Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia w Kuratorium Oświaty w Łodzi

Kuratorium Oświaty w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-734 Łódź, ul. płk. dr Stanisława Więckowskiego 33
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kuratorium Oświaty w Łodzi
    ul. płk. dr Stanisława Więckowskiego 33
    90-734 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 006473248
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia w Kuratorium Oświaty w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na całodobowej ochronie osób i mienia dla Kuratorium Oświaty w Łodzi w budynku położonym w Łodzi przy ul. Więckowskiego 33 oraz w razie uruchomienia się alarmu w budynku położonym w Łodzi przy al. Tadeusza Kościuszki 120A dojazd grupy interwencyjnej.2. W szczególności usługa będzie polegała na świadczeniu na rzecz Zamawiającego usługi stałej, na zasadach i w zakresie opisanym poniżej.3. Dla ochrony mienia znajdującego się w budynkach Zamawiającego ustanawia się posterunki wewnętrzne.4. Budynek przy al. Tadeusza Kościuszki 120a będzie chroniony w razie uruchomienia się alarmu w archiwum zakładowym – dojazd grupy interwencyjnej sprawdzenie obiektu wyłączenia alarmu i ponowne jego uzbrojenie.5. Budynek przy ul. Więckowskiego 33 będzie chroniony:1) W godz. 6.00-18.00 przez jednego pracownika ochrony, który jednocześnie będzie pełnił usługi portierskie w dni robocze w godzinach pracy urzędu. Zamawiający nie wymaga, aby ten pracownik posiadał wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,2) W godz. 18.00-6.00 przez jednego pracownika ochrony, przy czym Zamawiający nie wymaga, aby ten pracownik posiadał wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,6. Do obowiązków pracownika ochrony w budynku przy aul. Więckowskiego 33 należeć będzie:1) W zakresie ochrony fizycznej osób i mienia:a) pilnowanie obiektów od wewnątrz przez całą dobę, przy czym pracownik ochrony pełniący dyżur w godz. 18:00-6:00 dokona: wewnętrznego obchodu budynku dwa razy tj. o godz. 21.00 i 4.00 odnotowując ten fakt w zeszycie znajdującym się na portierni,b) w sytuacjach stanowiących zagrożenie ze strony osób trzecich dla mienia Kuratorium podejmie natychmiastowe działania mające na celu zapobieżeniu szkody włącznie z możliwością wezwania grupy interwencyjnej lub innych służb,c) ochrona przed kradzieżą mienia Zamawiającego znajdującego się w chronionym budynku,d) wzywanie do opuszczenia budynku osób dopuszczających się zakłócenia porządku w budynku Kuratorium i pracy pracowników Kuratorium, w tym akwizytorów,e) wyłączanie systemu alarmowego. W przypadku uruchomienia się alarmu obowiązkiem pracownika ochrony jest zlokalizowanie miejsca oraz określenie przyczyny włączenia alarmu.f) Pracownik ochrony ma również obowiązek sporządzić na tę okoliczność notatkę informującą o przyczynie oraz godzinie załączenia się alarmu.2) W zakresie usług portierskich:a) wydawanie i przyjmowanie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom Kuratorium. Pracownik Zamawiającego każdorazowo odnotowuje fakt pobrania i zdania klucza w zeszycie znajdującym się na portierni,b) otwieranie drzwi wejściowych budynku Kuratorium na 1,5godziny przed rozpoczęciem pracy Urzędu i zamykanie 30 min po zakończeniu pracy Urzędu,c) sprawdzenie, po opuszczeniu budynku przez pracowników Zamawiającego czy wszystkie okna i drzwi, w tym w pomieszczeniach biurowych, zostały zamknięte oraz sprawdzenie czy nie pozostawiono w pomieszczeniach biurowych włączonych urządzeń elektrycznych. W przypadku stwierdzenia nie zamknięcia drzwi lub okien, albo nie wyłączenia urządzeń elektrycznych przez pracownika Zamawiającego, pracownik ochrony zamyka okna drzwi albo wyłącza urządzenia oraz sporządza na tę okoliczność stosowną notatkę, którą przekazuje do pracownika Zamawiającego nadzorującego wykonanie umowyd) wydawanie i odbieranie kluczy do pomieszczeń biurowych pracownikom firmy sprzątającej. Fakt ten pracownik ochrony winien odnotować w zeszycie. Do zeszytu wpisuje się godziny wydania i przyjęcia klucza oraz odnotowuje się nazwisko osoby, której wydano klucze,e) wyłączanie systemu alarmowego. W przypadku uruchomienia się alarmu obowiązkiem pracownika ochrony jest zlokalizowanie miejsca oraz określenie przyczyny włączenia alarmu. Pracownik ochrony ma również obowiązek sporządzić na tę okoliczność notatkę informującą o przyczynie oraz godzinie załączenia się alarmu,f) włączanie i wyłączanie źródeł światła na zewnątrz budynku.3) W zakresie obsługi centrali telefonicznej:łączenie w dni robocze w godzinach pracy Kuratorium rozmów petentów z numerami wewnętrznymi funkcjonującymi w Kuratorium.7. Usługa będzie realizowana w wymiarze średniomiesięcznym 730 godzin. Usługa będzie realizowana na każdej zmianie roboczej przez 1 pracownika ochrony. Zamawiający sugeruje zatrudnienie 8 pracowników.8. Zamawiający zastrzega, aby kluczową część zamówienia dotyczącą ochrony fizycznej osób i mienia, wykonawca ubiegający się o zamówienie wykonał osobiście. Zamawiający dopuszcza możliwość zlecenia podwykonawstwa w zakresie przyjazdu grup interwencyjnych.9. W ramach usługi, gdy zaistnieje sytuacja grożąca zniszczeniem, kradzieżą lub innym naruszeniem chronionego mienia, pracownik ochrony będzie zobowiązany do natychmiastowej interwencji własnej, w ramach której będzie dysponował możliwością wezwania patrolu interwencyjnego. 10. Czas dotarcia patrolu do siedziby Zamawiającego nie może przekraczać 20 minut od chwili wezwania.11. Wykonawca do pracy w obiektach Zamawiającego skieruje pracowników, których stan zdrowia, zarówno fizycznego jak i psychicznego, umożliwia wykonywanie pracy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego opisanymi w swz i bez pomocy innych osób.12. Wykonawca wyposaży pracowników ochrony w łączność bezprzewodową (radiotelefon lub telefon komórkowy) umożliwiającą wezwanie patrolu interwencyjnego lub w razie konieczności innych specjalistycznych służb.13. Zamawiający zapewni pracownikom ochrony zatrudnionym przez Wykonawcę możliwość korzystania z linii telefonicznej w celach związanych z wykonywaniem zamówienia.14. Pracownicy ochrony realizujący usługę w obiektach Zamawiającego, muszą posiadać aktualne badania lekarskie oraz szkolenia z zakresu BHP. 15. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez jego personel. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za szkody wyrządzone Zamawiającemu przez osoby trzecie w przypadku nie dołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy.16. Wykonawca w zakresie świadczonej usługi ochrony fizycznej osób lub mienia musi działać w oparciu o System Zarządzania Jakością zgodnie z wymogami normy ISO 9001, oznaczonej jako PN-EN ISO 9001:2015-10 lub równoważy. Za równoważny zostanie uznany każdy inny system zarządzania jakością nadawany przez niezależne od Wykonawcy podmioty 17. Stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy p.z.p. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników ochrony którzy będą realizowali umowę w zakresie pkt 5-6.18. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 15 czynności.19. Szczegóły dotyczące zatrudnienia wskazane zostały w Projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do SWZ.20. Uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ - projektowanych postanowieniach umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach