Przetargi.pl
Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności cywilnej

Starostwo Powiatowe w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82300 Elbląg, ul. Saperów
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 055 2394900, 2394939 , fax. 552 324 226
  • Data zamieszczenia: 2018-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Elblągu
    ul. Saperów
    82300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 055 2394900, 2394939, fax. 552 324 226
    REGON: 17075361500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.elblag.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona ubezpieczeniowa mienia i odpowiedzialności cywilnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAMÓWIENIE OBEJMUJE: OCHRONA UBEZPIECZENIOWA MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ na okres od dnia 01.01.2019r. do dnia 31.12.2021r. Część I Zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków, Część II Zamówienia: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenia autocasco, Ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenia Assistance Zamówienie dotyczy Powiatu Elbląskiego, w ramach, której/go funkcjonują następujące jednostki organizacyjne: 1. Starostwo Powiatowe w Elblągu, ul. Saperów 14A, 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego 14-400 Pasłęk, 2. Mienie należące do Skarbu Państwa zarządzane przez Starostwo Powiatowe, 3. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Elblągu, ul. Komeńskiego 40, 82-300 Elbląg, 4. Dom Pomocy Społecznej w Rangórach, Rangóry, 82-300 Elbląg, 5. Dom Pomocy Społecznej w Tolkmicku, ul. Szpitalna 2, 82-340 Tolkmicko, 6. Dom Pomocy Społecznej „Krokus” we Władysławowie, Władysławowo 4, 82-300 Elbląg, 7. Zespół Szkół w Pasłęku ul. Zwycięstwa 28, 14-400 Pasłęk, 8. Zespół Szkół Zawodowych w Pasłęku, ul. Westerplatte 20, 14-400 Pasłęk, 9. Centrum Administracyjne do Obsługi Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Marwicy, Marwica 1, 14-411 Rychliki, 10. Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Samodzielne Mieszkanie” w Pasłęku, ul. Kopernika 20b, 14-400 Pasłęk, 11. Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza „Orle Gniazdo” w Marwicy, Marwica 1, 14-411 Rychliki, 12. Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kamionku Wielkim, Kamionek Wielki 82A, 82-340 Tolkmicko, 13. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pasłęku, ul. Bankowa 2, 14-400 Pasłęk, 14. Liceum Plastyczne w Gronowie Górnym, ul. Szafirowa 12, 82-310 Elbląg, 15. Zespół Szkół Ekonomicznych i Technicznych w Pasłęku, ul. Wojska Polskiego 36, 14-400 Pasłęk, 16. Zarząd Dróg Powiatowych w Elblągu zs. w Pasłęku, ul. Dworcowa 6, 14-400 Pasłęk, 17. Zakład Aktywności Zawodowej w Kamionku Wielkim, Kamionek Wielki 82, 82-340 Kamionek Wielki, 18. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego, ul. Wojska Polskiego 1, 82-300 Elbląg. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 6 do SIWZ - Program Ubezpieczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66510000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, bądź Ministra Finansów (jeżeli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej (jeżeli rozpoczęli działalność przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie właściwego organu na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zakład ma siedzibę, potwierdzający posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt 1: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Oferta złożona zgodnie z załączonym wzorem powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki o których mowa w SIWZ Zamawiającego; Oferta musi być przygotowana zgodnie z wzorami, które stanowią załączniki do SIWZ i zgodnie z wymaganiami SIWZ; Wykonawca jest zobowiązany uzupełnić formularz ofertowy, jeżeli zabraknie miejsca, należy dołączyć dodatkowe strony; Oferta musi być przygotowana zgodnie z Ustawą oraz z wymogami SIWZ; Oferta musi być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej bez użycia ścieralnego nośnika pisma, np. ołówka; Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ; Oferta musi być podpisana przez osoby wskazane w dokumencie upoważniającym do występowania w obrocie prawnym lub posiadające stosowne pełnomocnictwo (pieczątka i podpis lub czytelny podpis) Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/osób podpisujących ofertę; Ofertę składaną przez podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, koasekuracja) podpisują wszyscy Wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę z jedną ostateczną ceną (art. 82 ust. 1 Ustawy); Za osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawców uznaje się: osoby wskazane w Krajowym Rejestrze Sądowym lub dokumencie równorzędnym, osoby legitymujące się odpowiednim pełnomocnictwem określającym zakres umocowania. Dokument ten należy złożyć w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty; Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z opisem: pełna nazwa wykonawcy adres numer telefonu, faksu NIP, REGON OFERTA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO – NIE OTWIERAĆ PRZED 28.11.2018 r., godz. 10.30 Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. W takim przypadku Wykonawca oznacza informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa klauzulą „tajemnica przedsiębiorstwa - nie udostępniać”. Wykonawca nie może zastrzec nazwy (firmy) oraz jego adresu, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w jego ofercie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach