Przetargi.pl
Ochrona osób i mienia oraz obsługa portierni w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.

Instytut Obróbki Plastycznej ogłasza przetarg

  • Adres: 61-139 Poznań, Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 657 05 55 wew. 550 , fax. 61 657 07 21
  • Data zamieszczenia: 2018-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Obróbki Plastycznej
    Jana Pawła II 14
    61-139 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 657 05 55 wew. 550, fax. 61 657 07 21
    REGON: 00003240200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.inop.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytut badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Ochrona osób i mienia oraz obsługa portierni w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa kontroli ruchu osobowego, ochrony osób i mienia, obsługa portierni, monitorowanie terenu za pośrednictwem telewizji przemysłowej, przyjmowanie i łączenie telefonów w Instytucie Obróbki Plastycznej w Poznaniu, przy ul. Jana Pawła II 14. Czas pracy w Portierni I (główna portiernia – osobowa) - w dni robocze od 1500 do 700 (następnego dnia) oraz całodobowo w pozostałe dni roku. W roku 2019 czas pracy wynosi 6.752 godzin. Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług ochrony z należytą starannością, w sposób wynikający z obowiązujących przepisów, regulaminów wewnętrznych, zarządzeń, instrukcji, decyzji i poleceń Zamawiającego polegających na ochronie: pilnowaniu, dozorze mienia Zamawiającego, kontroli ruchu osobowego, obsługi portierni i centrali telefonicznej, patrolowaniu obiektów z zewnątrz i wewnątrz oraz zapobieganiu i przeciwdziałaniu: włamaniom, kradzieży, pożarom, dewastacji mienia, awariom, zalaniu itp. Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną na potrzeby niniejszego zamówienia. W zakresie „Obsługa portierni, centrali telefonicznej”, zamówienie obejmuje: - pełnienie dyżurów na portierni, - kontrola ruchu osobowego na wjeździe i wyjeździe do Instytutu, - udzielanie informacji o podmiotach funkcjonujących na terenie INOP, - monitorowanie terenu za pośrednictwem telewizji przemysłowej, - przyjmowanie i łączenie telefonów. Pełnienie dyżurów na portierni, odbywać będzie się przez jedną osobę. W zakresie „Ochrona obiektów i mienia Instytutu i innych podmiotów działających na terenie INOP”. Zamówienie obejmuje: - wykonywanie czynności ochrony, polegających na ciągłym patrolowaniu terenu Zamawiającego codziennie od godziny 15.00 – 7.00 a w niedzielę i święta czynności patrolowania wykonywane będą całodobowo. Czynności realizowane będą przez 1 pracownika ochrony, - pracownicy ochrony winni być umundurowani i wyposażeni w odpowiedni sprzęt obronny oraz telefon, - czynności ochrony wykonywane winny być z psem obronnym z wyszkoleniem minimum IPO2, potwierdzonym przez Związek Kynologiczny w Polsce /ZKwP/ (min. okres 3 lata), - Wykonawca musi dysponować grupą interwencyjną na potrzeby niniejszego zamówienia. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określono w załączniku nr 3 (Wzór umowy), oraz załączniku nr 5 – Opis przedmiotu zamówienia do niniejszej SIWZ. Oferowane usługi muszą: - ściśle odpowiadać wymogom określonym w załącznikach nr 3 i 5 do SIWZ. Miejscem realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Instytutu obróbki Plastycznej w Poznaniu przy ul. Jana Pawła II 14.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099, ze zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca nie składa oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy wraz z ofertą, a jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu tego oświadczenia w formie oryginału w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie składa każdy z wykonawców. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. Aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie właściwej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłacaniem podatków. Zaświadczenie potwierdzone przez Związek Kynologiczny w Polsce o posiadaniu co najmniej 2 psów obronnych z wyszkoleniem minimum IPO2. Polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoną przez zamawiającego w pkt V.1 SIWZ. Wykaz usług - według wzoru stanowiącego załącznik Nr 6 do SIWZ - wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były świadczone.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach