Przetargi.pl
„Oczyszczanie dróg publicznych miasta Koszalina”.

Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-815 Koszalin, ul. Połczyńska
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3118060 , fax. 94 3425419
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie
    ul. Połczyńska 24
    75-815 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3118060, fax. 94 3425419
    REGON: 33000246600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit-koszalin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Oczyszczanie dróg publicznych miasta Koszalina”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z „Oczyszczaniem dróg publicznych miasta Koszalina”, polegające na prowadzeniu usług w zakresie: 1. Utrzymania czystości jezdni, chodników, parkingów i przystanków komunikacyjnych w okresie letnim – od 15 maja 2018 r. do 30 listopada 2018 r., w szczególności: mechaniczne zamiatanie jezdni, chodników i ciągów pieszych, miejsc postojowych, zatok autobusowych, azyli dla pieszych, ścieżek rowerowych oraz parkingów na ulicach powierzonych do utrzymania, chemiczne usuwanie chwastów z utwardzonych części pasa drogowego ulic powierzonych do utrzymania, czyszczenie krat wpustów ulicznych oraz koryt odwadniających znajdujących się na terenach pasów drogowych ulic, chodników, ciągów pieszych, ścieżek rowerowych, zatok i przystanków autobusowych i parkingów powierzonych do utrzymania, ręczne zamiatanie jezdni, chodników i ciągów pieszych, miejsc postojowych, zatok autobusowych, azyli dla pieszych, ścieżek rowerowych, parkingów i przejścia podziemnego na ulicach powierzonych do utrzymania, ręczne sprzątanie nawierzchni przystanków w obrębie wiat i słupków przystankowych, koszenie traw, grabienie ich wywóz z terenów zielonych znajdujących się w obrębie przystanków przekazanych w utrzymanie. 2. Wykonania prac porządkowych na zlecenie Zamawiającego, w szczególności: mechaniczne zamiatanie jezdni, chodników i ciągów pieszych, miejsc postojowych, zatok autobusowych, azyli dla pieszych, ścieżek rowerowych oraz parkingów na ulicach powierzonych do utrzymania, mechaniczne zamiatanie zamiatarką elewatorową jezdni i parkingów na ulicach powierzonych do utrzymania, ręczne sprzątanie jezdni, chodników i ciągów pieszych, miejsc postojowych, zatok autobusowych, azyli dla pieszych, ścieżek rowerowych, parkingów, przystanków autobusowych i przejścia podziemnego na ulicach powierzonych do utrzymania, chemiczne usuwanie chwastów z utwardzonych części pasa drogowego ulic powierzonych do utrzymania, mycie nawierzchni przejścia podziemnego i Rynku Staromiejskiego oraz schodów w ich obrębie, usuwanie odpadów komunalnych (dzikich wysypisk) znajdujących się w pasach drogowych ulic w granicach administracyjnych miasta Koszalina, wraz z załadunkiem i wywozem nieczystości, a także ich składowaniem na wysypisku, usuwanie materiałów niebezpiecznych oraz pochodnych azbestu, znajdujących się w pasach drogowych ulic w granicach administracyjnych miasta Koszalina, ręczne sprzątanie nawierzchni przystanków w obrębie wiat i słupków przystankowych. 3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Rozdziale „C” i „D” SIWZ. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, na pełen etat wszystkich osób wykonujących czynności objętych zakresem zamówienia, szczegółowo wymienionych w Opisie Przedmiotu Zamówienia polegających na pracy wykonywanej wysiłkiem fizycznym, jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 6 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu listę wszystkich pracowników zatrudnionych do wykonywania prac wskazanych w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” wraz z potwierdzeniem ich zgłoszenia do ubezpieczenia społecznego, względnie kopii umów o pracę. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów określonych w § 6 ust. 2 umowy będzie traktowane jako niewypełnianie obowiązku zatrudniania Pracowników wykonujących prace na podstawie umowy o pracę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy złotych, 0/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. Wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego mBank S.A. Oddział Szczecin 91 1140 1137 0000 2162 9500 1004. 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał należy złożyć w Dziale Finansowo – Księgowym ZDiT pok. 12 lub bezpośrednio do oferty. W przypadku złożenia oryginału wadium bezpośrednio do oferty zaleca się umieszczenie dokumentu wadialnego w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty, np. umieszczony w foliowej oprawie, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów. Kopię dokumentu wadialnego należy załączyć do oferty. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz musi być złożone w oryginale i wystawione na: Gmina Miasto Koszalin Zarząd Dróg i Transportu w Koszalinie, ul. Połczyńska 24, 75-815 Koszalin. 5. Oferta wspólna. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w dokumencie wadialnym (wnoszonym w innej formie niż pieniądz) winno być wyraźnie wskazane, w imieniu jakich podmiotów wadium jest wnoszone. Gwarancja wadialna będzie również skuteczna jeżeli w swojej treści powoływała się będzie na udzielone liderowi pełnomocnictwo od reszty konsorcjantów i będzie obejmowała zdarzenia spowodowane działaniem i zaniechaniem innych członków. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający dokona zwrotu wadium, w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 2 i 4 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 10. Zamawiający żądać będzie ponownego wniesienia wadium w przypadkach i na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie zbierania i transportu odpadów komunalnych oraz umowa na odbiór odpadów komunalnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi utrzymania porządku i czystości (ustawa o odpadach – Dz. U. z 2016r. poz. 1987 ze zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postepowania, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Oferta winna zawierać: a) prawidłowo wypełniony formularz „OFERTA” (Formularz nr 1 do rozdziału B SIWZ); b) formularz cenowy (Formularz nr 2.1 - 2.2 do rozdziału B SIWZ); c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania (Formularz nr 3 do rozdziału B SIWZ); d) oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postepowaniu (Formularz nr 4 do rozdziału B SIWZ); e) dowód wniesienia wadium; f) pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotu, w przypadku gdy uprawnienie do reprezentacji nie wynika z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej; g) zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Oferta musi być podpisana przez Wykonawcę. Ofertę należy podpisać zgodnie z zasadami reprezentacji wskazanymi we właściwym rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Jeżeli osoba/osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa, to pełnomocnictwo to musi w swej treści wyraźnie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty. Zamawiający uznaje, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje także dokonywanie czynności wymienionych w Dziale XIV pkt 9 i 10 SIWZ. Pełnomocnictwo to musi zostać złożone jako część oferty i musi być w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5. Wykonawcy składający wspólną ofertę muszę złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach