Przetargi.pl
Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w gminie Borzęcin

Gmina Borzęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 32825 Borzęcin,
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 684-61-08 , fax. 014 684-63-72
  • Data zamieszczenia: 2018-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borzęcin
    32825 Borzęcin, woj. małopolskie
    tel. 014 684-61-08, fax. 014 684-63-72
    REGON: 53218000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.borzecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w gminie Borzęcin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych powstających na terenie gminy Borzęcin. 1. Zakres usługi obejmuje odbiór i zagospodarowanie odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Borzęcin: 1) odpadów komunalnych zmieszanych (mokrych) (kod 20 03 01), 2) odpadów komunalnych suchych zebranych selektywnie tj. papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe (kody z grupy 20 i podgrupy 15 01), 3) odpadów ulegających biodegradacji (kod 20 01 08, 20 02 01), 4) odpadów wielkogabarytowych (kod 20 03 07), 5) zużytych opon (kod 16 01 03), 6) zużytej odzieży (kod 20 01 10), 7) zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (kody 20 01 23*, 20 01 35*, 20 01 36), 8) zużyte baterie i akumulatory (kod 20 01 33*, 20 01 34), 9) odpadów niebezpiecznych (kody z grupy 20), 10) przeterminowane leki (kod 20 01 32), 11) odpadów budowlanych i rozbiórkowych (kody 17 01 01, 17 01 02, 17 01 03, 17 01 07, 17 01 80, 17 02 01, 17 02 02, 17 02 03) - właściciel nieruchomości może przekazać rocznie do 500kg odpadów budowlanych i rozbiórkowych na gospodarstwo domowe. UWAGA! Obowiązkiem Wykonawcy jest odbiór odpadów budowlanych i rozbiórkowych powyżej 500 kg od właścicieli nieruchomości zamieszkałych za dodatkową opłatą. Odpady te dostarczane mogą być do PSZOKu lub gromadzone w podstawionym przez Wykonawcę pojemniku. 2. Częstotliwość odbioru odpadów: 1) Odpady komunalne mokre (zmieszane) odbierane będą z częstotliwością co 2 tygodnie. 2) Odpady komunalne suche zebrane selektywnie tj. papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe odbierane będą z częstotliwością 1 raz na miesiąc. 3) Odpady ulegające biodegradacji (w tym bioodpady) odbierane będą w ramach tak zwanej wystawki przydomowej 1 raz na miesiąc, 4) Zużyte opony, zużyta odzież, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny odbierane będą w ramach tak zwanej wystawki przydomowej 1 raz na pół roku. 5) Odpady wielkogabarytowe odbierane będą w ramach tak zwanej wystawki przydomowej minimum 1 raz na pół roku. Odbiór odpadów będzie wykonywany w ciągu kilku dni. Terminy odbioru zostaną ustalone w porozumieniu z Wykonawcą. Zamawiający przekaże Wykonawcy wykaz nieruchomości objętych usługą (z adnotacją o prowadzeniu lub nieprowadzeniu selektywnej zbiórki odpadów przez mieszkańców danej nieruchomości) w dniu podpisania umowy. 3. Sposób odbioru odpadów: Na terenie gminy obowiązywać będzie system mieszany pojemnikowo - workowy zbiórki odpadów komunalnych: 1) Odpady komunalne niesegregowane (zmieszane, mokre) odbierane będą z pojemników o pojemności 60 l, 120 l lub 240 l od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy. Pojemniki wystawione będą przed posesję z możliwością dojazdu w dniu zbiórki odpadów zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę oraz uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. Właściciele nieruchomości zobowiązani są do zaopatrzenia się w ww. pojemniki na danych nieruchomościach oraz do utrzymywania ich w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym. 2) Odpady komunalne suche zebrane selektywnie tj, papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal i opakowania wielomateriałowe odbierane będą w workach o pojemności 120 l wystawionych przed posesję z możliwością dojazdu w dniu zbiórki odpadów zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę oraz uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. 3) Odpady ulegające biodegradacji odbierane będą w workach wystawionych przed posesję z możliwością dojazdu w dniu zbiórki odpadów zgodnie z opracowanym przez Wykonawcę oraz uzgodnionym z Zamawiającym harmonogramem. 4) Odpady wielkogabarytowe, zużyte opony, zużyta odzież, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny odbierane będą w ramach tak zwanej wystawki przydomowej z posesji z możliwością dojazdu w dniu zbiórki odpadów w uzgodnionym przez Zamawiającego i Wykonawcę terminie. 4. Do obowiązków Wykonawcy w szczególności należy: 1.Wyposażenie nieruchomości zamieszkałych i uzupełnianie w dniu odbioru odpadów na własny koszt worków na odpady komunalne suche, odpady komunalne ulegające biodegradacji i w ilości odpowiadającej liczbie odebranych worków, przy założeniu braku limitu ilości odbieranych suchych odpadów segregowanych. Wprowadza się cztery rodzaje worków na: papier i tekturę- niebieski; szkło- zielony; tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe – żólty ; odpady komunalne ulegające biodegradacji - brązowy. Worki muszą być oznaczone kolorystycznie (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 29 grudnia 2016 r. w sprawie szczegółowego sposobu selektywnego zbierania wybranych frakcji odpadów) i oznakowane w logo Wykonawcy oraz muszą zawierać informację o sposobie korzystania z nich. Worki do pierwszego odbioru selektywnie zbieranych odpadów komunalnych, tj. po jednym worku dla każdej frakcji, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na nieruchomości zamieszkałe do dnia 31.12.2018 r. 2. Wykonywanie przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2016 r., poz. 672) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11.01.2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, oraz regulaminem utrzymania czystości i porządku w Gminie Borzęcin. 3. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem oraz sporządzanie i przekazywanie wymaganych sprawozdań z wykonywanych usług zgodnie z ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach. W celu umożliwienia Wykonawcy realizacji sprawozdań Zamawiający będzie uaktualniał listę właścicieli nieruchomości w formie pisemnej w przypadku wystąpienia zmian. 4. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu: 1) po zakończeniu każdego miesiąca obowiązywania umowy wykaz właścicieli nieruchomości, którzy zbierają odpady komunalne w sposób niezgodny z regulaminem (w tym nie zbierają selektywnie odpadów); 2) po zakończeniu każdego miesiąca obowiązywania umowy informację o sposobie zagospodarowania odpadów pochodzących z PSZOK-u, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały one przekazane (karty przekazania odpadów), 3) po zakończeniu każdego miesiąca obowiązywania umowy Wykonawca przedstawi kopie dowodów dostarczania odpadów do regionalnych instalacji przetwarzania odpadów komunalnych zgodnie z Wojewódzkim Planem Gospodarowania Odpadami, instalacji odzysku lub unieszkodliwiania, tj. karty przekazania odpadów. 5. Zamawiający informuje, że organizacja i prowadzenie punktu selektywnego zbierania odpadów komunalnych (PSZOK) od właścicieli nieruchomości zamieszkałych będzie po stronie Zamawiającego. PSZOK zlokalizowany będzie w miejscowości Borzęcin na dz. nr 4348/1. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany raz w miesiącu do odbioru zgromadzonych w PSZOK-u odpadów, tj.: papieru, metalu, tworzyw sztucznych, opakowań wielomateriałowych, szkła, przeterminowanych leków, odpadów niebezpiecznych (chemikali), zużytych baterii i akumulatów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, odpadów ulegających biodegradacji, mebli i innych odpadów wielkogabarytowych, zużytych opon, odpadów budowlanych i rozbiórkowych. 6. W zakresie wymagań dotyczących pojemników na odpady komunalne zmieszane (mokre): 1) umożliwienie, w razie potrzeby, właścicielom nieruchomości zakupu, wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami do zbierania odpadów komunalnych zmieszanych (mokrych). 2) zawarcia odrębnej umowy (poza przedmiotem niniejszego zamówienia) z właścicielami nieruchomości, jeżeli zgłoszą oni potrzebę wynajmu, dzierżawy lub innej formy dysponowania pojemnikami, bez ponoszenia przez Gminę z tego tytułu żadnych kosztów. 3) powiadomienie Gminy w przypadku niedopełniania przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. Wykonawca odbierający odpady komunalne ma obowiązek przyjąć je jako zmieszane (mokre) odpady komunalne i powiadomić o tym Gminę. Wykonawca przed zakwalifikowaniem odpadów segregowanych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, sporządza na tą okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną). 7. W zakresie dotyczącym harmonogramu wywozu odpadów komunalnych: 1) dokonywanie odbioru odpadów komunalnych sprzed posesji z możliwością dojazdu zgodnie z określonym przez Wykonawcę, w porozumieniu z Zamawiającym,harmonogramem, 2) przedstawienie przez Wykonawcę do zatwierdzenia Zamawiającemu projektu harmonogramu, nie później niż w ciągu 7 dni od podpisania umowy. Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga, dni ustawowo wolne. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po, co najmniej ustnym, uzgodnieniu między stronami. Zmiana harmonogramu nie stanowi zmiany umowy, określenie w harmonogramie godzin, w jakich może się odbywać odbiór odpadów z posesji indywidualnych. Wykonawca dostarczy harmonogram wywozu mieszkańcom co najmniej na 7 dni przed pierwszym odbiorem odpadów. Za dostarczenie harmonogramu należy uznać jego pozostawienie w skrzynce pocztowej lub razem z workami na odpady segregowane w miejscu uniemożliwiającym jego zniszczenie (np. przez działanie czynników atmosferycznych). 8. W zakresie ilości odbieranych odpadów komunalnych: 1) odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych następujących ilości odpadów: a)odpadów komunalnych zmieszanych (mokrych) - w każdej ilości (szacuje się około 13kg/miesiąc/mieszkańca), b)papieru – w każdej ilości, c) szkła – w każdej ilości, d) tworzyw sztucznych– w każdej ilości, e) metalu i opakowań wielomateriałowych - w każdej ilości, f) odpady komunalne ulegające biodegradacji - w każdej ilości, g) odpady budowlane i rozbiórkowe – w ilości 500 kg/rok/gospodarstwo. 2) odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów zebranych w sposób selektywny obejmujący: zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, zużyte opony, zużytą odzież zgromadzone w ramach organizowanych zbiórek okresowych (1 raz na pół roku) – w każdej ilości. 3) odbiór od właścicieli nieruchomości zamieszkałych odpadów wielkogabarytowych zgromadzonych w ramach organizowanych zbiórek okresowych (minimum 1 raz na pół roku) – w każdej ilości. 9. W zakresie transportu odpadów komunalnych: 1) zakaz mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi (mokrymi) odpadami komunalnymi odbieranymi od właścicieli nieruchomości, 2) zakaz mieszania ze sobą poszczególnych frakcji selektywnie zebranych, 3) zabezpieczenie przewożonych odpadów przed zanieczyszczeniem otoczenia. 10. W zakresie zagospodarowania odpadów: 1) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych (mokrych) odpadów komunalnych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych wynikających z wojewódzkiego planu gospodarki odpadami, dla II Regionu Tarnowskiego. 2) przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów, zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w ustawie z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. 11. Inne obowiązki Wykonawcy: 1) wykonanie przedmiotu umowy w sposób fachowy, niepowodujący niepotrzebnych przeszkód oraz ograniczający niedogodności dla mieszkańców gminy Borzęcin do niezbędnego minimum, 2) zapewnienie, dla właściwej realizacji przedmiotu umowy, przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości co najmniej takiej, jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie, 3) porządkowanie terenu zanieczyszczonego odpadami i innymi zanieczyszczeniami wysypanymi z pojemników, worków i pojazdów w trakcie realizacji usługi wywozu, 4) wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem odpadów w odzież ochronną z widocznym logo firmy, 5) dokonywanie odbioru i transportu odpadów, również w przypadkach, kiedy dojazd do miejsc zbiórki odpadów komunalnych będzie utrudniony z powodu prowadzonych remontów dróg, dojazdów itp. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy, 6) ponoszenie pełnej odpowiedzialności za należyte wykonanie powierzonych czynności zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, 7) okazanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonywanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa, 8) ponoszenie pełnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy z winy Wykonawcy, 12. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób, które w zakresie realizacji zamówienia będą wykonywać czynności, tj.: osoby obsługujące pojazdy odbierające odpady, personel bazy magazynowo – transportowej, pracowników biurowych wykonujących czynności biurowe, jeżeli praca tych osób polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629). Dla udokumentowania zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach b) ustawy z dnia 13 września 1996 r, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2018 r., poz. 1454 ze zm.); c) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 25 maja 2012 r. sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczania masy tych odpadów (Dz. U. z 2012r, poz. 676); d) Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U z 2013 r, poz. 122). e) Regulaminu utrzymania czystości i porządku w Gminie Borzęcin. Dane ilościowe pozwalające ocenić wartość oferty: a) szacunkowa liczba mieszkańców, którzy będą objęci usługą odbierania odpadów komunalnych stałych w Gminie - około 6 500, b) powierzchnia gminy Borzęcin 102 km2, c) szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Borzęcin - 2100 szt. (UWAGA! Ilość nieruchomości jest szacunkowa. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilości miejsc odbioru odpadów, których ilość w okresie realizacji zamówienia może ulec zmianie.) d) sołectwa: Borzęcin Górny, Borzęcin Dolny, Jagniówka, Waryś, Bielcza, Przyborów, Łęki e) długość dróg dla obsługi mieszkańców – około 100 km f) szacunkowa ilość odpadów komunalnych zmieszanych (mokrych) wytwarzanych przez jednego mieszkańca 13 kg/ mk/ mies. g) liczba worków 120 l na odpady suche zbierane selektywnie, przeznaczone do wyposażenia gospodarstw domowych (dotyczy odbioru odpadów bezpośrednio od mieszkańców wystawionych przed posesję), – minimum 4 000 szt./miesiąc, – maksimum 8 000 szt./miesiąc, h) przewidywana ilość odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych z terenu gminy Borzęcin wynosić będzie: – łącznie odpadów około 1020 ton/1 rok; w tym: – odpadów zmieszanych (mokrych) około 735ton/1 rok, – odpadów suchych zbieranych selektywnie (w tym: papier, szkło, tworzywa sztuczne, metal, opakowania wielomateriałowe, odpady ulegające biodegradacji, zużyte opony, zużyta odzież, zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, odpady niebezpieczne, odpady budowlane i rozbiórkowe): około 255 ton/1 rok, – odpadów wielkogabarytowych: około 30 ton/1 rok.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100), 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. 110, 650, 1000 i 1669). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy, Nr rachunku: 81 8591 0007 0100 0000 6350 0012, Tytuł przelewu: Wadium – „Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w gminie Borzęcin”. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a Ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: a) wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Borzęcin, b) zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane przez właściwy organ zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. c) wpis do rejestru podmiotów wprowadzających produkty, produkty w opakowaniach i gospodarujących odpadami zwanym rejestrem BDO
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta powinna składać się z : 1) formularza ofertowego – sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 1 do niniejszej SIWZ, 2) oświadczenia dotyczącego spełniania warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 2 do SIWZ), 3) oświadczenia dotyczącego przesłanek wykluczenia z postępowania (zał. nr 3 do SIWZ), 4) zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy), 5) pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, 7) wadium w przypadku formy wniesienia innej niż w pieniądzu (w oryginale). 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (protokołu z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wg załącznika nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach