Przetargi.pl
Oczyszczanie miasta w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenach z zielenią w ciągach ulicznych w okresie letnim i zimowym oraz zimowe utrzymanie chodników, zamiatania mechanicznego ulic oraz opróżniania koszy ulicznych, pojemników, transport i utylizacja padłych zwierząt

Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek ogłasza przetarg

  • Adres: 87-800 Włocławek, ul. Zielony Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (54) 414 40 00 , fax. (54) 414 42 57
  • Data zamieszczenia: 2018-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Włocławek - Urząd Miasta Włocławek
    ul. Zielony Rynek 11/13
    87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. (54) 414 40 00, fax. (54) 414 42 57
    REGON: 910866910
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie miasta w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenach z zielenią w ciągach ulicznych w okresie letnim i zimowym oraz zimowe utrzymanie chodników, zamiatania mechanicznego ulic oraz opróżniania koszy ulicznych, pojemników, transport i utylizacja padłych zwierząt
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Oczyszczanie miasta w zakresie utrzymania czystości i porządku na terenach z zielenią w ciągach ulicznych w okresie letnim i zimowym oraz zimowe utrzymanie chodników, zamiatania mechanicznego ulic oraz opróżniania koszy ulicznych, pojemników, transport i utylizacja padłych zwierząt 1.1 Utrzymanie czystości i porządku na terenach z zielenią w ciągach ulicznych w okresie letnim i zimowym oraz zimowe utrzymanie chodników. a) W ramach realizacji usługi, o której mowa w treści punktu 1.1. Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymania czystości i porządku na terenach z zielenią w ciągach ulicznych w okresie letnim i zimowym oraz zimowego utrzymania chodników, zgodnie z podanym obmiarem. Do wyliczeń przyjęto 9 miesięcy: w tym 7 miesięcy jako okres letni, natomiast 2 miesiące jako okres zimowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. Utrzymanie czystości i porządku na terenach z zielenią - okres letni 185 490,00 m2 Utrzymanie czystości i porządku na terenach z zielenią - okres zimowy 185 490,00 m2 Utrzymanie zimowe chodników 40 510,00 m2 UWAGA! Wielkości powierzchni podane powyżej oraz w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego jest wielkością maksymalną szacunkową ustaloną przez Zamawiającego jako przewidywaną do świadczenia usługi w każdym miesiącu, którego usługa dotyczy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zakresu rzeczowego, w stosunku do wartości określonych poniżej oraz w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. Zamawiający dopuszcza możliwość ograniczenia wielkości zamówienia w przypadku przekazania w ręce osób trzecich terenów objętych usługą. Podstawą zmiany wynagrodzenia Wykonawcy stanowić będzie w takim przypadku iloczyn powierzchni przekazanego terenu i stawki za 1 m2 usługi określonej w arkuszu cenowym. Zmiana wynagrodzenia wchodzić będzie w życie od pierwszego dnia miesiąca następującego po miesiącu, w którym zaistniała podstawa do ograniczenia wielkości zamówienia. 1.2 Zamiatanie mechaniczne ulic. a) Zamiatanie mechaniczne ulic rozpoczyna się z dniem 16 kwietnia do dnia 14 listopada. Zamiataniem mechanicznym objęto 267 utwardzonych ulic. Łączna powierzchnia 267 ulic wynosi 1.329.195,25 m2. Do obliczeń przyjęto 7 omiotów w okresie trwania umowy, szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. UWAGA! Wielkość powierzchni podana powyżej oraz w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego jest wielkością maksymalną szacunkową ustaloną przez Zamawiającego jako przewidywaną do świadczenia usługi w okresie trwania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zakresu rzeczowego, w stosunku do wartości określonych powyżej oraz wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. 1.3 Opróżnianie koszy ulicznych. a) Opróżnianie koszy ulicznych stanowiących majątek Zamawiającego, rozstawionych na 90 ulicach w ilości łącznej 617 szt. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia ilości koszy ulicznych maksymalnie o 50 szt. Średnioroczne opróżnianie koszy ulicznych wynosi dwa razy w tygodniu. Do wyliczeń przyjęto maksymalną ilość koszy ulicznych tj. 667 sztuk i 83 opróżnień w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. UWAGA! Ilość pojemników i lokalizacja punktów zbiórki odpadów komunalnych podana powyżej oraz w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego jest wartością maksymalna szacunkową ustaloną przez Zamawiającego jako przewidywaną do świadczenia usługi w każdym miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia wielkości zakresu rzeczowego, w stosunku do wartości określonych powyżej oraz w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. 1.4 Transport i utylizacja padłych zwierząt. a) Zbieranie z pasów jezdni padłych zwierząt w ilości średniomiesięcznej 12 szt. na interwencję Zamawiającego i Straży Miejskiej. Do wyliczeń przyjęto 9 miesięcy w okresie trwania umowy, t.j. 108 szt. o wadze do 1500 kg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. Uwaga! Określona powyżej oraz wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego ilość padłych zwierząt jest wartością maksymalną szacunkową ustaloną przez Zamawiającego jako przewidywaną do świadczenia usługi w każdym miesiącu. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego, w stosunku do wartości określonych powyżej oraz wy-kazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego. 1.5 Wywóz odpadów komunalnych z pojemnika o pojemności 1100 litrów usytuowanego na terenie parkingu ulicznego. a) Dzierżawa i opróżnianie 1 sztuki pojemnika o pojemności 1100 litrów (zakrytego) usytuowanego na parkingu ulicznym przy ul. Toruńskiej 66-68. Do wyliczeń przyjęto 9 miesięcy w okresie trwania umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w wykazie rzeczowo-cenowym, stanowiącym załącznik do formularza ofertowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: a) posiada wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Prezydenta Miasta Włocławek, zgodnie z art. 9b i 9c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2017 r. poz. 1289), b) posiada wpis do rejestru prowadzonego przez Marszałka Województwa, o którym mowa w art. 49 ust. 1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018 r. poz. 21) lub posiada aktualne zezwolenie na transport odpadów, zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. nr 185 poz. 1243 ze zm.), o ile są ważne zgodnie z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2018 r. poz. 21). Zezwolenie na transport odpadów powinno uwzględniać co najmniej poniższe rodzaje odpadów: 20 02 01 Odpady ulegające biodegradacji, 20 02 02 Gleba i ziemia, w tym kamienie, 20 02 03 Inne odpady nieulegające biodegradacji, 20 03 01 Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne, 20 03 03 Odpady z czyszczenia ulic i placów, 20 03 99 Odpady komunalne niewymienione w innych podgrupach 02 01 82 Padłe zwierzęta
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wraz z załącznikiem, 2. Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach