Przetargi.pl
OCHRONA PLACU TARGOWEGO ORAZ HAL TARGOWYCH ZAKŁADU BUDŻETOWEGO TARGOWISKA MIEJSKIE W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIMW LATACH 2009-2011

Targowiska Miejskie ogłasza przetarg

  • Adres: 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, ul. Słowackiego 70
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2652734 , fax. 041 2651362
  • Data zamieszczenia: 2009-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Targowiska Miejskie
    ul. Słowackiego 70 70
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2652734, fax. 041 2651362
    REGON: 29000594600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arl.ostrowiec.pl/bip/tm lub www.targowiskaostrowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OCHRONA PLACU TARGOWEGO ORAZ HAL TARGOWYCH ZAKŁADU BUDŻETOWEGO TARGOWISKA MIEJSKIE W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIMW LATACH 2009-2011
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi w postaci bezpośredniej, stałej ochrony obiektów i mienia zamawiającego, osób - klientów przebywających w tych obiektach oraz konwojowanie wartości pieniężnych pomiędzy halą targową przy ul. Słowackiego 70 a
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -(posiadanie koncesji na ochronę osób i mienia), 2)Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia -(przedłożenie minimum trzech referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonywanie w ostatnich trzech latach lub - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług ochrony , 3)Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia -(posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności), na kwotę minimum 2.500.000,00 zł 4)Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie zawartych w ofercie oświadczeń i dokumentów wymaganych w pkt 5 SIWZ - wg formuły spełnia - nie spełnia. W przypadku gdy zamawiający stwierdzi, iż dane zawarte w ofercie są nieprawdziwe wykonawca zostanie wykluczony z postępowania - zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 przywołanej wyżej ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2.oświadczenie stwierdzające, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, 3.Oświadczenie, że oferent spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy, 4.koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, 5.wykaz realizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług ochrony osób i mienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie.(wymagane minimum 3 referencje na usługi o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia), 6.polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 2.500.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arl.ostrowiec.pl/bip/tm lub www.targowiskaostrowiec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach