Przetargi.pl
Odbieranie i transportowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miasta Pionki

Gmina Miasto Pionki ogłasza przetarg

  • Adres: 26-670 Pionki, Aleja Jana Pawła II
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 341 42 01 , fax. 48 312 11 02
  • Data zamieszczenia: 2017-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pionki
    Aleja Jana Pawła II 15
    26-670 Pionki, woj. mazowieckie
    tel. 48 341 42 01, fax. 48 312 11 02
    REGON: 67022346800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pionki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i transportowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Miasta Pionki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości znajdujących się na terenie Gminy Miasta Pionki i transportu odebranych odpadów do instalacji zagospodarowania odpadów wskazanych przez zamawiającego w załączniku Nr 3 do SIWZ w okresie od dnia 01.01.2018 r. do dnia 30.06.2018 r. 2. Szczególne warunki wykonywania usług dotyczące pojazdów do odbierania odpadów komunalnych: 1) pojazdy powinny spełniać standardy techniczne określone w przepisach szczególnych z uwzględnieniem zabezpieczenia przed wydostaniem się odpadów oraz wydzielaniem zapachów, 2) Wykonawca zapewni zachowanie właściwego stanu sanitarnego i technicznego użytkowanych pojazdów w warunkach spełniających wymagania z zakresu ochrony środowiska i wymogów sanitarnych, 3) ponadto Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć pojazdy niezbędne do świadczenia usług i ponosi wszelkie koszty związane z ich zabezpieczeniem, utrzymaniem, dokonywaniem napraw lub wymiany. 3. Szczegółowy zakres oraz opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Nr 3 do SIWZ – Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia. 4. Informacja o ilości zebranych i odebranych odpadów z terenu Gminy Miasta Pionki w okresie 2016 roku znajdują się tutaj: http://bip.pionki.pl/strona-88-naliza_gospodarki_odpadami_komunalnymi.html 5. Worki do selektywnej zbiórki odpadów w zabudowie jednorodzinnej dostarcza wykonawca w ilości worków z odebranymi odpadami. W pierwszym terminie odbioru odpadów po podpisaniu umowy wykonawca dostarcza komplet czterech worków dla posesji jednorodzinnych w ilości: 1365 posesji x 4 frakcje = 5460 worków. Zamawiający nie posiada danych co do planowanej ilości worków przekazanych w kolejnych terminach odbioru odpadów dla nieruchomości zamieszkałych jednorodzinnych w okresie 1.07 – 31.12.2017 r. Biorąc pod uwagę 50% ilości odpadów selektywnie zebranych w 2016 roku bez odpadów budowlanych (ok. 510 Mg), można szacować ilość worków, w zależności od przyjętego średniego ciężaru objętościowego odpadów selektywnie zbieranych, na około 6000 – 9000 worków. 6. Szacuje się, że ilość pojemników, którymi powinien dysponować Wykonawca w celu dzierżawy właścicielom nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej wynosi 20 sztuk pojemników o pojemności 1100 dm3. Właściciele nieruchomości w zabudowie wielorodzinnej mają obowiązek zapewnić sobie pojemniki do zbierania odpadów zmieszanych i obecnie te nieruchomości są wyposażone w pojemniki będące własnością właścicieli nieruchomości lub są własnością gminy i są dzierżawione z MZUK Pionki. W przypadku zmiany zbierającego odpady komunalne umowy dzierżawy na pojemniki nie będą wypowiadane przez MZUK. 7. Liczba osób deklarujących oddawanie odpadów w Gminie na dzień 30.11.2017r . wynosi 13 734 osób, w tym : - w zabudowie jednorodzinnej: 2 977 osoby - w zabudowie wielorodzinnej: 10 757 osób. Liczba osób zameldowanych w Pionkach na dzień 31.12.2016 r. wynosi 18 446 osób. Należy brać pod uwagę fakt, że ilość osób przebywających w Pionkach w okresie świąt i weekendów wzrasta do 15 – 17 tysięcy osób w zależności od rodzaju i okresu dni wolnych od pracy. 8. PSZOK-iem administruje MZUK Pionki i wyposaża w niezbędne kontenery i pojemniki. Wyposażenie PSZOK w kontenery i pojemniki nie jest obowiązkiem Wykonawcy. 9. Wykonawca nie jest zobowiązany do prowadzenia PSZOK. Wykonawca zobowiązany jest odbierać odpady z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w Pionkach, ul. Zakładowa 7 prowadzonego przez MZUK Pionki z zachowaniem terminu odbioru odpadów biodegradowalnych jak dla zabudowy wielorodzinnej. Organizację i częstotliwość odbioru odpadów z PSZOK należy ustalić z MZUK Pionki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90513100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że: 1) jest wpisany do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (t.j Dz. U. z 2016 r., poz. 250), 2) posiada aktualne zezwolenie na transport i zbieranie odpadów komunalnych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz.21 z późn. zm.) lub równoważne, w tym wydane na podstawie wcześniejszych przepisów, 3) jest wpisany do rejestru podmiotów zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska zgodnie z ustawą z dnia 11 września 2015 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2015 r., poz. 1688 z późn. zm.). Na potwierdzenie spełniania niniejszego warunku wykonawcy złożą określone w ogłoszeniu i SIWZ oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający dokona oceny spełniania tego warunku na podstawie złożonych oświadczeń lub dokumentów, uwzględniając zapisy art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, wg formuły spełnia lub nie spełnia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ww. warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – według wzoru określonego w załączniku do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach