Przetargi.pl
Oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach.

Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
    ul. Rynek 1
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32
    REGON: ---

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie mechaniczne ulic i placów gminnych na terenie miasta Jarosławia wraz z opróżnianiem koszy ulicznych przy tych ulicach przedmiot zamówienia obejmuje: - świadczenie usług transportowo-sprzętowych przy oczyszczaniu mechanicznym ulic miejskich w okresie od dnia podpisania umowy do 31.10.2018 r. zgodnie z harmonogramem oczyszczania – zał. nr 2 do umowy - opróżnianie koszy ulicznych w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2018 r. Wykonawca zobowiązany jest do: a) wykonywania przy temperaturach dodatnich w sezonie zimowym oczyszczania ulic wskazanych przez Zamawiającego b) wykonywania oczyszczania ulic nieobjętych harmonogramem a wskazanych przez Zamawiającego – rozliczenie wg. iloczynu stawki jednostkowej i oczyszczonej powierzchni c) sprzątanie interwencyjne miejsc kolizji drogowych - czas reakcji na zgłoszenie to czas niezbędny na dojazd, jednak nie dłużej niż 1 godz. d) opróżniania koszy ulicznych rozstawionych przy ulicach i placach miejskich. e) doczyszczanie ręczne odcinków, gdzie oczyszczenie mechaniczne nie było możliwe oraz usunięcie zanieczyszczeń typu: gałęzie, gruz, elementy zagubione przez pojazdy itp. Podczas oczyszczania jezdni należy również oczyścić zatoki przystankowe i parkingowe usytuowane w poziomie jezdni. • Od Wykonawcy wymaga się : a) prowadzenia prac zgodnie z harmonogramem oczyszczania wg. określonych przez Zamawiającego kategorii oczyszczania. b) utrzymywanie ulic i terenu wg następującego opisu:  Odmulanie krawężników, wycinanie trawy przy krawężnikach  Opróżnianie koszy z nieczystości (raz dziennie), a w miejscach gdzie występuje duży ruch pieszych (Stare Miasto) dwa razy dziennie,  Utrzymanie czystości koszy,  Dezynfekcja koszy w okresie letnim  Sprzątanie nieczystości (papier, szkło, patyki, puszki i.t.p.) z terenów przy koszach (w promieniu do 2 m). • Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie wykonywania usług. • W utrzymaniu letnim znajduje się 185 338 m2 sieci dróg i ulic gminnych i tak: 87 785 m2 ulic miejskich w I kategorii oczyszczania o częstotliwości oczyszczania 1 x w tygodniu. 235 szt. koszy ulicznych o pojemności od 40 do 60 l.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90610000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych),
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego: a) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej o którym mowa w art. 9b i 9c ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jedn. Dz.U. z 2012r. poz. 391 z późn. zm.) w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. b) Aktualny wpis do rejestru, o którym mowa w art.49 ust.1 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz.21) lub zezwolenie w zakresie zbierania oraz transportu odpadów wydane przez właściwy organ na podstawie art.28 ust.1 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r o odpadach (Dz.U. z 2001r. Nr 62, poz. 628 z późn. zm.) o ile są ważne zgodnie z art. 232, art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach, obejmujące swoim zakresem zezwolenie na zbieranie oraz transport odpadów będących przedmiotem niniejszego zamówienia. c) Umowa z Regionalną Instalacją Przetwarzania Odpadów Komunalnych na przyjęcie odpadów w celu unieszkodliwienia: - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01) - odpady z czyszczenia ulic i placów (kod 20 03 03)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: kosztorys ofertowy, dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach