Przetargi.pl
Odbieranie i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bledzew oraz odpadów zebranych w Punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Bledzewie w 2018-2019r.

Urząd Gminy Bledzew ogłasza przetarg

  • Adres: 66350 Bledzew, ul. Kościuszki
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 095 743 66 10 , fax. 095 743 66 11
  • Data zamieszczenia: 2017-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Bledzew
    ul. Kościuszki 16
    66350 Bledzew, woj. lubuskie
    tel. 095 743 66 10, fax. 095 743 66 11
    REGON: 53393700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bledzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i transport odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bledzew oraz odpadów zebranych w Punkcie selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Bledzewie w 2018-2019r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie pn. „Odbieranie i transport stałych odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych zebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych w Gminie Bledzew oraz odpadów zebranych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bledzewie”. Do obowiązków Wykonawcy należy również dostarczenie mieszkańcom gminy Bledzew worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów w sposób selektywny. Odpady te to: - 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury, - 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych, - 15 01 04 Opakowania z metali, - 15 01 07 Opakowania ze szkła,, - 20 02 01 i 20 01 08 odpady ulegające biodegradacji, i odpady kuchenne ulegające biodegradacji Zebrane odpady z grupy: - 15 01 01 Opakowania z papieru i tektury, - 15 01 02 Opakowania z tworzyw sztucznych, - 15 01 04 Opakowania z metali, - 15 01 07 Opakowania ze szkła,, - 16 01 03 zużyte opony, - 20 01 10 odzież, - 20 01 11 tekstylia, - 20 01 21* lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, - 20 01 32 leki inne niż wymienione w 20 01 29 - 20 01 33* baterie i akumulatory - 20 02 01 odpady ulegające biodegradacji, - 20 03 01 odpady komunalne zmieszane, - 20 03 07 odpady wielkogabarytowe należy dostarczać do zagospodarowania do Regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunal-nych w Długoszynie 80; 69-200 Sulęcina należącej do CZG-12 zwaną dalej Instalacją w Długoszynie W przypadku awarii instalacji w Długoszynie wskazane odpady należy dostarczyć do Instalacji w Kunowicach. Dostarczenie odpadów do Instalacji w Kunowicach jest możliwe tylko w przypadku wystąpienia awarii Instalacji w Długoszynie. Zebrane odpady z grupy: - 16 06 01* baterie i akumulatory ołowiowe, - 16 01 03 zużyte opony, - 16 06 02* baterie i akumulatory niklowo-kadmowe, - 20 01 13* rozpuszczalniki, - 20 01 25 oleje i tłuszcze jadalne, -20 01 28 farby, tusze, farby drukarskie, oleje lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27, - 20 01 80 środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19, należy dostarczyć do INNEKO Sp. z o.o. ul. Teatralna 49; 66-400 Gorzów Wlkp. zwaną dalej INNE-KO w Gorzowie Wlkp. Dostarczenie odpadów ma zostać potwierdzone kartami przekazania odpadów, które każdego miesią-ca Wykonawca dostarczy Zamawiającemu do 15 dnia miesiąca za miesiąc poprzedni. Wykonawca będzie rozliczał się miesięcznie z Zamawiającym w zakresie zapłaty za usługę, która obejmuje: - zbieranie i transport własnym sprzętem do wyznaczonego miejsca odpadów komunalnych zmiesza-nych i segregowanych w tym gromadzonych selektywnie w pojemnikach typ IGLO, - zakup i dostarczenie każdego miesiąca worków przeznaczonych do gromadzenia odpadów komu-nalnych zebranych selektywnie i odbiór tych worków wraz z odpadami w nich zgromadzonymi, - załadunek do własnych kontenerów (pojemników) i transport własnym sprzętem odpadów zebra-nych selektywnie w Punkcie Zbiórki Odpadów Komunalnych w Bledzewie (dalej zwanym PSZOK) - odbiór odpadów wielkogabarytowych z mobilnych zbiórek tych odpadów Worki o pojemności od 80l do 120l. do gromadzenia odpadów segregowanych zgodnie z poniższym wykazem kolorów, tj.:  worek niebieski – na papier i tekturę  worek żółty – na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe,  worek zielony – na szkło,  worek brązowy – na odpady ulegające biodegradacji, zapewnia Wykonawca w ramach usługi. Pojemniki 120l, 240l przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) i 1,1m3 przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) do gromadzenia odpadów zmieszanych zapewniają właściciele nieruchomości Pojemniki typ. IGLO (rozładunek HDS) przeznaczone do zbierania odpadów segregowanych zebra-nych na nieruchomościach wielolokalowych zapewnia Zamawiający Pojemniki o pojemności 240l przeznaczone do gromadzenia odpadów biodegradowalnych zapewnia Zamawiający. Szacunkowe dane dotyczące ilości pojemników w poszczególnych nieruchomości gminy Bledzew z których zostaną odbierane odpady komunalne zmieszane i segregowane oraz którym należy dostarczyć worki do segregacji odpadów zostały przedstawione w rozdziale III pkt.5 ppkt 3 SIWZ. Odpady zebrane w PSZOK (wielkogabarytowe, odzież, tekstylia,) nie są składowane w pojemnikach, kontenerach, jednak Wykonawca bez obciążenia Zamawiającego dodatkowymi kosztami może na własny koszt ustawić takie pojemniki (kontener). W tym celu Wykonawca musi posiadać odpowiedni sprzęt i pojemniki. Ustawiony pojemnik (kontener) musi mieć otwierany jeden z boków celem swo-bodnego umieszczania w nim odpadów przez mieszkańców gminy. W przypadku gdy Wykonawca nie ustawi pojemników do jego obowiązku należy załadunek zgromadzonych odpadów do własnych po-jemników na czas transportu. Do obowiązku Wykonawcy należy również załadunek pozostałych od-padów zebranych w PSZOK, które objęte są usługą. Koszty zagospodarowania wszystkich odpadów w Instalacji w Długoszynie oraz INNEKo w Gorzo-wie Wlkp. ponosi Zamawiający. 2. Zabudowa jednorodzinna. Na terenie zabudowy jednorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany tj. pojemniki 120l lub 240l przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) z przeznaczeniem na odpady zmieszane wg zasady: jeden pojemnik o pojemności 120l gdy w nieruchomości zamieszkuje do pięciu osób lub jeden pojemnik o pojemności 240l gdy w nieruchomości zamieszkuje ponad pięć osób oraz worki o pojemności od 80l do 120l z folii LDPE z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów selektywnych wg zasady: jeden worek na miesiąc na każdą nieruchomość na odpowiednią frakcje odpadów odbieranych w sposób selektywny tj. papier, szkło kolorowe i bezbarwne, oraz dwa worki na miesiąc na każdą nieruchomość na tworzywo sztuczne i odpady biodegradowalne a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 120l lub 240l. Pojemniki zapewnią Właściciele nieruchomości i ustawią je w miejscach łatwo dostępnych. Liczbę pojemników podano w rozdziale III pkt. 5 ppkt 3 SIWZ – liczba pojemników może ulec zmianie. Częstotliwość załadunku i wywozu – co 14dni według poniższego harmonogramu: Harmonogram odbioru nieczystości stałych komunalnych zmieszanych z nieruchomości zamieszkałych: Miejscowości – I strefa: Bledzew, Bledzewka, Elektrownia, Katarzynki, Krzywokleszcz, Osada Rybacka, Popowo, Popowo Leśniczówka, Stary Dworek, Stary Dworek Leśniczówka, Tymiana, Zemsko: Rok 2018: - 2, 15 i 29 stycznia - 12 i 26 luty - 12 i 26 marca - 9 i 23 kwietnia - 7 i 21 maja - 4 i 18 czerwca - 2, 16 i 30 lipca - 13 i 27 sierpnia - 10 i 24 września - 8 i 22 października - 5 i 19 listopada - 3, 17 i 31grudnia Rok 2019: - 14 i 28 stycznia - 11 i 25 luty - 11 i 25 marca - 8 i 23 kwietnia - 6 i 20 maja - 3 i 17 czerwca - 1, 15 i 29 lipca - 12 i 26 sierpnia - 9 i 23 września - 7 i 21 października - 4 i 18 listopada - 2, 16 i 30 grudnia Miejscowości - II strefa: Chycina, Dębowiec, Goruńsko, Kleszczewo, Kryl, Nowa Wieś, Osiecko, Pniewo, Sokola Dąbrowa, Strużyny, Templewo i Templewko: Rok 2018: - 2, 15 i 29 stycznia - 13 i 27 luty - 13 i 27 marca - 10 i 24 kwietnia - 8 i 22 maja - 5 i 19 czerwca - 3, 17 i 31 lipca - 14 i 28 sierpnia - 11 i 25 września - 2, 16 i 30 października - 13 i 27 listopada - 8 i 22 grudnia Rok 2019: - 3, 15 i 29 stycznia - 12 i 26 luty - 12 i 26 marca - 9 i 24 kwietnia - 7 i 21 maja - 4 i 18 czerwca - 9 i 23 lipca - 6 i 20 sierpnia - 3 i 17 września - 1, 15 i 29 października - 5 i 19 listopada - 3, 17 i 31 grudnia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości z których odbiera odpady ko-munalne zmieszane harmonogram wywozu odpadów. Harmonogram na rok 2018 Wykonawca zobo-wiązany jest dostarczyć min na 7 dni przed pierwszym wywozem odpadów. Taka sama zasada obo-wiązuje przy odbiorze odpadów w roku 2019 W przypadku niewykonania przez Wykonawcę obowiązku w zakresie dostarczenia harmonogramu, czynność tą wykona Zamawiający na koszt Wykonawcy obciążając go kosztami. Koszty te stanowić będą dostarczenie do każdej nieruchomości objętej systemem usuwania odpadów harmonogramu za pośrednictwem poczty. Po wykonaniu tej czynności Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę ob-ciążającą. b) selektywnie zbierane odpady komunalne kody: 15 01 01– papier, tektura (w tym 20 01 01), 15 01 07– szkło), 20 01 08; 20 02, 01 – odpady ulegające biodegradacji, 15 01 02 i 15 01 04– tworzywa sztuczne i metale. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy jednorodzinnej będzie się odbywać w systemie workowym. Wprowadza się następujące rodzaje worków: - w kolorze niebieskim na papier i tekturę, - w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, - w kolorze zielonym na szkło, - w kolorze brązowym na odpady ulegające biodegradacji. Worki do selektywnej zbiórki odpadów zapewnia Wykonawca w ilości: po jednym worku na miesiąc na papier, szkło oraz po dwa worki na miesiąc na tworzywa sztuczne i metale oraz odpady biodegra-dowalne dla każdej nieruchomości. W przypadku stwierdzenia na danej nieruchomości, zapotrzebo-wania na większą liczbę worków któregoś rodzaju, Wykonawca zapewnia ilość worków według in-dywidualnych potrzeb właściciela nieruchomości. Charakterystyka worków w rozdziale III pkt. 5 ppkt 11 SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu przez Wykonawcę odpadów zebranych selektywnie – 1 raz w miesiącu oraz w harmonogramie dla odpadów biodegradowalnych w miesiącach czerwiec-sierpień danego roku zgodnie z harmonogramem określonym w rozdziale III pkt 2 lit „b” W przypadku zabudowy jednorodzinnej i budynkach zamieszkałych do 6 rodzin Wykonawca dostar-cza worki do selektywnej zbiórki odpadów bezpośrednio właścicielom tych nieruchomości. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania mobilnych zbiórek odpadów wielkogabarytowych z terenu nieruchomości zamieszkałych Gminy Bledzew w miesiącu marcu i październiku każdego roku. Harmonogram odbioru odpadów segregowanych z nieruchomości zamieszkałych: Miejscowości – I strefa: Bledzew, Bledzewka, Elektrownia, Katarzynki, Krzywokleszcz, Osada Rybacka, Popowo, Popowo Leśniczówka, Stary dworek, Stary Dworek Leśniczówka, Tymiana, Zemsko: Rok 2018: - 29 stycznia - 26 luty - 26 marca - 23 kwietnia - 21 maja - 18 czerwca - 30 lipca - 27 sierpnia - 24 września - 22 października - 19 listopada - 31 grudnia Rok 2019: - 28 stycznia - 25 luty - 25 marca - 23 kwietnia - 20 maja - 17 czerwca - 29 lipca - 26 sierpnia - 23 września - 21 października - 18 listopada - 30 grudnia Miejscowości – II strefa: Chycina, Dębowiec, Goruńsko, Kleszczewo, Kryl, Nowa Wieś, Osiecko, Pniewo, Sokola Dąbrowa, Strużyny, Templewo i Templewko: Rok 2018: - 30 stycznia - 27 luty - 27 marca - 24 kwietnia - 22 maja - 19 czerwca - 31 lipca - 28 sierpnia - 25 września - 23 października - 20 listopada - 18 grudnia Rok 2019: - 29 stycznia - 26 luty - 26 marca - 24 kwietnia - 21 maja - 18 czerwca - 30 lipca - 27 sierpnia - 24 września - 21 października - 19 listopada - 31 grudnia Dodatkowe terminy odbioru odpadów biodegradalnych Miejscowości – I strefa: Bledzew, Bledzewka, Elektrownia, Katarzynki, Krzywokleszcz, Osada Rybacka, Popowo, Popowo Leśniczówka, Stary dworek, Stary Dworek Leśniczówka, Tymiana, Zemsko: Rok 2018: - 4 czerwca - 16 lipca - 13 sierpnia Rok 2019: - 3 czerwca - 1 i 15 lipca - 12 sierpnia Miejscowości – II strefa: Chycina, Dębowiec, Goruńsko, Kleszczewo, Kryl, Nowa Wieś, Osiecko, Pniewo, Sokola Dąbrowa, Strużyny, Templewo i Templewko: Rok 2018: - 5 czerwca - 17 lipca - 14 sierpnia Rok 2019: - 4 czerwca - 2 i 16 lipca - 13 sierpnia Terminy mobilnych zbiórek odpadów wielkogabarytowych: Miejscowości – I strefa: Bledzew, Bledzewka, Elektrownia, Katarzynki, Krzywokleszcz, Osada Rybacka, Popowo, Popowo Leśniczówka, Stary dworek, Stary Dworek Leśniczówka, Tymiana, Zemsko: Rok 2018: - 2 marzec - 5 październik Rok 2019: - 1 marzec - 4 październik Miejscowości – II strefa: Chycina, Dębowiec, Goruńsko, Kleszczewo, Kryl, Nowa Wieś, Osiecko, Pniewo, Sokola Dąbrowa, Strużyny, Templewo i Templewko: Rok 2018: - 9 marzec - 12 październik Rok 2019: - 8 marzec - 11 październik Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć właścicielom nieruchomości z których usuwa odpady ko-munalne segregowane harmonogram wywozu odpadów. Harmonogram na rok 2018 i 2019 Wyko-nawca zobowiązany jest dostarczyć przy pierwszym wywozie odpadów komunalnych zmieszanych w roku lub w terminie określonym w rozdziale III pkt. 2 dla odpadów komunalnych zmieszanych. W harmonogramie należy zawrzeć informację dotyczące zasad mobilnych zbiórek odpadów wielkogaba-rytowych tj. terminy i warunki tych zbiórek, oraz informację, że odpady wielkogabarytowe w dniach prowadzenia mobilnych zbiórek muszą zostać wystawione przed posesję, przez właściciel nierucho-mości do godz. 9:00. W przypadku niewykonania przez Wykonawcę obowiązku w zakresie dostarczenia harmonogramu, czynność tą wykona Zamawiający na koszt Wykonawcy obciążając go kosztami. Koszty te stanowić będzie dostarczenie do każdej nieruchomości objętej systemem usuwania odpadów harmonogramu za pomocą poczty. Po wykonaniu tej czynności Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę obciążającą. 3. Zabudowa wielorodzinna. Na terenie zabudowy wielorodzinnej obowiązywać będzie system mieszany tj. pojemniki 1100l przy-stosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) z przeznaczeniem na od-pady komunalne zmieszane, pojemniki Iglo z przeznaczeniem do gromadzenia odpadów selektywnych oraz pojemniki 240 litrów na odpady biodegradowalne. a) niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod odpadu 20 03 01) Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne gromadzone będą w pojemnikach 1100l. Pojemniki zapewnią Właściciele nieruchomości i ustawią je w miejscach łatwo dostępnych . W zabudowie takiej dopuszcza się również wyposażenie gospodarstw domowych w pojemniki 120l lub 240l z przezna-czeniem do gromadzenia odpadów zmieszanych. Liczbę budynków wielorodzinnych podano w rozdziale III pkt. 5 ppkt 3 SIWZ. Częstotliwość załadunku i wywozu – co 14 dni, zgodnie z harmonogramem określonym w rozdziale III pkt. 2 lit. „a” b) selektywnie zbierane odpady komunalne kody: 15 01 01 – papier, tektura (w tym 20 01 01), 15 01 07– szkło , 20 01 08; 20 02, 01 – odpady ulegające biodegradacji, 15 01 02 i 15 01 04– tworzywa sztuczne i metale. Selektywna zbiórka odpadów komunalnych na terenie zabudowy wielorodzinnej odbędzie się w pojemnikach typ Iglo. Pojemniki w liczbie 10 zestawów zostaną ustawione w następujących miej-scowościach: Bledzew – 3pkt (3 zestawy), Popowo – 1pkt (1 zestaw), Kleszczewo – 1pkt (2 zestawy), Nowa Wieś – 1 pkt (2 zestawy), Osiecko – 1 pkt. (1 zestaw), Chycina – 1 pkt. (1 zestaw). Wprowadza się następujące rodzaje pojemników tworzących zestawy: - w kolorze niebieskim na papier i tekturę, - w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe, - w kolorze zielonym/i białym na opakowania ze szkła, Pojemniki typ Iglo zapewnia Zamawiający Przy zabudowie wielorodzinnej dopuszcza się zbiórkę odpadów w workach, o których mowa w roz-dziale III pkt. 5 ppkt 9. Zamawiający zastrzega sobie prawo dostawienia dodatkowych pojemników Typ Iglo w innych miej-scowościach na terenie gminy Bledzew Odpady biodegradowalne - pojemniki 240l w kolorze brązowym. Pojemniki tego rodzaju w ilości 24szt ustawione są przy pojemnikach typ IGLO – liczba pojemników może ulec zmianie. Pojemniki na tego rodzaju odpady zapewnia Zamawiający Pojemniki do segregacji odpadów (typ IGLO i na odpady biodegradowalne) zabezpiecza Zamawiają-cy. Częstotliwość wywozu odpadów segregowanych – 1 raz w miesiącu oraz dwa razy na miesiąc dla odpadów biodegradowalnych w miesiącach czerwiec-sierpień danego roku zgodnie z harmonogra-mem określonym w rozdziale III pkt. 2 lit. „b” Szacunkowa liczba nieruchomości z których należy usuwać odpady segregowane gromadzone w po-jemnikach podana została w rozdziale III pkt. 5 ppkt. 3. W czasie trwania usługi Zamawiający zastrzega sobie prawo przestawienie pojemników w inne miejsca lub do innych miejscowości na terenie gminy Bledzew niż te które zostały wskazane powyżej. 4. Worki do gromadzenia odpadów zebranych selektywnie: a) kolor worków: papier – niebieski, szkło – zielony, odpady biodegradowalne – brązowy, tworzywo sztuczne i metale - żółty. b) charakterystyka worków: pojemność od 80l do 120l, materiał – folia polietylenowa LDPE. 5. Szczegółowe dane charakteryzujące zamówienie 1) Powierzchnia Gminy Bledzew wynosi 248km2. 2) Liczba mieszkańców Liczba mieszkańców Gminy Bledzew objęta systemem odbierania odpadów wynosi około 3500 osób Ilość mieszkańców może ulec zmianie co zostanie wykazane na podstawie złożonych deklaracji 3) Liczba zamieszkałych nieruchomości z których należy odbierać odpady komunalne zmieszane i zebrane selektywnie wynosi około 700 z czego: 688 w zabudowie jednorodzinnej lub zamieszkałej do 6 rodzin oraz 12 w zabudowie wielorodzinnej tj. zamieszkałej przez więcej niż 6 rodzin. Orientacyjna liczba pojemników w poszczególnych miejscowościach z których będą odbierane odpady komunalne zmieszane. Wśród wymienionych nieruchomości są budynki wielolokalowe zamieszkałe przez więcej niż jednego właściciela: a) Bledzew – 242, b) Bledzewka – 2, c) Chycina – 24, d) Dębowiec – 5, e) Elektrownia – 4, f) Goruńsko – 77, g) Katarzynki – 2, h) Kleszczewo – 29, i) Kryl – 4, j) Krzywokleszcz – 2, k) Nowa Wieś – 103, l) Osada Rybacka – 3, ł) Osiecko – 115, m) Pniewo – 7, n) Popowo w tym Popowo-Leśniczówka – 68, o) Sokola Dąbrowa – 64, p) Stary Dworek w tym Stary Dworek Leśniczówka – 66, r) Strużyny – 4, t) Templewo i Templewko – 96, u) Zemsko – 82. Ilość pojemników oraz nieruchomości może ulec zmianom w przypadku gdy ich właściciele złożą nowe deklarację dotyczące usuwania odpadów lub w przypadku budowy nowych nieruchomości - zmiana liczby pojemników nie ma wpływu na zmianę ceny usługi Z aktualnych danych wynika, iż w zabudowie jednorodzinnej ponad 60% nieruchomości segreguje odpady. Do nieruchomości takich Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć worki do segregacji odpadów. Ostateczny wykaz (liczbę) nieruchomości do których należy dostarczyć worki zostanie do-starczony Wykonawcy przez Zamawiającego min 7 dni przed rozpoczęciem realizacji zamówienia. Ilość właścicieli nieruchomości w których segregowane są odpady może ulec zmianie w okresie wy-konywania usługi. Zmiana ilości właścicieli nieruchomości w których segregowane są odpady, w trakcie obowiązywania umowy nie wpływa na zmianę ceny usługi. 4) Szacunkowe odległości (rodzaje dróg tj. asfaltowa, gruntowa) pomiędzy miejscowościami położo-nymi na terenie Gminy Bledzew z których mają zostać odbierane odpady zostały określone z załącz-niku nr 7do SIWZ. 5) Na terenie gminy Bledzew w ramach odbierania odpadów komunalnych znajdują się bardzo małe miejscowości (przysiółki) w skład których wchodzi 1-4 budynków mieszkalnych. Miejscowości te oddalone są od większych miejscowości i dojazd do nich odbywa się drogami asfaltowymi oraz grun-towymi w tym leśnymi. W związku z tym faktem zasadne jest przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji terenowej. Miejscowości takie to. Elektrownia, Tymiana, Katarzynki, Krzywokleszcz, Kryl, Chycina 24 (tzw. Korea), Bledzewka, Stary Dworek Leśniczówka, Popowo Leśniczówka, Katarzynki, Nowa Wieś 43A, Goruńsko 61B. W trakcie wykonywania usługi mogą pojawić się podobne lokaliza-cje. 6) Średnio każdego miesiąca przy obecnej procentowej ilości mieszkańców, którzy segregują i nie segregują odpady na terenie gminy Bledzew wytwarzanych jest: - około 71,00 Mg odpadów komunalnych zmieszanych (20 03 01), a dodatkowo mieszkańcy dostarczają do PSZOK-u: - około 1,0Mg zużytych opon (16 01 03) - około 2,7 Mg odpadów wielkogabarytowych (20 03 07), - około 0,1 Mg odpadów odzieży (20 01 10) - około 0,15 Mg odpadów tekstyliów (20 01 11) - około 0,01 Mg odpadów w postaci opakowań po środkach ochrony roślin (20 01 80 inne niż wymie-nione w 20 01 19*), - około 0,0005Mg odpadów w postaci przeterminowanych lekarstw (20 01 32 inne niż wymienione w 20 01 31*), - około 0,01Mg farby, tusze drukarskie, kleje lepiszcze i żywice (20 01 28 inne niż wymienione w 20 01 27*) - około 0,01Mg rozpuszczalniki (20 01 13*) Mieszkańcy segregują również miesięcznie średnio w systemie workowym i za pomocą pojemników typ IGLO następującą ilość odpadów: - biodegradowalne w tym odpady kuchenne - 20 01 08; 20 02 01 w ilości 2,5 Mg, - szkło- 15 01 07 w ilości 7,00 Mg - z tworzyw sztucznych - 15 01 02 (w tym 20 01 39) w ilości 5,14 Mg - z papieru i tektury - 15 01 01 w ilości 1,9 Mg Z powyższego wynika, że średnio każdego miesiąca na terenie gminy Bledzew powstanie około 91,52 Mg wszystkiego rodzaju odpadów, które podlegać będą odebraniu i przetransportowaniu przez Wy-konawcę do Instalacji w Długoszynie lub INNEKO w Gorzowie Wlkp. 7) W trakcie trwania zamówienia przewiduje się wzrost lub zmniejszenie liczby gospodarstw domo-wych z których będą odbierane odpady o około 10%. W przypadku wystąpienia takich okoliczności Zamawiający powiadomi o tym Wykonawcę bez zbędnej zwłoki. Zwiększenie lub zmniejszenie liczby nieruchomości nie będzie miało wpływu na cenę usługi. 8) Rodzaje pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych: 120 l. 240 l. przystosowane do zała-dunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) Charakterystyka specjalistycznych pojemników do gromadzenia odpadów na terenach zabudowy wie-lorodzinnej - pojemność co najmniej 1100 litrów przystosowane do załadunku specjalistycznym sprzętem (śmieciarki bezpyłowe) 9) Charakterystyka worków do selektywnej zbiórki odpadów na terenie zabudowy jednorodzinnej worki z folii polietylenowej o grubości od 40 do 60 mikronów zapewniającej szczelność w kolorze: - w kolorze niebieskim na papier i tekturę z nadrukiem „papier” o pojemności 80l – 120l, - w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe z nadrukiem „metale i tworzywa sztuczne” o pojemności 120l, - w kolorze zielonym na opakowania szklane kolorowe lub bezbarwne z nadrukiem „szkło” o pojem-ności 80l - 120l, - w kolorze brązowym na odpady biodegradowalne z nadrukiem „Bio-odpady” lub „Bio” o pojemno-ści 80l – 120l. 10) Charakterystyka pojemników do selektywnej zbiórki odpadów na terenie zabudowy wieloro-dzinnej: pojemniki typ Iglo przeznaczone do rozładunku specjalistycznym sprzętem HDS. - w kolorze niebieskim na papier i tekturę z nadrukiem „papier” o pojemności 1,5m3, - w kolorze żółtym na tworzywa sztuczne, metale i opakowania wielomateriałowe z nadrukiem „Me-tale i tworzywa sztuczne” o pojemności 1,5m3,, - w kolorze zielonym na opakowania szklane kolorowe z nadrukiem „szkło” o pojemności 1,5m3,, - w kolorze białym na bezbarwne opakowania szklane z nadrukiem „szkło” o pojemności 1,5m3,, 11) Na odpady biodegradowalne w kolorze brązowym z nadrukiem „bio-odpady” lub „Bio” o pojem-ności 240l 6. Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. W Bledzewie przy ul. Kościuszki 35, wjazd od ul. Nowej funkcjonuje PSZOK. Do punktu tego mieszkańcy gminy dostarczają odpady. W ramach umowy Wykonawca będzie odbierał z PSZOK następujące odpady: - 16 01 03 zużyte opony, - 20 01 10 odzież, - 20 01 11 tekstylia, - 20 01 21* lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, - 20 01 32 leki inne niż wymienione w 20 01 29 - 20 01 33* baterie i akumulatory - 20 03 07 odpady wielkogabarytowe Które należy dostarczać do zagospodarowania do Instalacji w Długoszynie. W przypadku awarii instalacji w Długoszynie wskazane odpady należy dostarczyć do Instalacji w Kunowicach. Dostarczenie odpadów do Instalacji w Kunowicach jest możliwe tylko w przypadku wystąpienia awarii instalacji w Długoszynie. Odpady z grupy: - 16 01 03 zużyte opony, - 16 06 01* baterie i akumulatory ołowiowe, - 16 06 02* baterie i akumulatory niklowo-kadmowe, - 20 01 13* rozpuszczalniki, - 20 01 25 oleje i tłuszcze jadalne, - 20 01 28 farby, tusze, farby drukarskie, oleje lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27, - 20 01 80 środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19, należy dostarczyć do INNEKO w Gorzowie Wlkp. Szacunkowa ilość powstających w PSZOK odpadów została określona w rozdziale III pkt 5 ppkt 6. Z punktu tego Wykonawca będzie odbierał odpady dwa razy w roku tj. w miesiącu czerwcu i grudniu 2018 i 2019 r. Odbiór odpadów Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na 14 dniu przed dniem w któ-rym zamierza odebrać odpady. Odbiór odpadów odbędzie się na zasadach określonych w rozdziale III pkt 7 ust 3. Wykonawca który będzie odbierał odpady z PSZOK musi mieć przeznaczony do tego odpowiedni sprzęt, środek transportu w tym umożliwiający załadunek odpadów wielkogabarytowych. Wszystkie odpady znajdują się w pomieszczeniach zadaszonych. Wspólny słownik zamówień (CPV): 90511000-2 Usługi wywozu odpadów 90512000-9 Usługi transportu odpadów 90513100-7 Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych Szczegółowy zakres prac reguluje: - nazwa i kod CPV, - Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumenty stanowiące opis szczegółowego zakresu robót należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające się. Jeżeli zostaną znalezione dwuznaczności lub rozbieżności pomiędzy tymi dokumentami to Zamawiający udzieli w tym zakresie niezbędnych wyjaśnień. 7. Warunki wykonania usług obowiązki wykonawcy przed rozpoczęciem i w trakcie realizacji za-mówienia. 1) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć każdemu właścicielowi nieruchomości zamieszkałej do 6 rodzin harmonogramy usuwania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć harmonogram min na 7dni przed pierwszym wywozem odpadów w 2018 i 2019 roku. 2) Wykonawca na obowiązek wyposażenia właścicieli nieruchomości zamieszkałych do 6-ciu rodzin w niezbędne worki do gromadzenia odpadów selektywnych. Pierwszy termin wyposażenia nierucho-mości w worki wyznacza się w zależności od strefy na dzień 2 i 3 stycznia 2018 r. W kolejnych mie-siącach worki należy dostarczać (na wymianę) w dniu w którym będą odbierane odpady selektywne z nieruchomości. 3) Wykonawca jest zobowiązany do przedkładania Zamawiającemu raportów miesięcznych zawierających: a) informację o liczbie i rodzaju wydanych worków. b) wykaz właścicieli, którzy pomimo zadeklarowania segregacji odpadów nie wykonują tego obo-wiązku wg poniższych wytycznych: - wykonawca każdego miesiąca będzie kontrolował trzy wybrane przez siebie nieruchomości w każdej miejscowości, - z każdej kontroli sporządzi protokół uzupełniony dokumentacją zdjęciową, którą załączy do raportu Dodatkowo Wykonawca składać będzie Zamawiającemu sprawozdania o ilości zebranych odpadów komunalnych zmieszanych i zebranych selektywnie w tym odebranych z PSZOK. Ilość odebranych odpadów winna być podana w tonach (Mg). Wykonawca ponadto wskaże w nim poszczególne rodza-je odpadów – mieszane, segregowane z podziałem na frakcje. Sprawozdania należy składać Zamawia-jącemu zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w tym zakresie. 4) W trakcie wykonywania umowy w przypadku zwiększenia lub zmniejszenia liczby nieruchomości z których należy usuwać odpady komunalne zmieszane i zebrane selektywnie Zamawiający dostarczy Wykonawcy informację w której wskaże dane takiej nieruchomości (jej właściciela) celem nie odbie-rania odpadów z takiej nieruchomości lub odbierania odpadów z takiej nieruchomości oraz wyposaże-nie jej w zestaw worków do selektywnej zbiórki odpadów. Informacja taka zostanie przekazana przez Zamawiającego Wykonawcy w terminie do 3 dnia danego miesiąca. 5) Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów komunalnych zmieszanych, leżących obok pojemników do gromadzenia odpadów jeżeli będą one zgromadzone w workach. Wykonawca zobowiązany jest również do zabrania odpadów segregowanych jeżeli odpady te będą zgromadzone w workach innych niż te które dostarczył Wykonawca. 6) Za szkody (uszkodzenie techniczne pojemników przeznaczonych do zbierania odpadów zmiesza-nych i segregowanych) w majątku osób trzecich oraz Zamawiającego w trakcie odbioru odpadów od-powiedzialność ponosi Wykonawca. 7) W trakcie odbierania odpadów komunalnych zmieszanych Wykonawca zobowiązany jest do wzro-kowych oględzin odpadów gromadzonych w pojemnikach i w przypadku stwierdzenia, że w pojemni-ku znajdują się odpady zmieszane pomimo tego, że właściciel nieruchomości zadeklarował, że segre-guje odpady Wykonawca powiadomić o takim przypadku Zamawiającego w terminie 72godz. od stwierdzenia tego faktu. Powiadomienie to następuje pisemnie. Celem ustalenia właścicieli którzy powinni segregować odpady Zamawiający dostarczy Wykonawcy wykaz nieruchomości na których występuje obowiązek segregacji. Wykaz taki będzie aktualizowany raz na kwartał. Informacje zbiorcze w tym zakresie mają zostać dołączone do raportu miesięcznego o którym mowa w ust 3 . Przy realizacji tego obowiązku Wykonawca przestrzega wytycznych określonych w tym punkcie. 8) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie umowy przepisów prawnych, a w szczególności: a. ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r. poz. 1987 ze zm.) b. ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017r. poz. 1289) c. uchwały nr XXIV/133/16 Rady Gminy Bledzew z dnia 27 czerwca 2016 r. w sprawie regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Bledzew ze zmianami. 9) Odpady: - 16 01 03 zużyte opony, - 20 01 10 odzież, - 20 01 11 tekstylia, - 20 01 21* lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć, - 20 01 32 leki inne niż wymienione w 20 01 29 - 20 01 33* baterie i akumulatory - 20 02 01 ulegające biodegradacji, - 20 03 07 odpady wielkogabarytowe Odpady te należy dostarczać do zagospodarowania do Instalacji w Długoszynie W przypadku awarii instalacji w Długoszynie wskazane odpady należy dostarczyć do Instalacji w Kunowicach. Dostarczenie odpadów do Instalacji w Kunowicach jest możliwe tylko w przypadku wystąpienia takiej sytuacji. Odpady z grupy: - 16 01 03 zużyte opony, - 16 06 01* baterie i akumulatory ołowiowe, - 16 06 02* baterie i akumulatory niklowo-kadmowe, - 20 01 13* - rozpuszczalniki, - 20 01 25 – oleje i tłuszcze jadalne, - 20 01 28 – farby, tusze, farby drukarskie, oleje lepiszcze i żywice inne niż wymienione w 20 01 27, - 20 01 80 środki ochrony roślin inne niż wymienione w 20 01 19, należy dostarczyć do INNEKO w Gorzowie Wlkp. 10) System odbierania odpadów komunalnych nie obejmuje odpadów powstających w nieruchomo-ściach niezamieszkałych (zakłady produkcyjne, placówki oświatowe, sklepy, banki, działki letniskowe, ośrodki wypoczynkowe i itp.) oraz odpadów ulicznych, z targowisk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90511000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)posiadanie wpisu do rejestru działalności regulowanej prowadzonego przez Wójta Gminy Bledzew w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zgodnie z wymogami ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminie (Dz. U. z 2017r. poz. 1289 teks jednolity); 2)posiadanie aktualnego zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą z dnia 14.12.2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016r., poz. 1987 ze zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach