Przetargi.pl
Ocieplenie i remont pomieszczeń budynku OSP w Rusinowicach

Gmina Koszęcin ogłasza przetarg

  • Adres: 42-286 Koszęcin, ul. Powstańców
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-34 3576100 w. 120 , fax. 0-34 3576108
  • Data zamieszczenia: 2018-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Koszęcin
    ul. Powstańców 10
    42-286 Koszęcin, woj. śląskie
    tel. 0-34 3576100 w. 120, fax. 0-34 3576108
    REGON: 54274100000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ocieplenie i remont pomieszczeń budynku OSP w Rusinowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest ocieplenie ścian zewnętrznych oraz remont pomieszczeń budynku OSP w Rusinowicach, wraz z ich przebudową oraz remontem istniejących instalacji. Przedmiotowa inwestycja zlokalizowana jest przy ul. Piaskowej w Rusinowicach, na działce o nr ewid. 500. Podstawowe parametry budynku projektowanego: - powierzchnia zabudowy budynku - 179,10 m2 - wysokość budynku wraz z wieżą - 9,40 m2 - wysokość do kalenicy budynku - 6,64 m2 - powierzchnia użytkowa - 148,01 m2 - kubatura budynku - 1032,08 m3 - liczba kondygnacji – 1 Remont i przebudowa pomieszczeń budynku OSP polegać będzie na: - dociepleniu ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi, - pokryciu ścian zewnętrznych tynkarską wyprawą elewacyjną, - wyburzenie dwóch niewielkich pomieszczeń gospodarczych przylegających do wieży od strony północnej, - zamurowanie otworu drzwiowego w ścianie południowej budynku, - pomniejszenie otworu drzwiowego w ścianie wschodniej wieży, - zamurowanie otworu okiennego w ścianie północnej wieży, - wykonanie otworu i montaż okna w ścianie wschodniej wieży, - wyburzenie dwóch działowych ścian wewnętrznych w części biurowo-socjalnej, - wykonanie nowych działowych ścian wewnętrznych szkieletowch z płyt g-k na podkonstrukcji z profili stalowych, - wykonanie komina wentylacyjnego w pom. 06, - wykonanie wylewki samopoziomującej w części biurowo-socjalnej, - wykonanie gładzi gipsowych, - dwukrotne malowanie pomieszczeń, - wykonanie okładzin z glazury, - wykonanie posadzek z płytek ceramicznych w pomieszczeniu szkoleniowym, - wykonanie instalacji wody zimnej i ciepłej - wykonanie instalacji sanitarnej - modernizacja instalacji elektrycznej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45216121-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie: trzy tysiące zł 00/100) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Koszęcinie nr konta: 84 8288 0004 2000 0000 0013 0010. 2. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym, z uwzględnieniem art. 46 ust. 4 ustawy Pzp. Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę. 3. W przypadku wyboru formy niepieniężnej wadium, oryginał dokumentu należy złożyć w Referacie Księgowości i Podatków Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kserokopię złożonego dokumentu. Dokument wadialny w formie niepieniężnej musi obejmować w swojej treści wszystkie przesłanki do zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 „uPzp” – aktualne wg stanu na dzień wszczęcia niniejszego zamówienia. 4. Dokument wadialny winien wymieniać nazwy wszystkich podmiotów działających wspólnie lub może zostać wystawiony na jednego tylko z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [nawet bez wyraźnego wskazania w jego treści wielości wykonawców składających ofertę] pod warunkiem, że tenże wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia jest prawidłowo umocowanym pełnomocnikiem i został uprawniony do działania w imieniu i na rzecz współwykonawców. 5. Zwrot wadium - zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 6. Zatrzymanie wadium - zgodnie z art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 ustawy Pzp. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 „uPzp”, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 8. Oferty Wykonawców, którzy nie wniosą wadium lub wniosą w sposób nieprawidłowy zostaną odrzucone [art. 89 ust. 1 pkt 7b „uPzp”]. 9. Ważność wadium w formie niepieniężnej winna obejmować cały okres związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 4 do SIWZ, 2. Potwierdzenie wniesienia wadium, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 4. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest załączyć do oferty „Wykaz materiałów” – załącznik nr 7 do SIWZ; 5. Wykonawca, który powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego zobowiązany jest załączyć do oferty dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca, będzie polegał w trybie art. 22a „uPzp”, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, z treści których musi wynikać w szczególności:  zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,  czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach