Miejski Zarząd Dróg Opole ogłasza przetarg
- Adres: 45-512 Opole, Obrońców Stalingradu
- Województwo: opolskie
- Telefon/fax: tel. 77 4697413, , fax. 77 469 74 02
- Data zamieszczenia: 2017-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg Opole
Obrońców Stalingradu 66
45-512 Opole, woj. opolskie
tel. 77 4697413, , fax. 77 469 74 02
REGON: 53054601300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.opole.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Oczyszczanie miasta w zakresie: Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
PPrzedmiotem zamówienia jest usuwanie skutków nagłych zdarzeń drogowych, na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu, celem zapewnienia bezpiecznego użytkowania drogi. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do usuwania skutków zdarzeń drogowych celem zapewnienia przejezdności dróg, w tym do: a. zapewnienia całodobowego odbioru zgłoszeń oraz całodobowej dyspozycyjności brygady roboczej i sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia wraz z nadzorem i kierowaniem wykonywanymi robotami z ramienia Wykonawcy. b. usunięcia z pasa drogi – (jezdni, pobocza, chodnika, pasa zieleni, rowów) materiałów (sypkich, sztukowych lub kubaturowych, pozostałości płynów) rozsypanych lub pozostawionych w wyniku zdarzenia drogowego oraz porzuconych przez nieznane osoby, wraz z oczyszczeniem (pozamiataniem) w celu zapewnienia przejezdności bezpiecznego użytkowania drogi. c. zabezpieczenia rozlanych substancji ropopochodnych, farb oraz płynów eksploatacyjnych z samochodów biorących udział w zdarzeniu za pomocą odpowiednich środków chemicznych takich jak sorbent (w przypadku niedużego zakresu rozlanych substancji) lub piasek - ręcznie lub mechanicznie za pomocą samochodu ciężarowego z posypywarką (w przypadku konieczności wykonania zabezpieczenia wycieków o dużych rozmiarach), a następnie ich usunięcia zgodnie z przepisami ochrony środowiska. d. zabezpieczenie miejsca zdarzenia drogowego poprzez ustawienie odpowiedniego, adekwatnego do zdarzenia oznakowania zgodnego z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu, lub uzgodnionym z przedstawicielem Policji obecnym przy zdarzeniu. e. wykonywania, podczas zabezpieczenia miejsca nagłego zdarzenia na drogach, poleceń kierującego akcją przedstawiciela Straży Pożarnej, a w przypadku jego braku przedstawiciela Policji, oraz przejęciu pasa drogowego od kierującego akcją po zakończeniu zdarzenia. f. rozpoczęcia realizacji usługi na miejscu zdarzenia w zaproponowanym i podanym w formularzu ofertowym czasie w minutach, od chwili otrzymania od Zamawiającego zgłoszenia telefonicznego o zaistniałym zdarzeniu drogowym, lecz nie dłuższym, niż 120 min. g. wykonawca przedstawia zamawiającemu raport dobowy obejmujący rodzaj, zakres i lokalizację zdarzenia, do godziny 10:00 następnego dnia (w przypadku gdy w danej dobie zaistniały nagłe zdarzenia wynikające z niniejszego opisu przedmiotu zamówienia). h. Wykonawca winien przez cały okres umowy dysponować co najmniej sprzętem określonym w załączniku nr 4a. Lokalizacja w/w potencjału winna umożliwiać dotarcie na miejsce zdarzenia i rozpoczęcie realizacji usługi w czasie zaoferowanym przez Wykonawcę w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia niniejszego warunku udziału w przedmiotowym postępowaniu.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości na terenie gminy Praszka
Dodano: 2024-01-11 - Wykonanie prac związanych z letnim i zimowym utrzymaniem czystości jezdni i chodników na terenie miasta Grodków w latach 2023 - 2024
Dodano: 2023-03-27 - Mechaniczne sprzątanie jezdni z piasku i wszelkich zanieczyszczeń
Dodano: 2023-02-07 - Oczyszczanie miasta w zakresie: oczyszczanie pasów drogowych Rejonu I, w tym oczyszczanie chodników, placów, terenów zieleni, ciągów pieszych i pieszo-rowerowych oraz przejść podziemnych
Dodano: 2021-06-28 - Oczyszczanie miasta w zakresie: oczyszczanie pasów drogowych Rejonu I, w tym oczyszczanie chodników, placów, terenów zieleni, ciągów pieszych i pieszo-rowerowych oraz przejść podziemnych
Dodano: 2021-06-28 - POZIMOWE OCZYSZCZENIE JEZDNI, CHODNIKÓW I URZĄDZEŃ ODWADNIAJĄCYCH DRÓG WOJEWÓDZKICH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W OPOLU Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
Dodano: 2021-04-22 - Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości dróg i terenów stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w latach 2021÷2023 - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2021-03-22 - Oczyszczanie miasta w zakresie: Likwidacja skutków nagłych zdarzeń na drogach administrowanych przez Miejski Zarząd Dróg w Opolu
Dodano: 2021-03-20 - Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości dróg i terenów stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w latach 2021÷2023.
Dodano: 2021-01-20 - Świadczenie usług związanych z utrzymaniem czystości dróg i terenów stanowiących własność Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego w latach 2021÷2023 - II POSTĘPOWANIE
Dodano: 2020-12-31