Przetargi.pl
„Oczyszczanie Gminy Libiąż - Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów w 2019 r.”

Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu ogłasza przetarg

  • Adres: 32590 Libiąż, ul. Działkowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 271 311 , fax. 326 249 290
  • Data zamieszczenia: 2018-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu
    ul. Działkowa 1
    32590 Libiąż, woj. małopolskie
    tel. 326 271 311, fax. 326 249 290
    REGON: 27625798900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Oczyszczanie Gminy Libiąż - Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów w 2019 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pn. „Oczyszczanie Gminy Libiąż - Zimowe utrzymanie dróg, chodników, placów, parkingów w 2019 r.” 2. Zamówienie podzielono na II części: 1) Część I - Zimowe utrzymanie na terenie miasta Libiąża Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg, chodników, placów, parkingów na terenie miasta Libiąż, poprzez: • usuwanie śniegu z jezdni, chodników, placów, parkingów, w tym odpłużanie jezdni na całej jej szerokości wraz z zatokami autobusowymi; • odśnieżanie skrzyżowań (w taki sposób aby nie utrudniać włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg przyległych); • posypywanie dróg na podjazdach, skrzyżowaniach (zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego); • zwalczanie śliskości zimowej; • wywóz śniegu na tereny niezabudowane (przewidywana ilość 80 m3); • rozmieszczenie 12 szt. pojemników z piaskiem w miejscach najbardziej zagrożonych dla ruchu kołowego (przy wzniesieniach). 2) Część II - Zimowe utrzymanie na terenie sołectw Żarki i Gromiec Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi zimowego utrzymania dróg, chodników, placów, parkingów na terenie miasta Libiąż, poprzez: • usuwanie śniegu z jezdni, chodników, placów, parkingów, w tym odpłużanie jezdni na całej jej szerokości wraz z zatokami autobusowymi; • odśnieżanie skrzyżowań (w taki sposób aby nie utrudniać włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg przyległych); • posypywanie dróg na podjazdach, skrzyżowaniach (zapewnienie bezpieczeństwa ruchu drogowego); • zwalczanie śliskości zimowej; • wywóz śniegu na tereny niezabudowane (przewidywana ilość 20 m3); Dla każdej z w/w części zamówienia służby zimowego utrzymania powinny być gotowe do usuwania skutków zimy przez 24 godziny na dobę (w okresach wymagających zimowego utrzymania). Sprzęt mechaniczny musi być sprawny technicznie i winien być do dyspozycji całą dobę na terenie świadczenia usługi, powinien być dostosowany do szerokości dróg. 3. Planowane ilości (częstotliwość usługi) są szacunkowe i mogą ulec zmianie (zmniejszeniu lub zwiększeniu) w zależności od warunków pogodowych oraz rzeczywistych potrzeb wykonania przedmiotu zamówienia. Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie oraz faktycznie wykonanych usług do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie. 4. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 1) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub podwykonawcy, aby pracownicy fizyczni wykonujący usługę byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę. 2) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4 pkkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:  żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,  żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,  przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 3) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazany poniżej dowód w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 4 pkkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia:  oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; 4) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 4 pkkt 1) czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt 4 pkkt 1). 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 5. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia z podziałem na części zostały opisane w załącznikach nr 8.1 (dot. Cz. I) i nr 8.2 (dot. Cz. II) do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90620000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - dla Części I: 9 000,00 zł, - dla Części II: 2 000,00 zł. W przypadku gdy wykonawca, składa ofertę na wiele części zamówienia, wadium należy wnieść osobno na poszczególne części zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. Wypełniony formularz cenowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ. Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów (załącznik nr 4 do SIWZ). Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (załącznik nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie to składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach