Przetargi.pl
Odbieranie i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Dobrzyniewo Duże

Gmina Dobrzyniewo Duże ogłasza przetarg

  • Adres: 16002 Dobrzyniewo Duże, ul. Białostocka
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 428 155 , fax. 857 197 147
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyniewo Duże
    ul. Białostocka 25
    16002 Dobrzyniewo Duże, woj. podlaskie
    tel. 857 428 155, fax. 857 197 147
    REGON: 5065925000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobrzyniewo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odbieranie i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych Gminy Dobrzyniewo Duże
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot Zamówienia obejmuje odbieranie i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych znajdujących się w granicach administracyjnych gminy Dobrzyniewo Duże oraz bezpośredni transport odpadów komunalnych do właściwej instalacji (ZUOK Białystok i/lub ZUOK Hryniewicze). 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) systematyczne opróżnianie i wywóz pojemników na odpady zmieszane, worków na odpady selektywnie zbierane, pojemników na odpady niebezpieczne zgodnie z harmonogramem i częstotliwością wywozu, b) selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów: papier; szkło; metale i tworzywa sztuczne (w tym opakowania wielomateriałowe); odpady ulegające biodegradacji, ze szczególnym uwzględnieniem bioodpadów i odpady zielone oddzielnie lub łącznie; zużyte baterie i akumulatory; zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny; przeterminowane leki; chemikalia; meble i inne odpady wielkogabarytowe; odpady budowlane i rozbiórkowe pochodzące z remontów prowadzonych samodzielnie, zużyte opony, c) bezpośredni transport wszystkich odpadów komunalnych przekazanych przez właścicieli nieruchomości zamieszkałych, w tym również odpadów przekazanych do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych do właściwej dla poszczególnych frakcji odpadów komunalnych Instalacji z uwzględnieniem zapisów umieszczonych wpkt 4, d) wyposażenie na czas trwania umowy w sprzęt niezbędny do prowadzenia PSZOK-u na terenie Gminy Dobrzyniewo Duże (m.i.n. pojemniki i kontenery) jego utrzymanie i obsługa z obsadą personalną – 1 osoba, e) dostarczenie worków na selektywną zbiórkę odpadów w czterech kolorach, w ilości i kolorach odpowiadających ilości wystawionych worków przez właściciela nieruchomości, f) dostarczenie na czas trwania umowy pojemników na selektywną zbiórkę odpadów w zakresie określonym w niniejszej specyfikacji na potrzeby wyposażenia PSZOK-u oraz odbioru ze specjalnych punktów (aptek, zakładów opieki zdrowotnej i budynków użyteczności publicznej) wskazanych przez Zamawiającego. Wykonawca zapewnia worki do selektywnej zbiórki odpadów zgodnie z zapisami niniejszej specyfikacji, Uwaga: Wykonawca na wniosek właściciela/użytkownika nieruchomości dostarczy do gospodarstwa domowego pojemnik na odpady zmieszane. Koszt dzierżawy lub zakupu takiego pojemnika ponosi właściciel/użytkownik nieruchomości, g) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów z poszczególnych nieruchomości zgodnie z ustalonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego harmonogramem wywozu odbioru odpadów oraz jego dystrybucji wśród właścicieli nieruchomości w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy. Za dostarczenie harmonogramu należy uznać jego pozostawienie w skrzynce pocztowej lub razem z workami na odpady segregowane. Wszelkie zmiany harmonogramu będą wymagały zgody Zamawiającego, a Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia zmienionych harmonogramów do każdej nieruchomości objętej odbiorem odpadów komunalnych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w treści załącznika nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach