonawca winien dołączyć aktualne na dzień składania ofert następujące oświadczenia i dokumenty: a). oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – sporządzone wg załącznika nr 2 do niniejszej SIWZ wymagana forma dokumentu b). oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu sporządzone wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ Wymagana forma dokumentu –oryginał. Informacje zawarte w w/w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki określone w niniejszym postępowaniu oraz, że nie podlega wykluczeniu z niniejszego postępowania c).w przypadku wystąpienia okoliczności o których mowa w rozdz. V pkt. 2 niniejszej SIWZ, Wykonawca złoży: - w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII pkt. 1 lit a). - informację w związku z poleganiem na zasobach innych podmiotów w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VII pkt. 1 lit b). – oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca - stosowne zobowiązania do oddania mu do dyspozycji przez inne podmioty niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – sporządzone wg załącznika nr 8 do niniejszej SIWZ. Wymagana forma dokumentu – oryginał. 2. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu, w ciągu 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (www.naglowice.pl) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grypy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w niniejszym postępowaniu.Wzór oświadczenia o przynależności bądź nie przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 24aa ust. 1 ustawy pzp najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej tj. jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu. Badanie braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzone na postawie dokumentów, o których mowa w ppkt. 5. Jeżeli w wyniku badania oferty wykonawcy najwyżej ocenionego okaże się, iż wykonawca ten podlega wykluczeniu lub nie spełnia warunków udziału w postępowaniu, zamawiający dokona ponownej oceny pozostałych ofert a następnie zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona wśród ofert pozostałych. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający zastrzega sobie prawo, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2f ustawy pzp, do wezwania wykonawców, na każdym etapie postępowania, do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających niepodleganie wykluczeniu lub spełnienie warunków udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów:

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach